Τι συμβαίνει όταν ο Ντοστογέφσκι παύει να είναι κλασικός συγγραφέας και μετατρέπεται σε σύγχρονο μάρτυρα ενός κόσμου που δεν σταματάει να εγκληματεί; Οταν η εξομολόγηση του Ρασκόλνικοφ τέμνει τη φρίκη του Αουσβιτς και ο στοχασμός για το καλό και το κακό γίνεται κατεπείγον ζήτημα της εποχής μας; Η νέα παραγωγή του Κρατικού Θεάτρου Βορείου Ελλάδος «Εγκλημα και τιμωρία» μεταφέρει στη σκηνή Σωκράτης Καραντινός της Μονής Λαζαριστών, όχι μόνο ένα από τα σημαντικότερα έργα της παγκόσμιας λογοτεχνίας, αλλά το ίδιο το υπαρξιακό ρήγμα της νεωτερικότητας. Σε αυτό το πλαίσιο η Νικαίτη Κοντούρη ανέλαβε τη σκηνοθεσία, στήνοντας μια παράσταση στην οποία καθρεφτίζεται το είδωλο της σύγχρονης κοινωνίας μέσα από τους ανθρώπους της.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ