Βαρβαρότητα είναι ο εθισµός στο αποτρόπαιο, όπως το να προσφέρονται για χάζι στιγµές αγωνίας ενός µωρού
Ηαπρόσµενη αγριότητα της σκηνής έκοβε την ανάσα. Το βίντεο προβαλλόταν από το δελτίο ειδήσεων του Αlpha και έδειχνε ένα µωράκι να γλιστράει από το πρεβάζι του παραθύρου του. Μια φωνή off κάνει την περιγραφή ανατριχιαστικών λεπτοµερειών. Προσπάθησε να κρατηθεί µε τα χεράκια του από το γείσο – ο φακός έδειχνε την απελπισµένη προσπάθεια του βρέφους να µην πέσει. Δεν τα κατάφερε. Φρίκη.

Εκεί, µπροστά στο «µάτι» µιας αθέατης κάµερας – ποια, αλήθεια, είχε τέτοια έξοχη γωνία λήψης των απρόσµενων υποτίθεται στιγµών! – ένα µωρό κατακρηµνιζόταν. Η φωνή off προσέθετε τις τελικές πινελιές του άγριου σπλάτερ «το παιδί υπέστη σοβαρότατες κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις». Εν τω µεταξύ, σύµφωνα µε το καθιερωµένο τελετουργικό της γελοιοποίησης του τραγικού, η σκηνή γυρνούσε πίσω και ξαναπροβαλλόταν µην τυχόν και χάσει κανείς το θέαµα. Ευτυχώς, κάποιος – από τον Αlpha ή από το διεθνές πρακτορείο που έστειλε το βίντεο; – την ύστατη στιγµή αντελήφθη το αποτρόπαιο και το βάρβαρο του θεάµατος και έκοψε το βίντεο στη δεύτερη επανάληψη.

Ηταν ένα θέαµα θανάτου µε πρωταγωνιστή ένα µωρό. Πόσος κυνισµός, αλήθεια, χρειάζεται για να µετατραπεί σε προϊόν για παγκόσµια πώληση η στιγµή µιας τέτοιας τραγωδίας! Πόση υποκρισία διαθέτει ένας κόσµος, που παριστάνει ότι προστατεύει τα παιδιά του, που ισχυρίζεται ότι έχει πολιτισµό και νόµους που τα θωρακίζουν από κάθε επιβουλή, αλλά την ίδια στιγµή εµπορεύεται τη συγκίνηση την οποία προκαλεί το ανυπεράσπιστο της ύπαρξής τους;

Αλλά η µεγαλύτερη βαρβαρότητα σε όλο αυτό ήταν το σοκ από την αίσθηση ότι το γεγονός ήταν αληθινό.

Το µόνο περίεργο στην υπόθεση ήταν η θέση της κάµερας που «συνέλαβε» τη σκηνή. Κάποιος χάζευε από το παράθυρό του και πρόλαβε να απαθανατίσει την τραγωδία; Με πόση ψυχραιµία, αλήθεια! Και έσπευσε φυσικά να πουλήσει το πολύτιµο υλικό σε κάποιο µεγάλο πρακτορείο.

Γιατί, είτε για έναν σκύλο που κάνει ισορροπία στο ένα πόδι πρόκειται, είτε για τις στιγµές αγωνίας ενός µωρού πριν πέσει στο κενό, η αντιµετώπιση είναι ακριβώς ίδια. Το χειρότερο είναι ότι το φιλοθέαµον έχει ήδη εθιστεί να τις καταναλώνει µε τον ίδιο ακριβώς τρόπο που έχει εθιστεί στο αποτρόπαιο.

Αλλον καηµό δεν έχει το τηλεοπτικό κοινό


Τι είπαν οι Καραµεροχαριτάτοι για τους Σκορδολιαγκαίους; Αράδα αράδα αναλύθηκαν δηλώσεις που έκαναν σε τηλεοπτική εκποµπή, πρώτα στης Μελέτη και µετά, αργά το µεσηµέρι, στο «Μπλα µπλα» και φυσικά αναλύθηκαν και δηλώσεις του Λιάγκα για άσχετα θέµατα, αλλά ανακάλυπταν «µπηχτές» για Καραµεροχαριτάτους.

Αλλά το µεγάλο θέµα που παθιάζει επί τριήµερο τις εν λόγω εκποµπές είναι τι θα κάνει η Μπουλέ.

Μάλιστα! Α, είναι; Πρώην γλάστρα – οµιλούσα βέβαια – του «Οµορφου κόσµου» στο πλευρό του Γρηγόρη, που κατόπιν έγινε φίρµα των κουτσοµπολάδικων λόγω της σχέσης της µε τον Γρηγόρη, έκανε απόπειρες να βγει στις πίστες, αλλά δύσκολες οι εποχές και είπε να ξαναγυρίσει στην τηλεόραση, αφού τα έχει ξανά και µε τον Γρηγόρη, όπως επιµένουν µε σθένος πλήθος µεσηµεριανούδων, που δεν µπορεί, αυτές θα ξέρουν. Πολύ σηµαντικά θέµατα αυτά. Α, ναι! Μείζον το ζήτηµα και φέτος της µαγείρισσας Μπαρµπαρίγου. Θα αξιοποιηθεί από τον ΑΝΤ1 ή θα περιοριστεί στο πρωινάδικο;

Αλλον καηµό δεν έχει το τηλεοπτικό κοινό κάθε χρόνο από της µαγείρισσας. Δεν του ’φτανε και φέτος απόκτησε και τον καηµό της Μπουλέ. Ευτυχώς, 4 διαφορετικές εκποµπές, 18 πανελίστες, 10 ειδήµονες του τηλεοπτικού ρεπορτάζ, 50 τηλεοπτικές ώρες αφιερωµένες στα µείζονα αυτά ζητήµατα δεν µπορεί, µια άκρη θα βγάλουν.

Στυλάτη χλιδή


Αλήθεια, εκείνες οι κατακόκκινες χάντρεςµανικετόκουµπα στις οποίες ζουµάρει ο φακός στο διαφηµιστικό τρέιλερ του Πέτρου Κωστόπουλου, που θα κάνει και αυτός εκποµπή στον Αlpha, είναι αληθινά ρουµπίνια; Θαυµάζει κανείς πόσο καταφέρνει να είναι µέσα στο πνεύµα της εποχής και στην καρδιά του κοινού η στυλάτη χλιδή που υπαινίσσεται το τρέιλερ ότι περιβάλλει την προσωπικότητα του µελλοντικού παρουσιαστή. Το απόλυτο κιτς. Γιατί, το αυθεντικό θέλει κατάλληλο τόπο, χώρο και εποχή. Αλλά αν χαρακτηρίζει κάτι τη φετινή τηλεοπτική σεζόν είναι ότι ουδείς µοιάζει να έχει αντιληφθεί σε ποιο κοινό απευθύνεται και ποιες είναι οι πραγµατικές ανάγκες του.

Σπάραζε στο πάτωµα.

Ενας νεαρός µε µπλουτζινάκι. Η ανάσα έβγαινε µε δυσκολία. Εδειχνε το στήθος του λέγοντας ότι πονάει. Το ντεκόρ του χώρου τύπου λοφτ, διακοσµηµένο κατάλληλα για να δείχνει σαν εσωτερικό περιοδικού. Η σκηνή από το αµερικανικό ριάλιτι «Stylistas» που προβάλλει το Σκάι και το οποίο αναζητεί οµάδες επαγγελµατιών από τον χώρο της µόδας που θα να αναλάβουν την παραγωγή θεµάτων για διάσηµο, διεθνές γυναικείο περιοδικό.