Η νέα Ninja ZX-10R της Kawasaki αποτελεί καρπόσυνεργασίας μεταξύ της KRT και του εργοστασίου της Kawasaki στην Ιαπωνία. Η νέα ZX-10R έχει εξελιχθεί με τη σημαντική συμβολή των δύο Παγκόσμιων Πρωταθλητών της Kawasaki στο WSBK, Jonathan Rea και Tom Sykes.

Το νέο μοντέλο διαθέτει πλήθος καινοτομιών σε επίπεδο πλαισίου, κινητήρα και ηλεκτρονικών βοηθημάτων. Στη σχεδίαση, το στίγμα της αλλαγής δίνουν το μεγαλύτερο φέρινγκ μπροστά που βελτιώνει την αεροδυναμική της μοτοσυκλέτας και την προστασία του αναβάτη από τον αέρα, η πιο πλατειά ουρά και άλλες διακριτικές σχεδιαστικές τροποποιήσεις.

Πιο εμφανείς είναι οι αναθεωρήσεις στα περιφερειακά, με σημαντικές καινοτομίες στο σύστημα των φρένων και τις αναρτήσεις.

Οι νέες διπλές μονομπλόκ δαγκάνες υψηλών προδιαγραφών της Brembo M50, σε συνδυασμό με τους μεγαλύτερους δίσκους 330mm, τη σχεδιασμένη ειδικά για τη μοτοσυκλέτα ακτινική αντλία φρένων και τα αγωνιστικού τύπου μεταλλικά σωληνάκια, προσφέρουν ισχύ πέδησης άλλου επιπέδου.

Η νέα Ninja ZX-10R διαθέτει νέες αναρτήσεις εξελιγμένες σε συνεργασία με τη Showa και την KRT για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike. Δοκιμασμένα στους αγώνες του WSBK, το πιρούνι και το αμορτισέρ Balance Free εφαρμόζονται για πρώτη φορά σε μοτοσυκλέτα παραγωγής.

Το νέο μοντέλο είναι εμφανώς πιο δυνατό στο μεσαίο φάσμα στροφών, χωρίς να επηρεάζεται η μέγιστη ισχύς των 200 ίππων. Ταυτόχρονα, είναι συμβατό με τις αυστηρές προδιαγραφές εκπομπών καυσαερίων του Euro 4, νωρίτερα από πολλούς ανταγωνιστές του.