ΤΑΞΙΚΑ ΤΡΟΧΑΙΑ

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 04/03/2017 08:00 |
Ταξικά τροχαία

Μετά τον τραγικό θάνατο του λαϊκού παιδιού Παντελή Παντελίδη μέσα σε ιμπεριαλιστικό τζιπ, τώρα έχουμε νέες οδυνηρές απώλειες εξαιτίας του φιλελευθερισμού και των μονοπωλίων: το ταξικό ατύχημα με την Πόρσε, όπως δήλωσαν δύο κυβερνητικοί βουλευτές. Πρόκειται για ένα όχημα εμβληματικό της εκμετάλλευσης και του στυγνού καπιταλισμού που με τον ιδρώτα των εργαζομένων παράγει πανάκριβα αυτοκίνητα για τους προνομιούχους και τους μεγαλοαστούς. Οι οποίοι, όταν δεν οδηγούν αυτά τα φονικά μηχανήματα εναντίον του λαού, διαβάζουν παλιά τεύχη των «Τεσσάρων τροχών» και άλλα ταξικά περιοδικά αυτοκινήτων, αντί, όπως ο σ. Καρανίκας, να μελετούν Μπακούνιν, τα γράμματα του Λένιν στη Ρόζα και την ποίηση του Φώτη Αγγουλέ.
Το 2015 σκοτώθηκαν σε τροχαία 789 Ελληνες, οι βαριά τραυματίες ήταν 1.068 και οι ελαφρά 12.872 - όλα αυτά τα ατυχήματα έχουν ταξικό πρόσημο, όχι ορατό όπως με την Πόρσε, αλλά μάλλον κανένα από τα τρακαρισμένα οχήματα δεν ήταν Zastava ή  Moskovic. Ολα ήταν αυτοκίνητα που είχαν παραχθεί στην αντιδραστική Ευρώπη, στην επεκτατική Αμερική  και την ημι-φασιστική Ιαπωνία.  
Και ήταν και αποτέλεσμα της απαράδεκτης τάσης των προλεταρίων για αγορά ΙΧ, ταξικό προβιβασμό και μικροαστισμό, όσο και της νοσηρής ροπής τους προς την ιδιοκτησία, το ταξίδι και τo διάβασμα εφημερίδων.
Τα περισσότερα τροχαία γίνονται κατά την περίοδο των θρησκευτικών εορτών και εθίμων - Πάσχα, Χριστούγεννα, Τσικνοπέμπτες και Καθαρές Δευτέρες -, τις οποίες το σοσιαλιστικό μας σύστημα κάποτε θα καταργήσει προς όφελος της επιβίωσης των πολιτών. Τότε θα δικαιωθεί και ο πρωτοπόρος σ. Φίλης, ο οποίος, μαχόμενος ενάντια στο όπιο του λαού, σκόπευε και στη μείωση των τροχαίων - αλλά θα 'ρθει πάλι η ώρα του, όταν επιτέλους ελέγξουμε πλήρως το κράτος, με την κατάρρευση της ΕΕ και του καπιταλισμού που θα καταπέσει από τις αντιφάσεις του. Τότε θα επιβληθούν παντού το σοσιαλιστικό ποδήλατο και η λαϊκή ορθοπεταλιά, που δεν μολύνουν και το περιβάλλον. Ισως επιστρέψουμε και στο οικολογικό, κριθαροκίνητο γαϊδουράκι, το οποίο επιπλέον έχει και ελάχιστη εκπομπή καυσαερίων.
Κάθε τόσο, στις γιορτές που συνοδεύονται από φρικτά τροχαία, μας πρήζουν με τη Μύκονο και την Αράχοβα. Αλλά όταν τα μέσα παραγωγής θα έχουν περάσει στα χέρια του λαού, τότε θα 'ρθει και η ώρα της Αράχοβας, η οποία θα πρέπει να ισοπεδωθεί και να χτιστούν εκεί εργατικές κατοικίες α λα Μαδούρο ή να επιταχθούν οι βίλες και να δοθούν στη νομενκλατούρα του κόμματος ως ντάτσες θερινής διαβίωσης - δεν μπορεί ο σ. Πολάκης να πηγαίνει μόνο στην Αίγινα. Την έχει βαρεθεί.
Είναι δίκαιο να απαλλοτριωθούν οι βίλες στην Αράχοβα, να περάσουν στα χέρια της λαϊκής πρωτοπορίας διότι, όπως λέει και ο Λογάς του Γένους, «τα κλοπιμαία ύδατα είναι γλυκά, και γλυκύς ο κρύφιος άρτος». Κατά το κοινώς λεγόμενο: «Το νοστιμότερο κατσικάκι είναι το κλεμμένο». Αν, δε, το έχεις απαλλοτριώσει από πλούσιο κτηνοτρόφο, τότε η απόλαυση παίρνει και μια επιπλέον ταξική - επαναστατική διάσταση, ικανοποιεί βαθύτερα τους γευστικούς κάλυκες.
Με τη Μύκονο θα ακολουθηθεί η ίδια διαδικασία: τις βίλες και τα ακριβά οχήματα δικαιούνται να τα έχουν μόνο οι ηγήτορες του λαού και του κόμματος κι όχι οι Κωστόπουλοι  και τα κωλοξέκωλα - ενώ τον χειμώνα θα παραχωρούνται δωρεάν στους πρόσφυγες, που είναι και οι αυριανοί ψηφοφόροι μας, οι οποίοι τους ψυχρούς μήνες θα συντηρούν τα κατασχεμένα οχήματα και θα προπονούνται υποχρεωτικά να εξυπηρετούν, πλέον, μόνο φιλολαϊκούς πελάτες, να κάνουν πιλάτες, αλλά και ως κωπηλάτες.

Πριν από δεκαπέντε μέρες η κυβέρνηση μείωσε δραστικά τα πρόστιμα για τις τροχαίες παραβάσεις, εφόσον είναι φανερό ότι ο Ελλην δεν φοβάται τις κυρώσεις αφενός και αφετέρου διότι ήταν ένα ταξικό μέτρο: οι πλούσιοι δεν ενοχλούνταν να πληρώσουν μια κλήση, ενώ οι φτωχές μάζες υπέφεραν - έπειτα ο κύριος λόγος των τροχαίων είναι η ύπαρξη των ίδιων των αυτοκινήτων. Προσωπική ευθύνη οδηγού δεν υπάρχει. Διότι το ιδιωτικό αυτοκίνητο, όπως και καθετί ιδιωτικό, ατομικό, η όποια ιδιοκτησία, καταργεί την αλληλεγγύη μεταξύ των πολιτών, δημιουργεί φθόνο, αλαζονεία και συναγωνισμό στην ταχύτητα. Καλλιεργεί τον ανταγωνισμό και την αριστεία, φαινόμενα που αντιτίθενται στο σοσιαλιστικό όραμα της ισότητας προς τα κάτω - κάτι που θα ξεπεραστεί με την ιδέα της επιστροφής στο παραδοσιακό γαϊδουράκι που είναι 4x4 και με το οποίο επίσης θα πετύχουμε το μάξιμουμ της ανάπτυξης.
Θα φτιάξουμε κοοπερατίβες παραγωγής γαϊδουριών για όλο τον λαό, ώστε να σωθούμε από τα τροχαία και τις προκλητικές Πόρσε, που ενδημούν πιο πολύ στη Λάρισα, όπου ανήκει και το ένδοξο Κιλελέρ. Τι γίνεται στη Λάρισα; Λες να γίνει Killer-ler με τόσες Πόρσε; Ο νομός αυτός εξελίσσεται σε μια νέα Αράχοβα πολυτελών αυτοκινήτων ήδη απ' την εποχή του Εγγονόπουλου που αναρωτήθηκε προφητικά:
«Στρατηγέ, τι γύρευες στη Λάρισα, συ, ένας Υδραίος;».

Απ' την άλλη, όλα τα αντικείμενα - φετίχ του καπιταλισμού, όπως και τα αυτοκίνητα, έχουν τη δική τους ζωή. Ποιος μας λέει ότι μια Πόρσε δεν μπορεί να αποφασίζει μόνη της, όπως η περίφημη «Κριστίν» του Στίβεν Κινγκ, μια Πλίμουθ του 1958, που τελικά αυτονομήθηκε από το αφεντικό της κι άρχισε αυτόβουλα να σκοτώνει λαϊκό κόσμο;
Γι' αυτό, όταν με το καλό θα ελέγχουμε όλα τα ΜΜΕ, θα απαγορεύσουμε καταρχήν τις διαφημίσεις αυτοκινήτων -  δεν μπορεί ο ένας να διαφημίζει Φιατάκι των δέκα χιλιάδων κι ο άλλος την καινούργια Giulia της Alfa που στην πλούσια έκδοση φτάνει τα πενήντα έξι χιλιάρικα. Αυτό δείχνει ότι υπάρχει αδικία μέσα στον λαό. Μετά θα απαγορευτούν εντελώς και τα αυτοκίνητα - ο όνος θα αποδειχτεί η λύση η πιο φιλική στο περιβάλλον. Για περισσότερη, δε, ασφάλεια, στις εγκαταστάσεις της δικής μας NASA, θα παραγάγουμε και γαϊδούρι με αντιολισθητικά ζαντοπέταλα και με χειρόφρενο.


ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ