Με τις καλύτερες από οικονομικής απόψεως προϋποθέσεις θα ξεκινήσει για τους

βουλευτές το 2002 αφού οι άμεσες και έμμεσες απολαβές τους ­ που θα

απεικονίζονται πλέον σε ευρώ ­ θα πολλαπλασιασθούν στο πλαίσιο φυσικά της

αναβάθμισης του ρόλου και της αποστολής τους.

Έτσι ­ μετά την επαγγελματική και κοινωνική αποκατάσταση αναδρομικά από το

1994 των συνεργατών τους στο Δημόσιο ­ ο σχεδιασμός για τη στήριξη του

κοινοβουλευτικού έργου συνεπάγεται αύξηση των συνεδριάσεων των επιτροπών, οι

οποίες με τον νέο κανονισμό του σώματος θα παράγουν αυτοτελές νομοθετικό έργο.

Η συμμετοχή του βουλευτή σε κάθε συνεδρίαση επιτροπής αποτιμάται σε 70.000

δρχ. και κατά συνέπεια όσο περισσότερες θα είναι οι συνεδριάσεις λόγω

αυξημένων αναγκών τόσο περισσότερες θα είναι οι απολαβές τους, χωρίς να

χρειάζεται έτσι απ’ ευθείας αύξηση της βουλευτικής αποζημίωσης.

Το πακέτο των μέτρων για την αναβάθμιση της θέσης του βουλευτή περιλαμβάνει

ακόμα μέριμνα για τη στέγαση των γραφείων των εκπροσώπων του έθνους και την

ποιότητα των συνεργατών που θα τα στελεχώνουν, καθώς και φροντίδα για τη

βελτίωση των στεγαστικών συνθηκών των προερχομένων από την επαρχία. Στα

ζητούμενα περιλαμβάνεται και ρύθμιση για την παροχή διευκολύνσεων για τη χρήση

και την απόκτηση αυτοκινήτων που κρίνονται αναγκαία για την άσκηση του

κοινοβουλευτικού έργου στις εκλογικές περιφέρειες των ενδιαφερομένων.

Την ίδια ώρα, καταδρομικές πολιτικές επιχειρήσεις στα θέατρα κοινωνικών

κρίσεων και εντάσεων θα αναλάβουν μεικτές δυνάμεις του ΠΑΣΟΚ και της

κυβέρνησης στην προσπάθειά τους να αντιστρέψουν το κλίμα και να το

διαμορφώσουν κατάλληλα εν όψει και των επερχόμενων δημοτικών και νομαρχιακών

εκλογών.

Οι επιχειρήσεις αυτές προβλέπουν την αποστολή κλιμακίων για ζύμωση, ενημέρωση

και πειθώ κοινωνικών ομάδων και φορέων που βρίσκονται σε φάση δυναμικής

διεκδίκησης αιτημάτων κατά το πρότυπο που εφαρμόστηκε ήδη στη Θεσσαλία όπου

ενδημεί το αγροτικό πρόβλημα.

Το πείραμα κρίθηκε από τη Χρ. Τρικούπη επιτυχές και έτσι αποφασίστηκε να

επαναληφθεί όταν και όποτε χρειασθεί.

Ταυτόχρονα το ΠΑΣΟΚ φιλοδοξεί να ενσπείρει ζιζάνια στη Ν.Δ. με την «υπόγεια» ­

και αυτόκλητη ­ υπόδειξη του κ. Σ. Μάνου για τη δημαρχία της Αθήνας, έχοντας

υπόψη του ότι η Ρηγίλλης διάκειται ιδιαίτερα αρνητικά σε μια τέτοια προοπτική

(υποστήριξη και από τη Ν.Δ. της υποψηφιότητας του κ. Μάνου).

Ο κ. Καραμανλής θεωρεί ότι ο κ. Μάνος δεν είναι η ενδεδειγμένη περίπτωση για

τον δήμο και για τον λόγο αυτό φέρεται να επιμένει στην εκδοχή του κομματικού

υποψηφίου που θα δώσει «πολιτική» μάχη με το ΠΑΣΟΚ. Για τον λόγο δε αυτό ­

επισημαίνεται από τη Ρηγίλλης ­ δεν υπάρχει δημόσια υποστήριξη του κ. Μάνου

από στελέχη της Ν.Δ., ενώ αντίθετα την περίπτωση αυτή προωθούν στελέχη του

ΠΑΣΟΚ. Ο δε κ. Μάνος από την πλευρά του δεν φέρεται διατεθειμένος να αποδεχθεί

υποψηφιότητα εάν αυτή δεν συγκεντρώνει ευρύτερη κομματική στήριξη.