Ρεκόρ ταχύτητας κυβερνητικού «αδειάσματος» κατέγραψε η πρωτοποριακή ιδέα επιδότησης… μέθης που δημοσιοποίησε ο Κώστας Κυρανάκης. Σε περίπτωση που σας είχε διαφύγει, ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών αποκάλυψε ότι «σκεφτόμαστε, την Παρασκευή, το Σάββατο και την Κυριακή, που οι νέοι και όχι μόνο βγαίνουν έξω και πίνουν λίγο παραπάνω, να βρεθεί ένας τρόπος να είναι πιο φτηνό το κόμιστρο των ταξί το βράδυ, για να αφήνουν τα οχήματά τους όσοι διασκεδάζουν και να παίρνουν ταξί». Διευκρινίζοντας, βέβαια, ότι «θα πρέπει βέβαια να εξετάσουμε πρώτα τα δημοσιονομικά περιθώρια, καθώς δεν θέλουμε να χάσουν χρήματα οι ταξιτζήδες και τη διαφορά στο κόμιστρο θα την καλύπτει το κράτος». Την ιδέα της επιδοτούμενης κραιπάλης υποδέχθηκαν, βεβαίως, με έκδηλο ενθουσιασμό οι πολίτες, γέμισαν τα social media με επαίνους και προτάσεις (αλκοτέστ στα ταξί, «Bouzoukia Pass» κ.ά.). Αλλά στο Μαξίμου δεν ενθουσιάστηκαν (απορώ γιατί…). Κι αμέσως άρχισαν οι «κυβερνητικές πηγές» τις διαρροές διάψευσης, παρουσιάζοντας το θέμα περίπου ως ατυχή έμπνευση και «αυθορμητισμό» του Κυρανάκη. Ε, ζήτημα χρόνου ήταν και το επίσημο «άδειασμα» από τον Παύλο Μαρινάκη, που δήλωσε κατηγορηματικά πως «δεν θα πληρώσει προφανώς ο έλληνας φορολογούμενος, δεν θα επιδοτείται κάποιος για να πίνει, αυτό δεν θα γίνει». Πρόσθεσε, βεβαίως, και το κάπως συγκαταβατικό σχόλιο ότι «το υπουργείο κάνει μια σειρά από πολύ σοβαρές προσπάθειες», ε, για να μην τον κατακεραυνώσει κιόλας…

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ


