To θρυλικό πλέον μοντέλο της BMW μετρά 30 χρόνια ιστορίας (από την πρώτη BMW M3 E30) και πέντε γενιές, η καθεμιά να έχει αφήσει τα δικά της αποτυπώματα στο χρονοντούλαπο των τεσσάρων τροχών. Η νέα γενιά είναι έτοιμη να πάρει πίσω ότι της αναλογεί, σε μια κατηγορία, που ο ανταγωνισμός έχει γίνει πιο σκληρός. Μόνο η βαυαρική φίρμα γνωρίζει πολύ καλά την τέχνη των σπορ μοντέλων, μιας και κυριαρχεί εδώ και τρεις δεκαετίες. Μοναδική διαφορά σε σχέση με το παρελθόν; H προσθήκη της BMW M4 που ουσιαστικά αποτελεί την Coupe έκδοση της M3.

Όταν βλέπεις εμπρός σου και τα δύο αυτοκίνητα αντιλαμβάνεσαι πως έχεις να κάνεις με… διαφορετικέςBMW. Ακόμη και αν δεν είσαι βαθύς γνώστης του αντικειμένου, ο σχεδιασμός του αμαξώματος με τους επιθετικούς αεραγωγούς και το φουσκωμένο καπό, η οροφή από ανθρακονήματα, οι μεγάλες ζάντες 19 ιντσών, οι δύο διπλές απολήξεις εξάτμισης με τον απόκοσμο ήχο και οι πρησμένοι θόλοι θα σε βάλουν σε υποψίες.

Ανοίγοντας την πόρτα οι ρυθμοί πέφτουν, καθώς μόνο ο λογότυπος M σε μαρσπιέ, τριάκτινο τιμόνι, πίνακα οργάνων με 330 χλμ./ώρα στο κοντέρ, επιλογέα ταχυτήτων και σπορ καθίσματα, διαφοροποιούν τις κορυφαίες εκδόσεις από τις συμβατικές 3άρες.

Τι το διαφορετικό μπορείτε να κάνετε; Να πατήσετε μέσω ενός μπουτόν το πρόγραμμα Sport Plus, όπου γίνεται μπάσος ενώ ταυτόχρονα μπορείς να επιλέξεις την απόκριση του γκαζιού, το βάρος του τιμονιού και τη συμπεριφορά της ανάρτησης μέσα από τρία διαφορετικά κουμπιά.

Ο τρίλιτρος, 6κύλινδρος σε σειρά, twinturbo κινητήρας των 431 ίππων και των 550 Nm ροπής επιταχύνει το αυτοκίνητο ακαριαία και το επτατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη ανεβάζει και αυτό – με τις ακαριαίες αλλαγές – την αδρεναλίνη. Οι επιδόσεις τωνBMW M3 και BMW M4 είναι ανάλογες ενός supercar καθώς για τα 0-100 χλμ./ώρα χρειάζονται 4,3 δευτερόλεπτα (4,1 με το αυτόματο κιβώτιο M DCT), ενώ η τελική ταχύτητά τους περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα.

Τόσο η BMW M3 όσο και η BMW M4 διατίθενται ήδη στη χώρα μας με 97.350 ευρώ και 105.950 ευρώ αντίστοιχα.