Η «Τουραντότ» του Πουτσίνι, που χειροκρότησε χθες το βράδυ στην πρεμιέρα το κατάμεστο Ηρώδειο, είχε όλα τα εχέγγυα για να κερδίσει το κοινό. Εκτός από το γεγονός ότι η Εθνική Λυρική Σκηνή παρουσίασε το έργο 17 χρόνια μετά την τελευταία παρουσίασή του στην Ελλάδα, η σκηνοθεσία έφερε την υπογραφή του εικονοκλάστη Αντρέι Σερμπάν, ο οποίος διατήρησε όσα στοιχεία χρειαζόταν από την κομέντια ντελ άρτε, το στοιχείο της μεγαλοπρέπειας (αυτοκρατορική Κίνα γαρ), αλλά και το γκροτέσκο. Το κοινό, εξάλλου, έφυγε με τις καλύτερες εντυπώσεις από τη νέα σκηνική συνθήκη που δημιούργησε σε συνεργασία με τον σκηνοθέτη η σπουδαία σκηνογράφος και ενδυματολόγος Χλόη Ομπολένσκι, τοποθετώντας τον διάκοσμο σαν ανάμνηση τοπίου έξω από την πύλη αρχαίας πόλης, με ξύλινες γέφυρες, μπαμπού και κλουβιά. Για τον λόγο αυτό, η χορωδία τοποθετήθηκε κατ’ εξαίρεση στις πρώτες σειρές του κοίλου. Στη χθεσινή παράσταση, παρουσία μεταξύ άλλων του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη, της συζύγου του Μαρέβας Μητσοτάκη, της υπουργού Πολιτισμού Λίνας Μενδώνη, άλλων υπουργών και του προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ Σωκράτη Φάμελλου, την πριγκίπισσα ερμήνευσε η Λιζ Λίντστρομ – επανέρχεται στις παραστάσεις της 5ης και 8ης Ιουνίου – και τον ρόλο του πρίγκιπα Καλάφ κράτησε ο τενόρος Ρικάρντο Μάσι. Ακολουθούν ακόμη παραστάσεις με την Κάθριν Φόστερ στον επώνυμο ρόλο στις 3 και 6 του μήνα.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ







