Η νέα γενιά οδηγών, Λάντο Νόρις, Όσκαρ Πιάστρι αλλά και ο Κίμι Αντονέλι, που μόλις πάτησε τα 18 του, αλλάζουν το σκηνικό και με το οδηγικό τους ταλέντο φέρνουν νέο άνεμο, έχοντας μπροστά τους σημαντικές και κοσμογονικές αλλαγές που θα συμβούν στο μηχανοκίνητο σπορ.
Την εξαιρετική πορεία των νέων πιλότων φανερώνουν και οι αριθμοί στη βαθμολογία μετά από δύο αγώνες με τη McLaren να φέρνει τα πάνω κάτω. Ο Λάντο Νόρις, πρωτοπόρος στη βαθμολογία των οδηγών αύξησε τη διαφορά του από τον Μαξ Φερστάπεν στους 8 βαθμούς ενώ ακολουθούν οι Ράσελ και Πιάστρι σε απόσταση αναπνοής από τον παγκόσμιο πρωταθλητή.
Αυτό το Σαββατοκύριακο οι ομάδες …ξεκουράζονται διότι έρχεται ένας γκαζωμένος Απρίλιος με τρία γκραν πρι. Ξεκινά από το γκραν πρι Ιαπωνίας, στις 6 Απριλίου, συνεχίζεται στις 13 Απριλίου στο Μπαχρέιν και συμπληρώνεται από το γκραν πρι στη Σαουδική Αραβία στις 20 Απριλίου, ανήμερα του Πάσχα. Τρεις αγώνες που θα φανερώσουν τις δυνάμεις της κάθε ομάδας, τρεις αγώνες που θα ξεχωρίζουν οι δυνατοί από τους αδύναμους.
Ήδη η McLaren έστειλε προς όλους από την αρχή του πρωταθλήματος ένα ηχηρό μήνυμα για το τι θα ακολουθήσει στη συνέχεια. Η θρυλική ομάδα επέστρεψε με …τσαμπουκά, χωρίς αναστολές αλλά αυτή τη φορά με μονοθέσια που πετάνε έχοντας ως όπλα τους  δύο οδηγούς της, που ο ένας συμπληρώνει τον άλλον.
Στην Ferrari ο κόκκινος συναγερμός έχει χτυπήσει (για ακόμη μια φορά), με τον διευθυντή της ομάδας Φρεντ Βάσερ να διαβεβαιώνει ότι θα λύσουν άμεσα τα προβλήματα απόδοσης των μονοθεσίων και κυρίως στου Χάμιλτον που άρχισε να «μουραλώνει» στα μέσα του τελευταίου αγώνα. Ο αποκλεισμός των δύο μονοθεσίων της Ferrari ήρθε να καταστρέψει κάθε προσπάθεια των Ιταλών που το φυσάνε και δεν κρυώνει αφού για πρώτη φορά στην ιστορία της ομάδας σε ένα αγώνα αποκλείστηκαν δύο μονοθέσια. Ο Χάμιλτον άρχισε ήδη να γκρινιάζει – και δικαίως – αναφέροντας ότι το μονοθέσιο του ήταν απαίσιο. Ο χρόνος είναι λιγοστός όμως στο παρελθόν στην Formula1 έχουν γίνει και θαύματα.
Στην ΜcLaren πανηγυρίζουν για το 1-2 στο γκραν πρι της Κίνας, που ήταν και το 50ο στην ιστορία της ενώ ο Τζορτζ Ράσελ κατάφερε να φέρει το 300ο βάθρο στην ιστορία της Mercedes.
Σαφώς, η φετινή χρονιά θα τρέξει με τα μονοθέσια που πάνε αέρα αλλά και τις ομάδες που έχουν βγει …κουτσαίνοντας, με το πεδίο συζήτησης να είναι κοινό για όλους. Και δεν είναι άλλο από τις αλλαγές που θα φέρουν το 2026 οι νέοι κανονισμοί, με τη εισβολή της υβριδικής τεχνολογίας.  Οι κανονισμοί κινητήρων της F1 έχουν παραμείνει σε μεγάλο βαθμό αμετάβλητοι από την έναρξη της εποχής των υβριδικών κινητήρων V6 το 2014. Το 2026 η μετάβαση θα συνιστά 50% ηλεκτρική ισχύ στους κινητήρες και χρήση βιώσιμων καυσίμων.
Ο Μοχάμεντ Μπεν Σουλαγέμ, πρόεδρος της F1 έριξε ήδη μια βόμβα για χρήση κινητήρων V10 που είχαν χρησιμοποιηθεί για τελευταία φορά το 2005.Ήδη εδώ και λίγες εβδομάδες, η FIA έχει δημιουργήσει ομάδα εργασίας για να εξετάσει την πιθανότητα επιστροφής στους κινητήρες V10. Κακές γλώσσες αναφέρουν ότι ο Σουλαγέμ βάζει πλάτες στη νέα ομάδα που θα κάνει την είσοδο της το 2026, την Cadillac.
Η Cadillac F1 θα είναι το 2026 η 11η ομάδα της Formula 1, και η έβδομη αυτοκινητοβιομηχανία που θα συμμετάσχει ως κατασκευαστής στο σπορ. Τη διετία 2026-’27 η αμερικανική ομάδα θα τρέχει με …δανεικούς κινητήρες από τη Ferrari, αν και η ίδια έχει αναφέρει ότι από το 2028 θα έχει στα μονοθέσια της το δικό της κινητήρα που θα κατασκευάζει η ίδια.