Τι έκανε η Μαίρη Κατράντζου στις εξαιρετικά δύσκολες εποχές που διανύουμε; Εποχές που η μόδα μοιάζει να έχει… εξαφανιστεί. Οι άνθρωποι πέρασαν ενάμιση μήνα κλεισμένοι στα σπίτια, οι γυναίκες απομακρύνθηκαν από όλο αυτό το οποίο αποκαλούμε κοκεταρία. Η νεαρή, όμως, διεθνούς φήμης Mary, η παγκόσμια Mary όπως την αποκαλούν, δούλεψε σκληρά στη διάρκεια των ημερών του κορωνοϊού. Οταν οι περισσότεροι σταμάτησαν να δημιουργούν. Η Mary Katrantzou άλλωστε, πέρα από ταλαντούχα designer (η φήμη της ξεπέρασε και αυτή του βρετανού «αντιπάλου» της με τα prints Peter Pilotto), είναι και μια εξαιρετική επιχειρηματίας, έχοντας πίσω από το brand της ιαπωνικούς επιχειρηματικούς κολοσσούς. Η Katrantzou λοιπόν παρουσίασε μια νέα συλλογή μέσα από γραμματόσημα! Γραμματόσημα από την Ελλάδα (και άλλες περιοχές από ολόκληρο τον πλανήτη) όπου κυριαρχεί το απόλυτο μπλε της θάλασσας. Η κολεξιόν έχει τον τίτλο «Mary-Mare», αψηφά τον χρόνο (αφού λανσάρεται εν μέσω παγκόσμιας πανδημίας) και δεν εντάσσεται σε «συγκεκριμένες» για τα fashion world ημερομηνίες.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ