Η βραβευμένη με Grammy τραγουδοποιός κυκλοφόρησε τον περασμένο Απρίλιο μόνο στα ψηφιακά καταστήματα το πρώτο της στούντιο άλμπουμ ύστερα από οκτώ χρόνια. Πλέον κυκλοφορεί και σε κάθε φυσική μορφή και είναι ένα από τα άλμπουμ που λογικά θα μας απασχολήσουν στην απονομή των εφετινών Grammy. Υπενθυμίζουμε ότι ήταν υποψήφια για Grammy με το «The Idler Wheel» που κυκλοφόρησε το 2012 και έφτασε στο Νο3 του Billboard Album Chart. Ηταν και η τελευταία της δουλειά μέχρι την εφετινή. Η αμερικανίδα τραγουδοποιός παρουσιάζει ένα άρρηκτα δεμένο άλμπουμ το οποίο ο ξένος μουσικός Τύπος το υποδέχθηκε διθυραμβικά. Αν και γύρω από αυτό και την ίδια στήθηκε ένα γαϊτανάκι δημοσιότητας. Αν και έχει πολλές φορές αρνηθεί τη σύνδεση ανάμεσα στην κακοποίηση που υπέστη όταν ήταν έφηβη και στη μουσική της, τα media αποφάσισαν ότι είναι από τις δυνατές φωνές της #Metoo γενιάς. Επιστρέφοντας στη μουσική, η Fiona Apple κατορθώνει αν και το κύριο όργανό της είναι το πιάνο να περιορίσει την κυριαρχία του στα τραγούδια της για να δοθεί πρωτοβουλία στα τύμπανα και στο κοντραμπάσο. Να προσθέσουμε φυσικά και τη χαρισματική φωνή της, η οποία ραπάρει και τραγουδάει σαν να είναι η καταγωγή της από τον Νότο ή σαν να είναι Αφροαμερικανίδα. Στιχουργικά κεντάει κατορθώνοντας οι προσωπικές της ιστορίες να μεταμορφώνονται σε κοινά νοήματα. Η ελευθερία της ανθρώπινης βούλησης, ο αγώνας ενάντια στην πατριαρχία είναι από τους πυλώνες της στιχουργίας της. Εν κατακλείδι ένα άλμπουμ που δεν θα αφήσει κανέναν ακροατή παραπονούμενο.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ