Για περισσότερο από ενενήντα χρόνια η Opel ήταν υπό την ομπρέλα της GM. H General Motors κατείχε την Opel από το 1929. Σήμερα, η Opel περνάει στα χέρια της PSA ( όμιλος που έχει τη Citroen – Peugeot), με την πρώτη να είναι ζημιογόνα τα τελευταία χρόνια (Από το 2009 μέχρι και σήμερα η GM έχει χάσει περισσότερα από 9 δις δολάρια λόγω των Opel και Vauxhall). Συγκεκριμένα, η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία PSA εξαγοράζει το ζημιογόνο ευρωπαϊκό κομμάτι των επιχειρήσεών της General Motors, συμπεριλαμβανομένης της γερμανικής Opel και της βρετανικής Vauxhall.

Πρόκειται για μια συμφωνία ύψους 2.2 δις. ευρώ, η οποία ανακοινώθηκε σήμερα, από την General Motors και την PSA. Σαφώς, αποτελεί μια σημαντική είδηση αφού θα επιφέρει σημαντικές ανακατατάξεις στην αυτοκινητοβιομηχανία. Στόχος του ομίλου PSA να μεγαλώσει ακόμη περισσότερο την ομπρέλα των φιρμών που διαθέτει, με απώτερο στόχο να ταράξει την πρώτη σε πωλήσεις αυτοκινητοβιομηχανία, την VW. Oυσιαστικά, η PSA θα διαθέτει πέντε ισχυρά σήματα, την Opel, Vaxhall, Citroen, Peugeot και τη DS, με την τελευταία να αποτελεί την πιο πολυτελή φίρμα της Citroen. Σε πωλήσεις, πέρυσι, Opel, Vauxhall, Peugeot, Citroen και DS, κατείχαν το 16,6% των συνολικών πωλήσεων στην ευρωπαϊκή αγορά, όταν το αντίστοιχο ποσοστό του VW Group ήταν 23,9%.

Η PSA θα πραγματοποιήσει την εξαγορά από κοινού με την γαλλική τράπεζα BNP Paribas, με την συμφωνία να περιλαμβάνει 12 εργοστασιακές μονάδες παραγωγής αυτοκινήτων στις οποίες απασχολούνται περίπου 40,000 άτομα.

Η PSA ύστερα από την εξαγορά αναμένεται να κατασκευάζει περίπου 5 εκατ. αυτοκίνητα το χρόνο. Eπίσης, η PSA προσβλέπει σε αύξηση 6% στην “πίτα” της αγοράς, σε βάθος δεκαετίας, ενώ θεωρεί πως η Opel θα επιστρέψει στην κερδοφορία από το 2020 και μετά.