Ούτε ένα, ούτε δύο, ούτε τρία. Τέσσερα παρακαλώ! Τέσσερα ήταν τελικά τα χρυσά αγαλματίδια που ο αμερικανός σκηνοθέτης Σον Μπέικερ επρόκειτο να σηκώσει στην 97η απονομή των Οσκαρ, της οποίας, αδιαμφισβήτητα, είναι ο μεγάλος θριαμβευτής. O Mπέικερ βραβεύτηκε για τη σκηνοθεσία, το σενάριο, το μοντάζ αλλά και ως παραγωγός της «Anora», καθώς αυτή ήταν που απέσπασε το Οσκαρ καλύτερης ταινίας, «ντριπλάροντας» την τελευταία στιγμή το «The Brutalist» του Μπρέιντι Κορμπέ, το οποίο κέρδισε μεν τα βραβεία Α’ ανδρικού ρόλου (Εντριαν Μπρόντι), μουσικής και φωτογραφίας, αλλά στο οποίο, αν θέλουμε να είμαστε δίκαιοι, άξιζε το βραβείο σκηνοθεσίας. Μπορεί ο Σον Μπέικερ να κατέγραψε σωστά μια εικόνα των άδειων ερωτικών σχέσεων που επικρατούν στους καιρούς μας, αλλά είναι αλήθεια ο νέος Ορσον Γουέλς του Χόλιγουντ; Μάλλον όχι. Με άλλα λόγια, δεν μπορείς να παραβλέψεις μια σχετική υπερβολή στην ποσότητα βραβείων για αυτή τη μικρή αλλά αγαπησιάρικη ταινία, την «Anora», ένα αντι-ρομάντσο που μας θυμίζει ότι στην εποχή μας ούτε πρίγκιπες υπάρχουν αλλά ούτε και Σταχτοπούτες.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ