«ΤΕΥΧΟΣ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ» (September Ιssue) λοιπόν. What is this? Ενα μέτριο ντοκιμαντέρ του κάποιου Ρ. Τζ. Κάτλερ. Το οποίο, στον υποφαινόμενο, προκάλεσε σοκ. Πρόκειται για μια επικών διαστάσεων προετοιμασία ενός ειδικού, δηλαδή γιγαντιαίου τεύχους της αμερικανικής «Vogue». Το οποίο κατέληξε σε καμιά χιλιάδα σελίδες, βάρους… τόνων και το οποίο καταναλώθηκε από 13 εκατομμύρια αναγνώστες. Τέτοιο πράγμα μια φορά στον αιώνα μας που λέει ο λόγος. Το σοκαριστικό δεν είναι αυτό. Είναι η ποσότητα των ειδικών, η αφθονία των «μέσων», η γνώση και αφοσίωση τόσων δημοσιογράφων και ο ωκεανός των χρημάτων που επενδύθηκαν σ΄ αυτό το εκδοτικό γεγονός. Φανταστείτε. Νέος designer, έπειτα από υπόδειξη της κυρίας της «Vogue», δηλαδή της θρυλικής αγγλίδας Αννας Ουίντουρ, κατέληξε στη φίρμα GΑΡ. Και το πιο τρομερό είναι η περίπτωση της εν λόγω Ουίντουρ. Η οποία ξυπνάει 5.45 το πρωί και κοιμάται στις 10 το βράδυ με τις κότες. Εργασιομανία και πειθαρχία ΟΥΚ. Αμ πώς!

Να το δω;

Ο,τι πρέπει για τους εργαζομένους στη μόδα, για τους κοινούς θνητούς ούτε κρύο ούτε ζέστη!