Τα διαφημιστικά τρικ – ή έστω ο τρόπος διαφήμισης – της ταινιούλας του Γιώργου

Νούσια «Το κακό», του ελληνικότατου σπλάτερ με ζόμπι δηλαδή, φαίνονται πολύ

πετυχημένα. Ας το πάρει το ποτάμι… Με κίνδυνο και η κάθε… κουτσή Μαρίκα

της ξεπεσμένης δισκογραφίας να πάρει αμπάριζα και να το μιμηθεί

(βομβαρδίζοντάς μας με την παραφθαρμένη φάτσα τής κάθε τυχούσας αοιδού με

εξτένσιον που «πουλάει»). Αυτές οι θήκες για τα μαξιλαράκια στα καθίσματα του

οδηγού και συνοδηγού, με το λογότυπο της ταινίας, τις πληροφορίες και το www.

tokako. com στο Ίντερνετ, που έχουν μπει σε δεκάδες – αν όχι εκατοντάδες –

ταξί, φαίνονται πολύ λειτουργικές. Και μάλλον τον πετυχαίνουν τον σκοπό τους,

ίσως και περισσότερο από κάποια ταξί που έχουν τα ίδια στοιχεία τυπωμένα σε

μαύρο και κόκκινο (του αίματος) στο (κίτρινο) πλάι τους. Αυτό θα πει να είσαι

ελληνικό «καλτ» – και να το δείχνεις!