Σε έναν λιτό σκηνικό χώρο ο «Ηρακλής (μαινόμενος)» του Ευριπίδη βρίσκει αφορμές για να μιλήσει για τη δίνη του πολέμου. Οι ήρωες της παράστασης φορούν τη μάσκα της τραγωδίας ενώ η σύγχρονη εποχή εκπροσωπείται από τις προβολές μαρτυρίων από βετεράνους του πολέμου. Η μάσκα, για την ομάδα Aquila, έχει κάτι το επιβλητικό. Γι’ αυτό και ο Πέτερ Μάινεκ στήνει στην Αθήνα παράλληλα με την παράσταση και ένα εργαστήρι (Ιδρυμα Μιχάλη Κακογιάννη, 23 Ιουλίου) με θέμα «Η αλήθεια της μάσκας», όπου διερευνά τον ρόλο της. Ο ίδιος άλλωστε πιστεύει: «Η σωστή χρήση της μάσκας μπορεί να οδηγήσει σε εντονότερη εκφραστικότητα από ό,τι το ανθρώπινο πρόσωπο και να προκαλέσει βαθύτερες συναισθηματικές αντιδράσεις». Ακόμη, παράλληλα με την παράσταση «Οι περιπλανήσεις του Οδυσσέα» του Πανεπιστημίου Στάνφορντ πραγματοποιούνται σεμινάρια – εργαστήρια (από 6 Σεπτεμβρίου, Ιδρυμα Μ. Κακογιάννης) από καθηγητές και ηθοποιούς με θέμα το αρχαίο έπος, τη διερεύνηση της ψυχολογίας και των κινήτρων των χαρακτήρων, την ανάπτυξη του δραματικού χαρακτήρα.