Ο Τζον Χάουαρντ Κάρπεντερ, ο αμερικανός σκηνοθέτης, σεναριογράφος, παραγωγός, μοντέρ και συνθέτης, ο μετρ των ταινιών, δεν θα μας απασχολήσει για κάποια καλτ ταινία αλλά για τη μουσική του. Οταν έκανε τα φιλμ «Assault on Precinct 13» και «Halloween» (1978, το πρώτο της σειράς), είχε γράψει ο ίδιος τις συνθέσεις που θα τα έντυναν, επειδή πολύ απλά δεν υπήρχε προϋπολογισμός για την πρόσληψη συνθέτη. Παρότι ο ίδιος ήταν φαν των Beatles και των Rolling Stones, στράφηκε σε διαφορετικούς (μουσικούς) δρόμους, ακολουθώντας τα βασικά της σύνθεσης. Οσα είχε μάθει από τον πατέρα του, υπάλληλο του τμήματος μουσικής στο Western Kentucky University. Κάπως έτσι άρχισε η σχέση του με τη μουσική. Οπως και με τις δύο προηγούμενες δισκογραφικές παρουσίες του, συνεργάστηκε με τον γιο του Cody και τον βαφτισιμιό του τον Daniel Davies (γιο του Dave Davies των Kinks), για να δημιουργήσει 10 «ενοχλητικές» ηχητικά συνθέσεις. Οι τίτλοι των συνθέσεων αν μη τι άλλο τραβούν το ενδιαφέρον, αν και η μουσική από μόνη της είναι επιβλητική. Ουσιαστικά πρόκειται για ένα σάουντρακ συνθέσεων, σκοτεινό και αλλόκοτο, που όμως δεν σε ξενίζει. Το περίεργο είναι ότι οι συνθέσεις κόβονται απότομα. Αλλά Κάρπεντερ είναι αυτός.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ