Ο Τζόνι Χάλιντεϊ φόρεσε το κοστούμι τού εκδότη. Ο ροκ σταρ των Γάλλων βρήκε
άλλο μέσο για να κρατήσει θερμές τις σχέσεις με τους θαυμαστές του, αφού ήρθε
σε ρήξη με το νέο δισκογραφικό κατεστημένο της Universal. Και απέκτησε το δικό
του, διμηνιαίο, περιοδικό, με τίτλο «Limited Access» και θέμα τη ζωή του, που
κυκλοφόρησε στις 10 Μαρτίου. Ο Τζόνι άφησε στην άκρη την κιθάρα του, κάθησε
μπροστά στο πληκτρολόγιο του υπολογιστή του κι άρχισε να βάζει στις 56 σελίδες
του πρώτου τεύχους την ύλη του ιλουστρασιόν περιοδικού του με την αυξημένη -
για τα γαλλικά δεδομένα - τιμή των 7,90 ευρώ. Σε αυτό το περιοδικό τα πάντα θα
κυλάνε γύρω από τον Τζόνι. Οι φίλοι του υπερήλικα ροκά θα έχουν τη δική τους
στήλη και θα γράφουν γιατί τον αγαπάνε, τον εκτιμούν και συνεργάζονται μαζί
του. Τα παιδιά των φίλων του, όπως η Κλέλια Βεντούρα (κόρη του ηθοποιού Λίνο
Βεντούρα) θα αναλάβουν την ατζέντα με την επικαιρότητα των πολιτιστικών και
της ψυχαγωγίας. Ενώ η γυναίκα του, πρώην μοντέλο, Λετισιά, θα τροφοδοτεί τα
τεύχη με τις συνταγές μαγειρικής, με τις οποίες περιποιείται τον καλό της.