Μετά τη Starbucks, τη Unilever και την Adidas, η Walt Disney είναι η τελευταία γιγαντιαία επιχείρηση διεθνούς εμβέλειας που αναστέλλει τη διαφήμισή της στο Facebook και στις άλλες πλατφόρμες του (στο Instagram για παράδειγμα), εξαιτίας της αδυναμίας του κορυφαίου μέσου κοινωνικής δικτύωσης να ελέγξει τις αναρτήσεις χρηστών με περιεχόμενο που προωθεί τη βία, τον ρατσισμό και τη μισαλλοδοξία.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ

Vidcast: Στα Σχοινιά