Παραγγέλνουν ηλεκτρονικά ντελίβερι φαγητό, αλλά επιλέγουν να επισκέπτονται τα φυσικά καταστήματα για τις υπόλοιπες αγορές τους οι Ελληνες. Μάλιστα, σουπερμάρκετ, φούρνοι και καφετέριες είναι οι επιχειρήσεις που δέχονται τον μεγαλύτερο όγκο επισκέψεων σύμφωνα με στοιχεία που παρουσιάστηκαν στο 15ο Food Retail Conference και δείχνουν τις προτιμήσεις των καταναλωτών αναφορικά με την αγοραστική συμπεριφορά τους και την επιλογή των σημείων αγορών.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ