Έντυπη Έκδοση
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου του tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Αν είστε συνδρομητής μπορείτε να συνδεθείτε από εδώ:
Σύνδεση μέλους
Αν θέλετε να γίνετε συνδρομητής μπορείτε να αποκτήσετε τη συνδρομή σας εδώ:
Εγγραφή μέλους
«Οσκαρικός» αέρας στο MEGA το Σάββατο που μας έρχεται (16/1) και μάλιστα, και με ελληνική ταινία, «Τα κόκκινα φανάρια» (Ελλάδα, 1963) του Βασίλη Γεωργιάδη στις 00:30 που έγραψαν ιστορία το 1964 συμμετέχοντας στην κούρσα των Οσκαρ και στην κατηγορία της μη αγγλόφωνης (ξενόγλωσσης) ταινίας. Αυτή ήταν η δεύτερη συμμετοχή ελληνικής ταινίας στη συγκεκριμένη κατηγορία, καθώς είχε προηγηθεί η «Ηλέκυτα» του Μιχάλη Κακογιάννη το 1961. Στην ταινία του Γεωργιάδη, τέσσερις πόρνες του Πειραιά ζουν το δικό τους δράμα και προσπαθούν να τα φέρουν βόλτα μέσα σε ένα κλίμα καταπίεσης και στυγνής εκμετάλλευσης. Οι Τζένη Καρέζη, Δημήτρης Παπαμιχαήλ, Γιώργος Φούντας, Ελένη Ανουσάκη και Μάνος Κατράκης ανήκουν στο καστ ενώ να σημειωθεί και ο ρόλος που παίζει στην ταινία η καταπληκτική μουσική επένδυση του Σταύρου Ξαρχάκου.
Αμέσως μετά σειρά έχουν οι «Ανθισμένες μανόλιες» (Steel magnolias, ΗΠΑ, 1989, 113') στις 03:10, μια από τις πρώτες ταινίες στις οποίες φάνηκε να λάμπει το αστέρι της Τζούλια Ρόμπερτς και η ταινία που την οδήγησε για πρώτη φορά στις υποψηφιότητες των Οσκαρ στην κατηγορία του Β' γυναικείου ρόλου. Το φιλμ του Χέρμπερτ Ρος κινείται με χιούμορ στα χνάρια του μελό και στέκεται σε έξι τύπους Αμερικανίδων της επαρχίας, αναλύοντας με κέφι τον χαρακτήρα της κάθε μιας. Καταξιωμένες ηθοποιοί διαφορετικών γενεών, όπως οι Ντόλι Πάρτον, Σάλι Φιλντ, Ντάριλ Χάνα, Σίρλεϊ Μακ Λέιν, Ολυμπία Δουκάκις και βέβαια η Ρόμπερτς, αξιοποιούνται θαυμάσια.
Την Κυριακή 17/1, σειρά έχει το «Inferno» που θα μεταδοθεί στις 21.00. Βασισμένο στο τρίτο μυθιστόρημα του Νταν Μπράουν (μετά τον «Κώδικα Ντα Βίντσι» και το «Illuminati») όπου κεντρικός ήρωας είναι ο καθηγητής του Χάρβαρντ και μάστερ της σημειολογίας Δρ. Ρόμπερτ Λάνγκτον (Τομ Χανκς), το φιλμ. Παρακολουθεί τον τελευταίο στη Φλωρεντία όπου προσπαθεί να βρει την άκρη ενός μυστηρίου που συνδέεται στενά με τον μεγάλο ιταλό ποιητή Δάντη. Ο τίτλος άλλωστε της ταινίας (όπως και του βιβλίου) στα λατινικά σημαίνει Κόλαση και είναι εμπνευσμένος από την Κόλαση του Δάντη, το πρώτο μέρος της Θείας Κωμωδίας του ιταλού ποιητή και εν γένει εμβληματικής φιγούρας των ιταλικών Γραμμάτων και Τεχνών.