Η έννοια του πολυσχιδούς μα αθόρυβου καλλιτέχνη ταιριάζει πολύ στην περίπτωση του γάλλου καλλιτέχνη Ζακ Περέν που την Πέμπτη 21 Απριλίου πέθανε λίγο πριν κλείσει τα 81 (είχε γεννηθεί στο Παρίσι στις 13 Ιουλίου 1941). Ως ηθοποιός συνδέθηκε με θαυμάσιες ταινίες, όχι μόνο γαλλικές («Οι δεσποινίδες του Ροσφόρ», Ζακ Ντεμί), αλλά από όλον τον κόσμο και κυρίως την Ιταλία: εκτός από το πασίγνωστο «Σινεμά ο παράδεισος» (1988) του Τζουζέπε Τορνατόρε, είναι και τρεις του Βαλέριο Τσουρλίνι, το «Κορίτσι με τη βαλίτσα», η «Ερημος των Ταρτάρων» και – κυρίως – το «Ημερολόγιο ενός αμαρτωλού» (από το μυθιστόρημα «Οικογενειακό χρονικό» του Βάσκο Πρατολίνι) όπου ο Περέν υποδύθηκε τον ασθενικό αδελφό του Μαρτσέλο Μαστρογιάνι. Ως ηθοποιός αλλά και ως παραγωγός συνδέθηκε με το κλασικό πολιτικό θρίλερ «Ζ» του Κώστα Γαβρά, συνεργάτη του και σε άλλες ταινίες. Στο «Ζ» ο Περέν υποδύθηκε τον φωτορεπόρτερ, είχε όμως και συνχρηματοδοτήσει την ταινία, οπότε σε αυτόν θα πήγαινε το Οσκαρ καλύτερης ταινίας αν το «Ζ» κέρδιζε σε αυτή την κατηγορία (κέρδισε το διεθνούς ταινίας). Ομως ο Περέν ήταν και ένας ανήσυχος ντοκιμαντερίστας, χρηματοδότης της κλασικής ταινίας «Ιμαλάια» και σκηνοθέτης των «Ταξιδιάρικων πουλιών» που το 2003 διεκδίκησαν το Οσκαρ καλύτερου ντοκιμαντέρ. Η τελευταία του ταινία ως παραγωγού είναι η «Les Derniers Hommes» που γυρίζεται αυτή την εποχή και η τελευταία ταινία του ως ηθοποιού είναι ο «Γολιάθ» που άνοιξε στη Γαλλία πριν από έναν μήνα.
- Βαγγέλης Μαρινάκης και Ολυμπιακός προσέφεραν 25.000 ευρώ στο Make-A-Wish Ελλάδος στηρίζοντας τα παιδιά που νοσούν
- Συνάντηση Μητσοτάκη – Αμπάς στη Ραμάλα: Η Ελλάδα τάσσεται υπέρ της επανεκκίνησης της πολιτικής διαδικασίας για λύση δύο κρατών
- Με διπλό αίτημα η Ελλάδα κρατάει τα ηνία της απορρόφησης ευρωπαϊκών πόρων







