ΩΣΑΝ να μην αρκεί το αναπόφευκτο άγχος των υποψηφίων για την Τριτοβάθμια Εκπαίδευση…
ΠΡΕΠΕΙ κατά τα ειωθότα… και να επιτείνεται πότε με τις «αβλεψίες» στη
διατύπωση κάποιων θεμάτων και πότε με ασάφειες στα ζητούμενα.
ΚΟΝΤΑ σε αυτά και το φετινό «φάουλ» για χιλιάδες υποψηφίων των ΤΕΛ που
κλήθηκαν ν’ απαντήσουν σε θέμα εκτός εξεταστέας ύλης…
ΜΕ συνέπεια την αναστάτωση και την παρέμβαση με νέες οδηγίες προς τους
βαθμολογητές της Κεντρικής Επιτροπής Εξετάσεων.
ΚΑΙ αν αισιόδοξο κρίνεται το γεγονός ότι φέτος σε αρκετά θέματα εμφανής ήταν η
πρόθεση να αξιολογηθεί…
Η ΚΡΙΤΙΚΗ και η «συνδυαστική» ικανότητα των υποψηφίων και όχι απλώς οι
επιδόσεις τους στην αποστήθιση…
ΚΡΙΜΑ είναι που πάλι κάποιες «διευκρινιστικές» παρενθέσεις μάλλον τη σύγχυση
ευνόησαν παρά την αποσαφήνιση πέτυχαν.
ΤΟ ίδιο όπως κάθε χρονιά ερώτημα τίθεται πάντως…
ΚΑΙ αφορά την ουσία και τον στόχο των Γενικών Εξετάσεων:
ΑΝ, δηλαδή, εξετάζεται ο βαθμός γνώσης και κατανόησης σε συνδυασμό με την
κριτική ικανότητα…
Ή ΑΝ ερήμην των εφοδίων που παρέχει η Μέση Εκπαίδευση και της αναγκαίας κατά
γενική ομολογία φροντιστηριακής κάλυψης των κενών…
Ο ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ της τύχης παίζει τον καθοριστικό ρόλο στο αποτέλεσμα.
ΟΠΟΥ σε αυτόν τον παράγοντα εντάσσεται και η επιλογή κάθε φορά των θεμάτων…
ΑΛΛΑ και η αξιολόγηση ιδίως στην Έκθεση ανάλογα με τα κριτήρια κάθε βαθμολογητή.







