ΑΜΑΖΟΝΕΣ ΣΕ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΕΣ ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ

Εκτοξεύουν τα βέλη τους καβάλα σε άλογα που καλπάζουν!

ΡΕΠΟΡΤΑΖ: Πέτρος Στεφανής pstefanis@hotmail. com   | ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 18/11/2009 07:00 |
 Αμαζόνες σε επικίνδυνες αποστολές
▅«Σε μια εποχή αστοχίας και ανισορροπίας, αξίζει τον κόπο να δοκιμάσει κανείς να ευστοχήσει και να ισορροπήσει μέσω της έφιππης τοξοβολίας!», συστήνει ο 58χρονος αρχαιολόγος Αριστοτέλης Καλέντζης, ο «εισαγωγέας» και στην Ελλάδα της αρχέγονης πολεμικής τέχνης στην αθλητική εκδοχή της

«Τη στιγμή που βγαίνεις έξω με το άλογό σου κι αυτό νιώθει ότι οπλίζεις, ρυθμίζει με τέτοιο τρόπο τον καλπασμό του ώστε να σου δώσει τον χρόνο να αρχίσεις να τοξεύεις. Εκεί καταλαβαίνεις πώς ένιωθαν οι Μογγόλοι και οι νομάδες της Κεντρικής Ασίας, οι ορδές του Τζένγκις Χαν, όταν ξεχύνονταν! Σε επίπεδο αίσθησης, η εφιπποτοξοβολία είναι όλα τα λεφτά, για μένα πια τρόπος ζωής».

Συνδυάζει με επιτυχία δύο φαινομενικά αταίριαστα μεταξύ τους αθλήματα, ιππασία και τοξοβολία. Η 42χρονη υπάλληλος ναυτιλιακής εταιρείας κ. Βασιλική Μποζίκη είναι μία- η πιο προπονημένη μάλιστα- από τις μόλις τρεις Ελληνίδες εφιπποτοξότριες: τις αμαζόνες που απέναντι σε περιστρεφόμενο στόχο κατορθώνουν να εκτοξεύουν βέλη με το παραδοσιακό ξύλινο τόξο πάνω στο άλογό τους που καλπάζει!

«Από μικρή- θυμάται- συνήθιζα να σημαδεύω γενικώς τον... τοίχο μ΄ ένα πλαστικό τόξο και βέλη με βεντούζα που μου είχα δωρίσει! Μ΄ ένα ενδιάμεσο διάλειμμα, το παιδικό αυτό βίωμα επανήλθε το 2005, όταν ξεκίνησα να ασχολούμαι με την Ολυμπιακή τοξοβολία, ως αθλήτρια στον Πανελλήνιο.

Ώσπου, πάνω στον πρώτο χρόνο, αφού είχα ήδη το δικό μου ιδιαίτερο στυλ, το προχώρησα. Στα τέλη του 2006, ενημερώθηκα για το site των Ελλήνων Κενταύρων Κassai, την έφιππη τοξοβολία. Είχα ακούσει γι΄ αυτή την αρχέγονη πολεμική τέχνη, όχι όμως πως είχε ήδη έρθει και στην Ελλάδα. Τότε ήταν που είπα: εδώ είμαστε, αυτό είναι για μένα, πραγματικά το θέλω. Μια δυο μέρες μετά, βρέθηκα να δοκιμάζω και παραδοσιακά ουγγαρέζικα τόξα Κassai: στην αυλή του σπιτιού του εκπαιδευτή μου, άρχισα να στοχεύω μια αχυρένια μπάλα απέναντί μου. Ήταν η συνάντησή μου με το ένστικτό μου», εξηγεί.

Μπροστά της, ωστόσο, είχε και το δεύτερο μισό, τα μαθήματα ως αρχάρια ιππεύτρια.

«Η πρώτη εμπει- ρία μου ήταν επεισοδιακή. Το άλογο μ΄ έριξε κάτω, βγήκε από τη θέση του κι ένα δάχτυλό του χεριού μου! “Αυτή δεν κάνει...”, σχολίασε ο υπεύθυνος του ιππικού ομίλου μόλις είδε και τον σωματότυπό μου», περιγράφει.

Στην πράξη, η κ. Μποζίκη φρόντισε να τον διαψεύσει και σήμερα διαπρέπει με τις επιδόσεις της. «Για να φτάσω να τοξεύω καλπάζοντας, έχω αναλώσει χιλιάδες ώρες προπόνησης, πολλά χιλιόμετρα. Δέθηκα για τα καλά με τα βέλη και τα άλογα, αγόρασα και δικό μου, τον Σπάρτακο! Όπως κάθε καβαλάρης, έτσι κι ο έφιπ πος τοξότης έχει άμεση σχέση με το ζώο του, όχι μόνο στην περιποίησή του, αλλά και στην εκπαίδευσή του. Σημασία έχει να εξοικειωθεί και αυτό με το σφύριγμα της χορδής- το βέλος φεύγει με δύναμη πάνω από τ΄ αυτιά του. Από την πλευρά μου, γαντζωμένη πάνω του με τα πόδια μου-αφού στα χέρια μου κρατώ το τόξο- πρέπει να ακολουθώ τον ρυθμό του, να συγχρονιζόμαστε. Οφείλω να του δίνω να καταλαβαίνει αυτό το διαφορετικό που κάνω ανεβασμένη στην πλάτη του, να με εμπιστεύεται. Το κλειδί είναι η επικοινωνία ανθρώπου και αλόγου», σημειώνει.

[ ΙΝFΟ ]
Ελληνική Εφιπποτοξοτική Εταιρεία - Κένταυροι Κassai, Μαρκόπουλο Αττικής, τηλ. 210
6400706, http://www.
horsebackarcherygr. com, e-mail: horsebackarchers@yahoo.gr ● Κassai Lajos (ο κορυφαίος πρωταθλητής) http://www.
kassai-lovasijaszat.hu

Ψυχή πολεμιστή

Η ΒΕΝΙΑΜΙΝ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ, η 28χρονη Ελένη Σταυροπούλου, που αυτόν τον καιρό κάνει το διδακτορικό της στον Τομέα Μηχανικής του ΕΜΠ, έχει βρει από πέρυσι διέξοδο στις πολεμικές τέχνες. Για την ακρίβεια, σε ακόμα μία, από τη στιγμή που, εδώ και έξι χρόνια, είναι αθλήτρια και του κουνγκ φου. «Το είδα ως συνέχεια, από κει πήρα τις βάσεις, σωματικά και πνευματικά, και στο νέο αγώνισμά μου. Και τα δύο συνδυάζουν, αλλά και προϋποθέτουν τρία στοιχεία: άσκηση- μάχη, διαύγεια- καθαρή σκέψη, και ψυχή πολεμιστή. Προσωπικά, οι αξίες αυτές θα με συνοδεύουν σ΄ όλη τη ζωή μου. Με ολοκληρώνουν ως άνθρωπο», αποκαλύπτει στα «ΝΕΑ».


Για μικρούς και μεγάλους

ΑΘΛΗΜΑ ΉΠΟΛΕΜΙΚΗ ΤΕΧΝΗ, ο χαρακτηρισμός δεν έχει σημασία. Αυτό που μετρά, σύμφωνα με τους λιγοστούς για την ώρα Έλληνες που ασχολούνται με την εφιπποτοξοβολία, είναι πως ενδείκνυται για μικρούς και μεγάλους. «Αυτή τη στιγμή ο μικρότερος τοξοβόλος μας, ο γιος του ηθοποιού Γιάννη Δρίτσα, είναι μόλις πέντε χρονών, αλλά ικανότατος. Στην ηλικία του, στη Μογγολία, καλπάζουν κιόλας! Ήδη φέτος συνολικά 96 αθλητές μας μαθαίνουν τμηματικά, τόσο ιππασία όσο και τοξοβολία, με ξύλινα παραδοσιακά ουγγαρέζικα τόξα. Είναι το φυτώριό μας, ελπίζουμε να ακολουθήσουν κι άλλοι», θέλει να πιστεύει ο κ. Αριστοτέλης Καλέντζης, εκπαιδευτής τους.

97
Μηνάς Φ.
31/05/2011 17:12
Γενναίος και σοφός πολεμιστής ο Αριστοτέλης κερδίζει το θαυμασμό όλων όσων τον γνωρίσαμε από κοντά με τη τεράστια μόρφωσή του και την ευγένειά του. Ακόμα και όταν του τη λες σου χαμογελάει και σου απαντάει τόσο ήρεμα και ευγενικά που σε τρομάζει. Ίσως γι αυτό τον χαραχτήρισαν κάποιοι τρομοκράτη. Σήμερα μπήκα τυχαία εδώ και πέρασα ώρα διαβάζοντας πολλά σχόλια και ξαφνιάστικα. Δε το περίμενα.
Ρ. Λ.
17/04/2011 03:35
Ντόρα που να το βρω εδώ μέσα αν δε μου τόλεγες. Τkx! Πολύ καλό και μπράβο στον άνθρωπο που τογραψε. Πολύ καλή η Ελένη στη φωτο. Πάντα τέτοια.
Σταύρος Ράικος
15/04/2011 01:30
Ένα μεγάλο μπράβο στον δημοσιογράφο που έγραψε το κείμενο αλλά και στον αρχηγό της ομάδας των κενταύρων και στη Φλώρα για όσα προσφέρει. Αυτό το άρθρο έγινε σημείο αναφοράς όλων μας απ ότι διαβάζω και μας κάνει πιό δυνατούς. Φέτος έχει και Κορέα και Κίνα απ ότι μαθαίνω και θα ξανανικήσουμε. Δυό βραβεία να φέρουμε φέτο.
έλα ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΕΔΩ
26/03/2011 22:14
Γεια χαρά και από μένα σε όλους. Διαβάζω και με χαρά βλέπω όλη την Ομάδα μας σχεδόν και χαίρομαι. δε μπορώ να παραβλέψω ότι όλοι νιώθουμε σπίτι μας αυτή την Ομάδα που μας δίνει τόση χαρά και θέλω να πω και το δικό μου ευχαριστώ στον Αριστοτέλη και στη Φλώρα και στον Ακάδημο και στο Γιάννη και στο Διηνέκη που δουλεύετε τόσο πολύ και τόσο σωστά για να γινόμαστε ολοένα και καλύτεροι. έχοντας μόλις τελειώσει και το βιβλίο του Αριστοτέλη για την εκπαίδευση έχω να πω ότι τελιώνοντάς το είναι σα να ήξερα τα άλογα από χρόνια μπράβο Αριστοτέλη για τα όσα γράφεις και για το τρόπο που τα γράφεις και τα μεταδίδεις. Τώρα περιμένω να διαβάσω και το επόμενο για την εκπαίδευση των Κενταύρων και δε κρύβω τη χαρά μου για την ελληνοποίηση της Ομάδας μακριά από ξένους.

Τάκης Β.
Συνταξιούχοι ΚΑΠΗ Αγ. Αναργύρων
26/02/2011 01:18
Καλά αυτοί πως τα καταφέρνουν να περνάνε τόσο ωραία σε εποχές μαύρης πείνας; Να μας πούνε το μυστικό και μας.
Ανδρέας Καρπαθάκης
25/10/2010 22:13
Θερμά συγχαρητήρια στον Αριστοτέλη Καλέντζη και στην ομάδα του "ΚΕΝΤΑΥΡΟΙ ΚΑΣΣΑΙ" που κατέκτησαν το Α'' Βραβείο Τοξευτικής Επίδειξης στο παγκόσμιο πρωτάθλημα του 4ου W.T.A.F. 2010 στη ν Κορέα. Οι Έλληνες Κένταυροι που νίκησαν 31 χώρες με τεράστια παράδοση στη τοξοβολία μας έκαναν για άλλη μια φορά περήφανους και την Ελλάδα πρώτη στη παγκόσμια τοξοβολία.
Κοζανίτης
23/09/2010 21:14
Eμένα με στείλανε στους κένταυρους από το περίπτερο Ζιώγα. Πραγματικά δεν ήξερα ότι υπάρχει τέτοια ιππασία στην Ελλάδα και δηλώνω ενθουσιασμένος από τους κένταυρους
Στυλιανός Σαρίδης Μάλγαρα
15/09/2010 09:39
Aπολαύσαμε πάρα πολύ την Ομάδα έφιππης τοξοβολίας στη 75η Δ.Ε.Θ. και για να λέμε την αλήθεια ήταν και το καλύτερο περίπτερο της έκθεσης με το πιό πολύ ενδιαφέρον. Θεωρώ ότι έιμασταν προνομιούχοι για ένα τέτοιο θέαμα που δε το είχαμε ξαναδεί. Συγχαρητήρια στον Αριστοτέλη Καλέντζη και στους μαθητές του στην Ουγγρική Πρεσβεία και στο Πρόεδρο της Δ.Ε.Θ. που είχανε τη πρωτοβουλία να καλέσουν αυτά τα καταπηκτικά ελληνόπουλα.
Αργυρώ λ.
23/08/2010 17:35
Απ όσα μάθαμε χτες δεν είναι τυχαία η ραγδαία εξέλιξη της Ομάδας Κένταυροι. Συμμετοχές σε ιστορικά ντοκυμαντέρ τηλεοπτικές εμφανίσεις πολύ υψηλές προσκλήσεις και η μεγάλη έκπληξη στα μέσα Σεπτέμβρη. Τελικά σαρώνει η Ομάδα. Μπράβο παιδιά και σ ανώτερα!
νλ
15/08/2010 16:25
Κάτι αντίστοιχο υπάρχει και στις γειτονικές χώρες, στη Τουρκία και στη Βουλγαρία με μεγάλη επιτυχία. Εκεί τα μέλη αυτών των ομάδων δεν ασχολούνται απλά με ένα άθλημα αλλά εκπαιδεύονται με μια προστρατιωτική εκπαίδευση ώστε ματά στο στρατό να μπορούν να βελτιωθούν πολύ περισσότερο. Η Τουρκία και η Βουλγαρία επίσημα διαθέτουν μεγάλα κονδύλια για αυτές τις ομάδες που κάνουν δημόσιες εμφανίσεις με επιδείξεις προσελκύοντας συνεχώς περισσότερα νέα παιδιά και τραβώντας τα από τα ναρκωτικά και τα κλαμπ. Οι γείτονες νιάζονται για τα παιδιά τους ενώ εμείς φοβόμαστε μη τύχει και μας πουν φασίστες αφήνοντας τη νεολαία μας στο έλεος των ναρκωτικών.
Ντόρα Κιτσίκη
09/08/2010 22:21
Τέλειες και οι Αμαζόνες και οι Κένταυροι!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Παιδιά συχαρήκια για τη δουλειά σας.
eaglefeatherA
05/08/2010 23:04
Συγχαρητήρια στους ιδρυτές της ομάδας "ΚΑΣΣΑΙ". Ευχής έργο θα ήταν αν όλα τα ελληνόπουλα αντί να σαπίζουν στις καφετέριες αφιερωνόντουσαν σε μια τόσο ωραία άσκηση που μα΄λιστα προσφέρεται και δωρεάν. Μακάρι το κράτος μας να στήριζε τέτοιες προσπάθειες και μπράβο σε όσους τη σπονσοράρουν. Μπήκα στο σάιτ τους και έπαθα πλάκα αυτοί κάνουνε όσα κανένας άλλος.
Ελένη Τσόγκα Περιστέρι
21/07/2010 00:25
Kαι βέβαια θα ήταν καλύτερα αντί να σκοτονόμαστε δημοκρατικότατα να κάνουμε λίγο κράτει στην αναρχία που μας δέρνει και να ακολουθήσουμε αυτά που κάνει η ομάδα Καλέτζη. Θα είμαστε τουλάχιστον ζωντανοί και υγιείς και όχι δημοκρατικό μουρλοκομείο όπως είμαστε σήμερα.
VB
20/07/2010 02:58
Πλάκα έχουν κάποιοι ρωμιοί. Ένας άνθρωπος αθλείται και προσφέρει άθληση στους συνανθρώπους του και κάποιοι τον αποκαλούν φασίστα. Αν είναι έτσι ο φασισμός πολύ γουστάρω να είμαι φασίστας και να είναι φασίστες και όλοι γύρω μου.
Μιρ. Σ.
30/04/2010 00:54
Τώρα εδώ που τα λέμε, δε ξέρω πως πήγαινε η Ελλάδα μας με φασισμό αλλά με δημοκρατία πιό σκ_τά δε γίνεται. Με δημοκρατία εμείς πεινάμε και δανειζόμαστε σα γύφτοι ενώ μας σιχτιρίζει το σύμπαν ακόμα και αυτοί που κάποτε ζούσαν πάνω στα δέντρα σα τις μαιμούδες. Μια Ελλάδα περίγελος τιου πλανήτη και κάποια ζώα χαραχτηρίζουν κάποιους πραγματικά προοδευτικούς σαν "φασίστες". Δε πάμε καθόλου καλά.
GM
27/04/2010 23:20

Apolytos kai kathetos umanisths o Kaletzis sto neo biblio tou. Emena de me endiaferoun ta aloga alla to biblio tou ayto einai koryfaio giati milaei gia th fysh. Mprabo fasista Kaletzh kai an einai etsi o fasismos eimaste FASISTES OLOI.

----------Από ΤΑ ΝΕΑ Administrator------

Προειδοποίηση: Από την 1η Μαΐου δεν θα δημοσιεύονται σχόλια με κεφαλαία ή/και λατινικά στοιχεία. Μπορείτε να ρυθμίσετε τον υπολογιστή σας στην ελληνική γλώσσα μέσα από τον Πίνακα Ελέγχου (Control Panel) των Windows.

 

 

Νίκος Μ.
24/04/2010 12:58
Να συμπληρώσουμε ότι ο Α.Καλέντζης είναι ο "δράστης"-συγγραφέας του πιό ουμανιστικού βιβλίου για την εκπαίδευση του αλόγου με ένα κείμενο που δείχνει ένα σπάνιο άνθρωπο με σεβασμό στη φύση και στα ζώα. Και μιλώντας για "ζώα" δεν εννοώ ασφαλώς και αυτά τα ανώνυμα που μπαίνουν όπου βρουν για να βρίσουν. Το βιβλίο του "Εκπαίδευση Νεόλεκτου Ίππου" αποτελεί θεμέλιο για να ξαναδούμε το άλογο στη φυσική του βάση και να το αντιμετωπίσουμε όχι σα "πράγμα" που το θεωρεί ο δημοκράτης Νομοθέτης 9το γράφει και ο ίδιος ο συγγραφέας στην αρχή) αλλά σαν ένα πλάσμα με δικαίωμα στη ζωή όπως το βλέπει ο ...φασισμός!
Στη κοινωνία μας υπάρχουν και οι κομπλεξικοί διεστραμένοι αντιφασίστες που θέλουν να γκρεμίσουν. Οι φασίστες δείχνουν ότι χτίζουν καταφέρνοντας μάλιστα να καταργούν και τους γκασμάδες των γκασμάδων αντιφασιστών.
Μόσχα Μανουσ. ΧΙΟΣ
15/04/2010 16:07
Και εγώ την είδα την εκπομπή με τον Αριστοτέλη Καλέντζη και ήταν ότι πιό ωραίο και ωφέλιμο έχω δει στη τηλεόραση. Φώναξα να τη δουν και οι δυό γιοί μου. Ο Καλέντζης πραγματικά έχει ένα ιδιαίτερο ήθος και μπορεί και το περνάει σε όποιον έχει απέναντί του και αυτό είναι που ενοχλεί τα διάφορα αρρωστάκια που του επιτίθονται. Και είναι φυσικό ένας τέτοιος άνθρωπος να ασχολείται με ένα τέτοιο σπορ που ελάχιστοι μπορούν. Όσο για την τρομοκρατία ειδικά αυτές τις μέρες πείστηκε και ο τελευταίος ότι τη τρομοκρατία τη κάνουν οι διανοητικά ανισόροποι αριστεροί με φάτσες σαν αυτές που είδαμε στα δελτία ειδήσεων, ανώμαλοι αναρχικοί που από τη μια το παίζουν "ειρηνιστές και αντιρησίες που δε πιάνουν όπλο στο χέρι" και από την άλλη βγαίνουν με καλάσνικοφ στο βουνό για να μάθουν να δολοφονούν δεκαπεντάχρονα προσφυγόπουλα και να γελάνε με το θάνατό τους.Ντροπή αλήτες αναρχικοί δολοφόνοι και συχαρητήρια στον Αριστοτέλη Καλέντζη που με το ήθος του παραδειγματίζει σε τόσο αρνητικούς καιρούς. Μακάρι το κράτος να του παραδώσει τους εγκληματίες αναρχικούς να τους γιατρέψει με ωραία δραστηριότητα στη φύση. Και μπράβο στο δημοσιογράφο σας που μέσα σε τούτη τη μαυρίλα της επικαιρότητας μας δίνει ωραία άρθρα.
Μαρ. Δ. Π.
08/04/2010 13:01
Το κανάλι 9 έχει επιλέξει τη τακτική επανάληψη της εκπομπής της έφιππης τοξοβολίας που παρουσιάζει ο Καλέντζης και μπορώ να πω ότι την έχω δει πάρα πολλές φορές με το ίδιο ενδιαφέρον. Όσοι τη βλέπουν ενθουσιάζονται και με τις απίθανες εικόνες και με τα όσα λέει ο Καλέντζης. Νομίζω ότι αυτά τα υβριστικά που με τόση εμπάθεια γράφει παρακάτω κάποιος εκφράζουν την ύπουλη προσπάθεια που κάνουν οι αποδομητές της κοινωνίας μας που μας θέλουν πρεζάκια και εναντιώνονται σε ότι τους χαλάει το σχέδιο. Με 1000 υπέρ όλων αυτών των υγιών ανθρώπων που γυμνάζονται και σέβονται το νους υγιής εν σώματι υγιεί και με 1000 εναντίον όσων προσπαθούν να μας πρεζώσουν μιλώντας για ρατσισμούς και αντιφασισμούς θέλοντας να επιβάλλουν τη καφρίλα τους πάνω μας.
Θ. Περρωτής
08/04/2010 03:10
Πολύ εντυπωσιακό άθλημα και πολλά συχαρητήρια στους ανθρώπους αυτής της ομάδας. Ειδικά στον αρχηγό της κ. Καλέντζη που εντυπωσιάζει με τη συμμετοχή του παρά τη προχωρημένη ηλικία του. Μακάρι να μπορούσαμε όλοι να χαιρόμαστε κάθε μέρα με τον τρόπο που χαίρονται αυτοί οι έφιπποι.
apo ton Arben oso katalabanei
19/03/2010 23:53
Μετά την ανάγνωσή του, κείμενο του αγαπητού Γιάννη αφήνει στα "μάτια" μου μια συγκεχυμένη αίσθηση:δεν μπορώ να είμαι βέβαιος ότι δεν αποτελεί έναν αυτοσαρκαστικό αντικατοπτρισμό του Ελληνισμού με ένα "είδωλο" για το οποίο ο ίδιος -σήμερα- δεν μπορεί να έχει συναίσθηση, ή, για μία ανατομική αναπαράσταση του ίδιου του Ελληνισμού ο οποίος -έτσι κι αλλοιώς...- παραμένει βαθιά "ναρκωμένος"!
Πράγματι,εάν εμείς, οι σημερινοί Έλληνες (;...) θέλουμε να δούμε πιό καθαρά το σκιαγράφημα της Κοινωνικής μας πραγματικότητος, καλό θα ήταν, να στρέψουμε το βλέμμα προς ...Βορρά και να μελετήσουμε τους γείτονές μας Αλβανούς οι οποίοι εξεικονίζουν τα ακριβέστερα ..."πορτραίτα" μας! Και, αν δεν αντέχουμε να παρατηρήσουμε τα πρόσωπα εκείνων ώστε να εννοήσουμε πληρέστερα τα δικά μας, τότε, έ, θά ''χουμε πολλά να διορθώσουμε στους εαυτούς μας!
Ωστόσο, μέχρι να διορθώσουμε τα όσα πρέπει, ας μην υποτιμούμε αυτό τον γενναίο αλλά και ταλαιπωρημένο Λαό, τον Λαό ενός Καστριώτη που μάχονταν τους Οθωμανούς όταν το Βυζάντιο είχε καταρρεύσει, τον Λαό του οποίου η πολεμική αφρόκρεμα (Αρβανίτες) ταυτισμένη με τα συμφέροντα του υπόδουλου Ελληνισμού έστερξε στην απελευθέρωση της Ελλάδος! Ας περιορισθούμε στο να βλέπουμε επάνω τους τα δικά μας "καλά" και "κακά" που αποδεικνύουν ότι τους Λαούς δεν μπορεί να τους διαχωρίσει ένα αγκαθωτό συρματόπλεγμα όταν τους συνδέει κοινή καταγωγή αίματος.
Διότι, όπως και να το κάνουμε, αυτό το βόρειο "Kομμάτι" Ελληνισμού τεκμηριώνει διηνεκώς την Δωρική καταγωγή του, όσο και εάν τα ποταπά γεω-πολιτικά "συμφέροντα" των κατά περιόδους Υπερδυνάμεων επιχειρούν να συγκαλύψουν.
Ο Συγγραφέας του κειμένου αυτού πρέπει να είναι περήφανος διότι με την περιγραφική του δεινότητα αλλά και τον ορθοτομούντα κριτικό λόγο προσφέρει τα μέγιστα στην προσέγγιση δύο Λαών οι οποίοι, στην πραγματικότητα, είναι ένας και ο αυτός!

Αριστοτέλης Ηρ. Καλέντζης
Αρχαιολόγος
Φορητό: 6977764737
www.horsebackarcherygr.com
Σκιπετάρος
18/03/2010 02:33
Για τον κ. Γερονικολού;
και γω διάβασα το κείμενο που αναφέρετε http://albaniatrip.blogspot.com/2006/06/blog-post_115134265322256623.html και το βρίσκω από τα πιό όμορφα για να περιγράψουν το αλβανικό λαό και τη σχέση του με τους έλληνες. Είμαι αλβανός και διδάσκω στην Ελλάδα και το κείμενο του Καλέτζη με κάνει να πιστεύω ότι στην Ελλάδα εξακολουθούν να υπάρχουν άνθρωποι με πλατιά σκέψη. διάβασα και τα όσα γρ΄''αφει ο νικολας και νομίζω ότι κάτι άλλο θα ήθελε να γράψει.
Σ. Γερονικολού
04/02/2010 19:32
Εγώ διάβασα ένα πολύ ωραίο κείμενο του κυρίου Καλεντζή στον παρακάτω σύνδεσμο αναζητώντας πληροφορίες για την Αλβανία όπου μετατίθεμαι:
http://albaniatrip.blogspot.com/2006/06/blog-post_115134265322256623.html
Από το κείμενο αυτό εκτιμώ ακόμα περισσότερο τον κύριο Καλεντζή και μου δημιουργούν απέχθεια τα ανώνυμα δημοσιεύματα του nicholas.
Ντροπή να χρησιμοποιούμε το ίντερνετ για να βγάλουμε προσωπικές εμπάθειες και απωθημένα nicholas.
Κ. Ρέντης
03/02/2010 11:34
Πόσο γελοίος είσαι nicholas που πίσω από την ανωνυμία σου προσπαθείς να "πείσεις" ότι μία υπέροχη προσπάθεια όπως αυτή των ελλήνων εφιπποτοξοτών είναι "φασιστική" !

Και δεν είσαι μονάχα γελοίος αλλά και φασιστικά επικίνδυνος γιατί αν αυτή η εξαιρετική προσπάθεια είναι φασιστική μας λες ότι οι φασίστες είναι εξαιρετικοί και υπέροχοι.

Πρόσεξε τι αποτέλσμα μπορεί να έχουν οι ανοησίες σου.
nicholas
31/01/2010 10:53
http://www.enet.gr/?i=news.el.ellada&id=127066 "Νεοναζί με παραλαγή" Έντυπη Έκδοση Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία, Κυριακή 31 Ιανουαρίου 2010 σας πήρανε πρέφα
nicholas
23/01/2010 11:51
Ειστε απλά επικύνδυνα γελοίοι http://jungle-report.blogspot.com/2009/12/blog-post_02.html
ΗΒΑ
17/01/2010 11:33
Υπενθυμίζεται στους Εφιπποτοξότες να σεβαστούν μία παράκληση από κάποιον που σήμερα βρίσκεται εκτός Ελλάδος πετώντας προς την Κοιλάδα την οποία σας μεταφέρω καθ'' υπόδειξη του ιδίου, για τον σεβασμό του κυρίως θέματος του παραπάνω Άρθρου που είναι η Έφιππη Τοξοβολία.
Ανεξαρτήτως προσώπων ή και απροσώπων που ξοδεύουν τον χρόνο τους πίσω από πληκτρολόγια, το αντικείμενό μας είναι η Έφιππη Τοξοβολία που μας βελτιώνει και μας χαροποιεί. Έτσι ας αφήσουμε τόυς λασπολόγους κατά μέρος κι ας τους ευχηθούμε να βρουν τον δρόμο τους όπως κι εμείς έχουμε ήδη βρει τον δικό μας!
Σε όσους επιθυμούν να παρακολουθούν τις εξελίξεις της Ομάδος μας παρακαλούνται να επισκέπτονται την τελευταία σελίδα του Ιστοχώρου μας η οποία είναι :

http://www.horsebackarcherygr.com/RELEASEII.html

Στην σελίδα αυτή η οποία ενημερώνεται πολύ συχνά, δημοσιεύονται πάντα οι τελευταίες ειδήσεις από την δραστηριότητα της Ομάδος μας κι εδώ, εμπρόσωποι κι απρόσωποι μπορούν να απαντήσουν στα όποια ερωτήματά τους.

Εφιπποτοξοτικά!
ΠΑΝΙΚΟΣ
15/01/2010 00:31
Σωστός ο Hellenic και θα τον μιμηθώ αφού σίγουρα ο φίλος μας θα καταλάβει καλύτερα αν του το πούμε αμερικάνικα αφού δε ξέρουμε εβραίικα να του το πούμε στη μητρική του γλώσσα :

COM''On nicholas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Άντε φιλάρα, πλύνε τα μπουκλάκια σου, στρώσε τη γενιαδα σου, φόρα το μαύρο καπέλο σου βγες από τη Συναγωγή και έλα να ρίξεις λάσπη στο Καλέντζη. Από τότε που άρχισες να του ρίχνεις λάσπη δε σταμάτησε ο ίδιος και η Ομάδα μας να προβάλλεται στα κανάλια και να μαζεύουμε επαίνους. Ρε λες να δηλώσω και εγώ βομβιστής για να με βρίζει ο nicholas; Μπας και μου δώσουν έτσι προαγωγή που μ΄έχουν γραμμένο εδώ και τρία χρόνια; Kύριε προσωπάρχη σε σένα το λέω. προαγωγή ή φωνάζω τον nicholas.
HellenicForce
13/01/2010 16:36
@nicholas COME BACK!

Μας λείπεις.
Μη μας εγκαταλείπεις.
Μη μας το κάνεις αυτό το σκληρό και άπονο.
Ποιόν θάχουμε τώρα να μας κάνει να γελάμε; Ποιόννννννν;;;;;;;;
Ταπαιξα
10/01/2010 20:36
Ντξ ένας nicholas κατά Καλέτση και απέναντι μια αρμαθιά νοματαίοι ενάντια στο nicholas. Ντξ nicholas άλλα των αλόνε εσύ μπαμ όλοι οι άλλοι ενάντια σε σένα και ο χορός καλά κρατεί. Ευτυχώς που το άρθρο μιλάει για εφιποτοξοβολία για να μη ξεχνιόμαστε. Ρε πουλάκι μου nicholas κόφτο να μας πούνε δυό λόγια για εφιποτοξοβολία που είναι αυτό που θλέλουμε να μάθουμε και τα ρέστα άστα που να πάρει ο διάολος.
Ρε όλοι οι άλλοι πέστε κάτι για εφιποτοξοβολία πόσο πάει τι χρειάζεται που να έρθει κάποιος γιατί καλό το αρθράσκι αλλά έχει λίγα πράματα.
HH!
09/01/2010 12:33
Μη μας ταράζεσαι καλέ μας nicholas και θα ήταν πολύ πρωτότυπο να αρχίσουμε να μπινελικώνουμε τη μοσάντ. Γιατί θα κατάλαβες ότι έχουμε καταλάβει εδώ και πολύύύύύ πολύύύύύ καιρό ποιός βρίσκεται πίσω από το "nicholas". Άλλωστε ξέρουμε ότι οι μοσανταίοι διαθέτουν πολλά κεφάλαια στον ιντερνετικό "πόλεμο" για να εκβιάζουν και να περνάνε αυτό που θέλουν.
ΣΑΣ ΠΗΡΑΜΕ ΧΑΜΠΑΡΙ ΠΟΝΗΡΟΥΛΗΔΕΣ!
nicholas
09/01/2010 05:24
όσο για εσάς Μ που και καλά δεν βρίζετε, κάνε ένα συμβούλιο με τους συναγωνιστές σου που σχολιάσανε πιο πίσω τα ωραία τους και αποφασίστε σε μια στρατιγική. Μια έτσι μια γιουβέτσι μου τα ζαλίσατε.Είστε και γλωσσοπλάστες τρομάρα σας
nicholas
09/01/2010 05:18
ειπεν ο γάιδαρος τον πετεινό κεφάλα πανικε μάλλον βαριέσαι να διαβάσεις τις προηγούμενες αναρτήσεις των συναγωνιστών σου. Αλλά βέβαιια στο μόνο για το οποίο είστε καλοί είναι να διαστρευλώνετε την αλήθεια. Αν υπήρχε αντίστοιχο Νομπελ ή Οσκαρ θα ήταν δικό σας εφόρου ζωής. Να κάνατε τουλάχιστον θεραπευτική ιππασία. http://jungle-report.blogspot.com/2009/12/blog-post_02.html
M
08/01/2010 18:36
Όχι κάθε άλλο εμείς δε θα βρίσουμε τον nicholas με τα χίλια ψευδώνυμα και την απέραντη κακία για όλους. Εγώ απλά θα πω ότι ο Καλέτζης ήταν άριστος χτες στο Μακεδονία τβ μιλώντας με χιούμορ για την έφιππη τοξοβολία. Πάντα τέτοια ΑΚ.
ΠΑΝΙΚΟΣ
07/01/2010 17:20
nicholas και μόνο ότι βρίζεις τους συνομιλητές σου αποδεικνύεις ότι εσύ είσαι ο σκ__οκέφαλος.
Και θα έχουν όλα τα δίκια οι Μ και ΗΗ να γυρίσουν εδώ και να σου σύρουν τα μπινελίκια της ζωής σου. Βέβαια όπως όλα τα αντιφασιστρόνια το μόνο που ξέρετε είναι να βρίζετε, να σκοτώνετε και να καίτε και όταν σας μαζεύουν να δηλώνετε "αθώοι" και να τρομοκρατείτε τη δικαιοσύνη ώστε να σας ξαμολάει. ΕΣΕΤΑΙ ΗΜΑΡ!
nicholas
05/01/2010 00:20
@ M Δεν πας να κουρευτείς που το σύστημα φταίει για το αν ο αρχιΚένταυρος δηλώνει ιδίοις στόμασι Ναζιστής; Και εσύ ανεκδιήγητε ΗΗ τι προσπαθείς να μας πεις; Να αποδείξεις το χαμηλό πνευματικό σου επίπεδο; Εντάξει τα κατάφερες μια χαρά. Ο Καλέντζης δηλώνει ΝΑΖΙστής με το στοματάκι του το ίδιο. Το ότι έβαλε βόμβες και καταδικάστηκε είναι δευτερεύων. Αν όλοι εσείς οι καταπληκτικοί και υπέροχοι τον υποστηρίζετε διότι είναι ΝΑΖΙστής και σεις στα ίδια Σ***@ κολυμπάτε. και για να μην ξεχνιόμαστε το επίμαχο βίντεο είναι εδώ: http://jungle-report.blogspot.com/2009/12/blog-post_02.html Το είπα και πριν ας βγει ο αρχιΚένταυρος Καλέντζης να δηλώσει ότι δεν είναι ΝΑΖΙστής, φασίστας, αντιδημοκράτης και λοιπά. Και θα βγάλω σε όλα τα τσιράκια του και τον ίδιο το καπέλο συνοδευόμενο από ένα μεγαλοπρεπέστατο συγνώμη. Αλλά το μόνο που ξέρετε να κάνετε είναι να λέτε Μ*****ιες ως γνήσιοι Έλληνες και να μου λέτε ότι είμαι συκοφάντης. Είπε ο γάιδαρος τον πετεινό κεφάλα. Αι να χαθείτε.
HH!
02/01/2010 18:06
Άτυχε nicholas έπεσες στο λάκο και δε μπορείς να βγεις. 180 την έκανες για τους κινηματογράφους και συνεχίζεις για τον Καλέτζη. Μα καλά τόσο κέφι τον κάνεις και ντρέπεσαι να του το πεις; Εκείνος ποτέ δεν αρπάει από τα μούτρα και είναι ευγενής με όλους τους αδύναμους. Έλα θάρρος λίγο κουράγιο χρειάζεσαι και ο Καλέτζης δε θα σε προγκίξει. Το ξέρουμε πόσο δύσκολο είναι να πούμε κάποια πράματα αλλά από το να λέμε μ____ιες καλύτερα να δοκιμάζουμε τον ίσιο δρόμο. Αλλά τι λέω ίσιος δρόμος για σένα τον ανώνυμο συκοφάντη;;;; Ποντιακό ανέκδοτο.

A: ego atakto pedi grafei prin kako archimongolo gyrisei Ellada kai kopsei xeraki anypakouo :)
M
01/01/2010 17:49
Antifa XAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
1000%
M.
01/01/2010 17:47
@nicholas ξεκίνησες να μας λες ότι ο Καλέντζης έβαλε βόμβες σε κινηματογράφους και αποδείχτηκες συκοφάντης. Την έκανες γυριστή και άλλα λόγια.
Είναι γνωστό ότι ο Καλέντζης ποτέ δεν έβαλε βόμβες σε κινηματογράφους, ποτέ δεν έβλαψε κάποιον, το σύστημα τον φυλάκισε 12 χρόνια σαν "βομβιστή" ενός αυτοκινήτου που ανήκε σε κάποιον μπακάλη που ο ίδιος ούτε καν τον γνώριζε (αν είναι δυνατόν !!!!!) ούτε είχαν κάποια διαφορά και εσύ γκιοζάκο έρχεσαι να μας πεις για τον Καλέντζη;
Κρίμα που δεν έβαλε βόμβες σε κάποιους ανώνυμους συκοφάντες που βρομίζουν τη ζωή μας. Κρίμα.
nicholas
31/12/2009 02:48
είναι τόσο άδειο το κεφάλι σου ΟΙΝΚ που βλέπεις φαντάσματα και ασβεστώνεις τοίχους αν νομίζεις ότι είμαι ο omadeon. Πραγματικά δεν υπάρχουν λόγια ούτε στην νέα ελληνική ούτε στην γερμανική ούτε στην αγγλική ούτε και στην γαλλική για να αποδώσω σωστά την β@***** που σε δέρνει. Πραγματικά μένω άφωνος.
nicholas
31/12/2009 02:41
ντάξει ρε Ι Α ΟΙΚ. Αφού χωράνε και άλλες περσόνες, θα σε περιμένω να κάνουμε πρωτοχρονιά μαζί στο ντενεκέ μέσα. Ντενεκέ ξεγάνωτε. Να διασκεδάσουμε λίγο, άντε, γιατί από την πολλή σοβαρότητα είχε αρχίσει να με πιάνει κατάθλιψη.
I A OIK
30/12/2009 21:26
Αν κάποι ανύπαρχτοι όπως π.χ. http://fasistostalinas.blogspot.com/2009/11/omadeon.html?showComment=1259159979177_AIe9_BFhz7ELJ2HxpH8GGDPLK7Zr2nkDomlby-SCXBDdpM1Z-Ify3TSZ9RtpjmSGnceI_gF31ArLP62-fGMGTzZ6J0mt30npSG8sGIyImlugrJFgeN6UOOfYBvHT_hG5bTKXEFiC5uPJodHRfXmGHCogaowZIe9CIwDK42LfQcaXbMeuWbvpOxJx-_kPpfgrkA7gk0LyjGXyfzibM6m9ju2UOSDMUdzq-g#c144185903473474909 νομίζουν ότι πίσω από ένα φερετζέ μπορούν να μειώσουν Ανθρώπους (όπως τον Α. Καλέντζη) ας συνεχίσουν. Οι σκουπιδοτενεκέδες χωράνε αρκετές ακόμα κρυφές περσόνες.
ZETA P.M.
18/12/2009 19:25
Antifa XAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Όχι άλλα ψέματα
16/12/2009 18:54
Ώστε δεν καταδικάστηκε ο Καλέντζης για βομβιστικές επιθέσεις και τρομοκρατία; Για να δούμε... http://books.google.gr/books?id=YG8VqSnKB7gC&pg=PA125&lpg=PA125&dq=aristotelis kalentzis&source=bl&ots=CtbYWmcELM&sig=opGPI8zmprMO9Y9skChQ1gv6dhw&hl=el&ei=awopS8CHCc-24QbTrOykDQ&sa=X&oi=book_result&ct=result&resnum=8&ved=0CCkQ6AEwBw#v=onepage&q=aristotelis%20kalentzis&f=false (Dcisions et rapports, Τόμοι 86-87 της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, όπου ο Καλέντζης προσέφυγε κατά της Ελλάδας επειδή, όπως κατήγγειλε, δεν τον άφησαν να έχει στη φυλακή αντίτυπο ενός βιβλίου που είχε ο ίδιος γράψει). Τι λέει στη σελίδα 131; "The applicant is a Greek national born in 1952. He served a 12-year prison sentence from 1977 to 1989 for terrorist activities (causing explosions and possession of explosives)." Ώστε δεν καταδικάστηκε ΠΟΤΕ ο Καλέντζης; Δεν υπήρξε ΠΟΤΕ τρομοκράτης ο Καλέντζης;
allos_enas
15/12/2009 19:10
Οφείλω να γίνω ρεαλιστής. ΟΛΟΣ ο Ελληνικός λαος, δηλαδή όσοι δεν είναι φασίστες, είναι ΕΝΩΜΕΝΟΣ ΣΕ ΕΝΑ ΑΤΟΜΟ. το οποίο υιοθετεί διάφορά ψευδώνυμα και ξεγελάει τους τίμιους ΕΠΩΝΥΜΟΥΣ εθνικοσιαλιστές
Nicholas
15/12/2009 14:00
@ Κρασανάκης, Ανεγκέφαλε Ευθύμη δεν χρειάζεται να αποδείξω εγώ ή η Αδυσώπητη Ιστορία ή κανείς άλλος ότι ο κ Καλέτζης είναι βομβιστής. Για αυτό έχουμε τα δικαστήρια. Το μόνο που χρειάζεται είναι ο κόσμος να δει το βίντεο με τον ίδιο να λέει πως είναι τιμή του να τον αποκαλούν φασίστα, ναζιστή κλπ κλπ. Ανεγκέφαλε Ευθύμη, δεν χρειάζομαι εναλλακτικές ιντερνετικές περσόνες για να νομίζετε ότι είμαστε πολλοί. Να και αν νομίζετε, να και αν δε νομίζετε. Η ψυχολογία της ανεγκέφαλης μάζας είναι εργαλείο που η φάρα σας εθνικοσοσιαλιστές (σικ) ΝΑΖΙ χρησιμοποιείτε. Γελιέστε οικτρά πάντως αν πιστεύεται ότι είμαι ο μοναδικός που αντιτίθεται στους ΝΑΖΙ. Ακόμα και μόνος μου εναντίον όλων σας μπορεί να είναι μοναχικά μεν, ιδιαιτέρως απολαυστικά δε. Το να βλέπω έναν έναν όλους τους 120 υποστηρικτές του αρχικενταύρου να πέφτουν ένδοξα στη μάχη του βλακώδους υποβιβασμού, της προπαγάνδας, της έλλειψης κοινής λογικής και της έλλειψης στοιχειώδους αναλυτικής σκέψης. Αυτά είναι τακτικές που μόνο εσείς οι ΝΑΖΙ και φασίστες φροντίζετε να εξελίσσετε και να χρησιμοποιείτε. Ξεφτίλες. Αλλά μη στεναχωριέσαι. Το να είσαι άλογο και να σε καβαλάει ο κ Καλέντζης και κάθε όμοιος του είναι τιμή και δόξα σου δεν παύει να είναι θλιβερό. Η βλακεία πρέπει να είναι εγχάρακτη μέσα σας, σαν αγκυλωτός σταυρός. Έτσι ώστε να μην μπορείτε να την σβήσετε, ούτε με πλαστική εγχείρηση. Σας συγχέζω για την ναζιστική ιδεολογία σας που βαφτίσατε ελληνιστί εθνικοσοσιαλιστική και τον τραμπουκισμό που επιδεικνύεται σα πέος σε στύση. Το ότι είστε ανεγκέφαλοι, βαλτοί και φασίστες το λέτε και μόνοι σας και δεν χρειάζεται να πω τίποτα εγώ. Φτάνει να διαβάσει κανείς τα όσα γράφετε εδώ και αλλού. Και θες να σεβαστούμε τι ακριβώς; Τον χαρακτήρα του; Μπορεί αν πολεμούσε ενάντια σε Γερμανούς και Ιταλούς να ήταν πρώτο παλικάρι αλλά με αυτά που εκστομίζει μάλλον μαζί τους θα πολεμούσε παρά εναντίον τους. Σεβασμός. Τον κερδίζεις δεν στον απονέμουν "επώνυμε ευθύμη"
Κ.Α.
14/12/2009 12:45
Δηλαδή όποιος επώνυμα δηλώνει νεοναζί και υπέρ της βίας γίνεται και μάγκας;
Ε. Κρασανάκης
14/12/2009 01:36
Ανώνυμε, με τα "σεντόνια" σου και πάλι δεν απέδειξες ότι ο Καλέτζης έχει σχέση με βομβισμούς κινηματογράφων και εξακολουθείς να αναπαράγεις το προεκλογικό κόλπο του Κ. Καραμανλή που ήθελε ένα εντυπωσιακό φιάσκο πριν τις εκλογές του 1977 χρησιμοποιώντας τον Καλέτζη ως "δημόσιο κίνδυνο" όπως ακριβώς έγινε πρόσφατα με τη ΄''γιάφκα" του Χαλανδρίου.

Όμως nicholas, ο Καλέτζης είχε τη γενναιότητα να γράψει δημόσια ότι η "γιάφκα" του Χαλανδρίου ήταν φιάσκο της εξουσίας ενώ εσύ προβοκάρεις υπογράφοντας με αμέτρητα ψευδώνυμα (nicholas, αδυσώπητη , όμορφη και δε συμμαζεύεται).

Ότι και να αραδιάσεις ο Καλέτζης και πατριώτης είναι  και άψογος σε ότι κάνει είναι γιαυτό και όσο και αν λυσσάς θα τον βλέπεις να χαίρεται μαζί μας αυτό που κάνουμε.

Και όσο λυσσάτε εναντίον ενός ανθρώπου που έφτυσε τον ανακριτή του και προτίμησε να μείνει φυλακή παρά να παίξει κυβερνητικά παιχνίδια, τόσο θα τον διαφημίζετε. Φαντάσου ότι τον Καλέτζη τον αναφέρει με πολλή προσοχή αν όχι με σεβασμό και αυτό το ιντυμίντια όπως και όσοι αριστεροί καταπιάστηκαν μαζί του. Και στο ίδιο μέσο αντιπληροφόρησης έγραψαν γιαυτόν διθύραμβους γνωστοί αναρχικοί/αριστεροί που τους προστάτεψε από τους δεσμοφύλακες σε τραγικές περιστάσεις. Η περίπτωση του ΜΚ υπάρχει στο ιντυ και αν έχεις το κουράγιο κάνε ένα copy/paste! Και να σκεφτείς nicholas, μαρία, και λούλα αδυσώπητη ότι ούτε ο Καλέτζης κρύβει αυτά που πιστεύει ούτε αυτοί που είναι γύρω του φοβούνται τις μπέμπες με φουρό που λυσσάνε κρυμμένες πίσω από μάσκες. Εγώ υπογράφω επώνυμα. ________________________________________________

Α. καλό ταξίδι και καλή επιστροφή (αν διαβάσεις για να γελάσεις εκεί που βρίσκεσαι) δεν παρέλειψα να διαβάσω το τελευταίο μέιλ στην ομάδα αλλά αυτό είναι το τελευταίο φτύσιμο που και εγώ οφείλω σε κάποιους που το πηλίκιο χάραξε γραμμή γύρω από το κενό κεφάλι τους και μυαλό δε βάλανε. Και από μένα τέλος αν και έχω πολύ κέφι να μαδήσω κοτούλες. Ας όψεσαι.
Αδυσώπητη Ιστορία
14/12/2009 00:59
http://fileleutheros.pblogs.gr/2008/03/exwkoinoboyleftikh-ethnikistikh-dexia.html ........ Εκεί γράφει τα εξής: <<Στις 24 Φεβρουαρίου 1977 συνελήφθη ο χειριστής αεροσκαφών Αριστοτέλης Καλέντζης. Δικάστηκε στις 8 Νοεμβρίου με κάθειρξη δώδεκα ετών, και φυλακίστηκε. Στις τάξεις του Εθνικιστικού κινήματος έγινε ένας θρύλος. Όταν εξεδόθη το βιβλίο του, από τις εκδόσεις ΑΜΗΝΘΥΣ (ανάποδα η λέξη σύνθημα) ο θρύλος γύρω από τον Καλέντζη πήρε διαστάσεις ανεξέλεγκτες. Το βιβλίο αυτό όμως άνοιξε ένα εσωεθνικιστικό πόλεμο καθώς ο Κώστας Πλεύρης προχώρησε σε μηνύσεις, θεωρώντας τον εαυτό του θιγμένο από τα γραφόμενα Καλέντζη. Στις δικαστικές αίθουσες ξέσπασε πόλεμος και υπήρχαν αντιδικίες ανάμεσα κυρίως σε δύο πλευρές, την ΦΕΠ και τους συμπαθούντες τον Καλέντζη. Οι Καλεντζικοί βέβαια ουδέποτε υπήρξαν ομάδα, αφού απ'' όλες σχεδόν τις εθνικιστές ομάδες τάσσονταν πολλοί υπέρ του φυλακισμένου συναγωνιστή τους. Στις δίκες του για την ουσιαστική κατηγορία πάντως από τις αστυνομικές αρχές, συνέρρεαν εκατοντάδες ομοϊδεάτες του, με αποκορύφωμα το εφετείο της οδού Σανταρόζα. Ο θρύλος του Καλέντζη άρχισε να ξεθωριάζει όταν εκδόθηκε το δεύτερο βιβλίο του με τίτλο Σε Εσένα, όπου εκεί άρχισε να φαίνεται μία ιδιότυπη σκέψη του. Πολλοί έως τότε πίστευαν ότι το πολυδιασπαζόμενο εθνικιστικό κίνημα θα ενωνόταν υπό την αρχηγία του, και ότι οι αντιδρώντες είχαν ιδιοτελείς σκοπούς. Η πλήρη κατάρρευση του επαναστάτη εθνικοσοσιαλιστή ήρθε με την αποφυλάκισή του το 1989, καθώς εκείνος δεν έδειξε κανένα ενδιαφέρον για την δρώσα πολιτική. Εργάστηκε στην συνέχεια σε επιχειρήσεις ενός παλαιού Χίτη, και ως δημοσιογράφος στην ελεύθερη ώρα το πρώτο διάστημα. (Επί πολλά χρόνια ήταν ακόμα και μέσα στην φυλακή, ανταποκριτής σε Γερμανικά έντυπα). Σήμερα ο Αρ. Καλέντζης ασχολείται με την έφιππη τοξοβολία. Πρέπει να σημειώσουμε όμως ένα πραγματικό ήρωα που ανέδειξε αυτή η περιπέτεια του. Την αείμνηστη μητέρα του Νίκη, που ολομόναχη πάλευε επί χρόνια για την αποφυλάκιση του υιού της.>> Αλλά είναι κι αυτό εδώ... http://www.iospress.gr/ios1996/ios19960623b.htm ... Εδώ αναφέρει: <<Τις βαρύτερες κατηγορίες κατά του Κώστα Πλεύρη τις έχει ξεστομίσει ένας ομοϊδεάτης του, ο νεοφασίστας Αριστοτέλης Καλέντζης. Ο Πλεύρης, σύμφωνα με τον Καλέντζη είναι "χαζοχαφιές της ΚΥΠ", "αργυρώνητος απατεωνίσκος", "χαφιές της πεντάρας", "σεσημασμένος ρουφιάνος". Οι δυο άνδρες βρέθηκαν μαζί στο εδώλιο του κατηγορουμένου στις 5 Οκτωβρίου 1977. Ο Καλέντζης αντιμετώπιζε την κατηγορία του βομβιστή, ενώ ο Πλεύρης κατηγορούνταν ως ηθικός αυτουργός. Τελικά ο Πλεύρης αθωώθηκε, ενώ ο Καλέντζης καταδικάστηκε σε δώδεκα χρόνια φυλακή. Από τη φυλακή της Αλικαρνασσού ο Καλέντζης καταγγέλλει τον Πλεύρη, στο βιβλίο "Δημοκρατία 80, Κάτεργο", πεισμένος ότι αυτός τον κάρφωσε. Ο Πλεύρης υποβάλλει μήνυση κατά του Καλέντζη για συκοφαντική δυσφήμηση, αρνούμενος κατηγορηματικά "ότι υπήρξα χαφιές της ΚΥΠ και κατέδιδα νέους εθνικιστάς". Από τις φυλακές της Κέρκυρας, πλέον, ο Καλέντζης εκδίδει νέα μπροσούρα με τίτλο "Η Μαύρη Βίβλος του Κώστα Πλεύρη". Επιμένει στους χαρακτηρισμούς και δημοσιεύει τις καταθέσεις του Πλεύρη στον ανακριτή Γυφτάκη. Σε μια απ'' αυτές, ο Πλεύρης, ο οποίος δήλωνε "επιχειρηματίας", ανέφερε: "Δεν γνωρίζω αν τα όπλα τα οποία ευρέθησαν εις την οικίαν του Χρηστάκη ανήκουν πράγματι εις τον Καλέντζην, ο τελευταίος δεν ήτο ποτέ μέλος της 4ης Αυγούστου, διεφώνει δε πάντοτε μαζί μου, ως προς την μεθοδολογίαν δια την επικράτησιν των ιδεών του πατριωτισμού. Αν υπάρχουν όπλα, ως με ρωτάτε, εις οικίας μελών της 4ης Αυγούστου, δεν γνωρίζω, πλην όμως το αποκλείω. Κατά μήνα Οκτώβριον 1976 υπέβαλα εις την Γεν. Ασφάλειαν Αθηνών έγγραφον αναφοράν, παραδοθείσαν εις χείρας του Διοικητού αυτής Καραθανάσην, προ αυτού δε παραδοθείσαν εις τον αστυνόμον Γουρνιά ουδόλως ενεργήσαντα, εις την οποίαν ανέφερα ότι οι Μιχαλολιάκος, Καλέντζης, Γιαννόπουλος, Γερονικολάου είχον συγκροτήσει ομάδα τελείως άσχετον με το κόμμα της 4ης Αυγούστου, η οποία θα προέβαινε εις εκνόμους ενεργείας. Επίσης ανέφερα ότι ο Καλέντζης έκρυβε όπλα και θα πρέπει να είχε τοποθετήση ταύτα εις το σημείο εις το οποίο είχε κρύψει τον πολύγραφο. Σημειωτέον ότι υπέδειξα εις τούτους, δηλ. την ασφάλεια και τον τρόπον εντοπίσεως του πολυγράφου." Φυσικά δεν είναι δυνατόν να βγάλει κανείς ασφαλή συμπεράσματα από τους ανταγωνισμούς και τις εσωτερικές έριδες των νεοφασιστών. Πάντως οι καταγγελίες του Καλέντζη επιβεβαιώνονται από τον γνωστό δημοσιογράφο Γιώργο Τράγκα, ο οποίος στο βιβλίο του "Κορυδαλλός 1975-79" υποστηρίζει ότι "ο Πλεύρης, που μετά τη μεταπολίτευση αντιμετώπισε τον ανταγωνισμό και την επιρροή του Καλέντζη στα στελέχη της ''4ης Αυγούστου'', ήταν ο πρώτος που ανάφερε στην Υπηρεσία Πληροφοριών της Γενικής Ασφαλείας Αθηνών και στον τότε διοικητή της Καραθανάση, την ύπαρξη του οπλοστάσιου του νεαρού νεοφασίστα. Το ''κάρφωμα'' του Καλέντζη από τον Πλεύρη αναφέρεται σε διοικητική εξέταση που διενεργήθηκε σε βάρος αστυνομικού ''για απόκρυψι πληροφοριών Εθνικής Ασφαλείας''". Στο βιβλίο του ο Γιώργος Τράγκας παρέθετε αποσπάσματα από το προσωπικό ημερολόγιο του διευθυντή των φυλακών Κορυδαλλού Ιωάννη Παπαθανασίου. Οι διατυπώσεις του διευθυντή -ο οποίος υπήρξε κατά τον Γιάννη Κάτρη "ένας συντηρητικός, υπηρεσιακός, δεξιός, έντιμος, ανώτερος δημόσιος υπάλληλος"- δεν αφήνουν καμιά αμφιβολία για τη σχέση του Πλεύρη με τους ανακριτές του Καλέντζη: "10 Μαρτίου 1977: Σήμερα στις 11:30 το πρωί ήλθε στη φυλακή ο ανακριτής κ. Γυφτάκης, ο οποίος πήρε τις καταθέσεις των κρατουμένων Αριστ. Καλέντζη, Αναργ. Κακκαβά και Πέτρου Μπάμπαλη. Ο ανακριτής συνοδευόταν από ένα συνταγματάρχη της ΚΥΠ κι έναν ανθυπασπιστή, που τοποθέτησαν μικρόφωνα στο αρχιφυλακείο, προκειμένου να παρακολουθήσουν τη συνομιλία μεταξύ Καλέντζη και του ιδιώτη Κώστα Πλεύρη (πρώην αρχηγός της ''4ης Αυγούστου"). Ο Πλεύρης εισήλθε στη φυλακή ύστερα από εντολή του ανακριτή. Η συνομιλία Καλέντζη-Πλεύρη τελείωσε γύρω στις 3 μμ. Ο κ. Γυφτάκης μου είπε ότι για όλα αυτά υπήρχε έγκριση του Υπουργείου Δικαιοσύνης.">>. Α, και ένα εθνικοσοσιαλιστικό κείμενο του Καλέντζη... http://blog-arxeio.blogspot.com/2009/05/86.html (αρχική δημοσίευση στο "Μαύρο Κρίνο"). Τι βλέπω; Επικαλείται τον Γκαίμπελς ο Καλέντζης... Εσεις οι συνοδοιπόροι του Καλέντζη να πάτε αυτά που λέτε εδώ πέρα να τα πείτε στους απογόνους των θυμάτων του ινδάλματος του δασκάλου σας. Ξέρετε, να πάτε στην Κάντανο, στα Καλάβρυτα, στο Δίστομο, στο Κομμένο... Εκεί να πάτε μαζί με το δάσκαλό σας και να αραδιάσετε τα εθνικοσοσιαλιστικά σας.
Nicholas
13/12/2009 23:53
@μαν, θέλεις να μου πεις ότι όλοι εσείς οι 120 προσθέτετε κάτι το εκπληκτικό στο σχολιασμό; εκτός από το να δημιουργείτε νέες βρισιές για το λεξικό; http://jungle-report.blogspot.com/2009/12/blog-post_02.html
nicholas
13/12/2009 23:50
@έκατσα και έκανα μια ιστορική αναδρομή στις αναρτήσεις σας εδώ να δω πως με αποκαλέσατε. Με κατηγορήσατε λοιπόν για ανόητο, κουκουλοφόρο για τραγιασκοφόρο, για πυρομανή που καίει περίπτερα, για έχων γεροντική άνοια, για πρεζάκι και πρεζέμπορα ταυτόχρονα, με είπατε ανώνυμο αλήτη λασπολόγο, αντίφα δολοφόνο, βλαξ, τιποτένιο συκοφάντη, φοβικό, φασιστοφοβικό, Καλεντζηφοβικό, αλήτη που σπάω μάρμαρα, μπαγασάκο κομπλεξάκια, τρακαδόρο, πουθενάκια, κουκουλάκια, διαφημίζων το φασισμό, κρυφοπρεζόνι, υποστηριζόμενο από τη Μοσάντ, παλιοπρέζονο, πουθενά, κουκουλοφόρο της συφοράς και της βαριοπούλας, προβοκάτορα, κακομοίρη, ανώνυμο τυπάκο, Μάκη, διαφημιστή των κενταύρων, τζάνκι, χαφιέ, παπαγαλάκι, μαϊμούδι που πιπικλάει το φασισμό. Τα καλύτερα εξ αυτών τα παραθέτει o Μαν. Λέει λοιπόν για μένα: γελοίος πα**ρολόγος με τις πολλές μουτσούνες, τελείως ανισόρροπος, αγράμματος, προβοκατοράκος, χασομέρης του Ιντερνετ. Κλασσική συμπεριφορά. Όταν δεν έχουμε επιχειρήματα αρχίζουμε τους χαρακτηρισμούς. Μαν, αν εσείς είστε γραμματιζούμενοι και γλωσσοπλάστες και εγώ ο αγράμματος δεν καταλαβαίνεις ότι χαίρομαι να είμαι διαφορετικός από εσάς; Μαν, όταν και οι 120 από εσάς τους Αποστόλους του αρχικενταύρου μου έχουν απαντήσει με χαρακτηρισμούς, θα τα μαζέψω και θα κάνω λεξικό. Τότε θα μπορέσω να μπω και εγώ στο πάνθεο των γραμματιζούμενων. Παρεπιπτόντως να αποβάλλουμε από την Ελληνική γλώσσα τη λέξη παρατηρητής μιας και οι μιαροί οβραίοι την χρησιμοποιούν για δικούς τους σκοπούς. Μαν πρέπει να αντιληφθείς επιτέλους στο στενό σου οπτικό πεδίο όσο σου επιτρέπουν οι παρωπίδες που φοράς ότι σε καβαλάνε. Επίσης ότι τα σχόλια είναι για όλους. Για εσένα, το Θεό και εμένα το σατανά όπως αρέσκεστε να με παρουσιάζετε. Στο δικό σας κόσμο δεν έχω ελπίδα ύπαρξης ενώ εσείς στο δικό μου κόσμο υπάρχετε και τον βρομίζετε με τις μη αθλητικές σας ιδέες. @ Παρατηρητής, τα βλέπω είναι σαν τη λερναία ύδρα. 1 κεφάλι κόβεις πολλά εμφανίζονται "επώνυμε" μαν. @Δαυίδ, συγχώρεσε τους επειδή, δεν ξέρουν τι λένε.
Giiannis G.K.
13/12/2009 21:32
Τέλος, παρακαλώ θερμώς να έχουμε κατά νου ότι δεν έχει σημασία το "τι" λέγεται αλλά το "ποιός" το λέει, απέχοντας από ιντερνετικές αψιμαχίες! Κάποιοι, πράγματι ενοχλούνται από την πολιτισμική μας παραγωγή αλλά είναι καταδικασμένοι να παραμένουν στην ανυπαρξία, άνευ οντότητος. Και οι απαντήσεις προς ανυπάρκτους, περιττεύουν!

Το σέβομαι και επαυξάνω για τον ανύπαρκτο που ακόμα να καταλάβει ότι η έφιππη τοξοβολία είναι μια δραστηριότητα για πάρα πολλά άτομα (που ο δημοσιογράφος δεν είναι δυνατόν να τα παρουσιάσει όλα) και που δεν εννοεί ότι ο φασίστας Καλέτζης όχι μόνο δεν παίρνει χρήματα από κανέναν αλλά προσφέρει δωρεάν όλο τον πανάκριβο εξοπλισμό που κάνει τόσα άτομα να αθλούμαστε και να χαιρόμαστε τη φύση ενώ οι αντιφασίστες βγαίνουν στις γειτονιές να σπρώξουν πρέζα.
Τέλος!!!!!!
B.Mαν.
13/12/2009 19:52
Ας με συχωρέσει αυτός που υπογράφει το άρθρο για τα παιδιά που κάνουν την ωραία έφιππη τοξοβολία αλλά αυτός ο γελοίος πα**ρολόγος με τις πολλές μουτσούνες (nicholas, μαριορή, περικαυλεύς ή παρατηρητής) τι προσθέτει στο κυρίως θέμα;
Και τελείως ανισόρροπος είναι (ούτε καν μπήκε στο κόπο να διαβάσει ότι η ομάδα μας είναι περίπου 120 άτομα αυτή τη στιγμή) και απληροφόρητος είναι (ακόμα να καταλάβει ότι ο Καλέτζης δεν έχει καμιά σχέση με βομβισμούς σε κινηματογράφους) και αγράμματος είναι (να μην επαναλάβω το τι πατάτες γράφει) και προβοκατοράκος είναι (νομίζει ότι υπογράφοντας ως "Περιανδρεύς" μας πείθει με τα όσα γράφει) και χασομέρης του ίντερνετ είναι.
;
Nicholas
13/12/2009 12:00
Ε άμα είναι έτσι να αγαπήσουμε το μαύρο κρίνο και να εξοβελίσουμε από τα Ελληνικά τη λέξη παρατηρητής αφού τη διάλεξαν οι μιαροί εβραίοι για να προωθήσουν τα συμφέροντα τους ε;
Δαυίδ Περιανδρεύς
12/12/2009 23:34
Κύριε Κρασανάκη, γιατί με μπερδεύετε με τους γελοίους και κατάπτυστους αντιφασίστες; Εγώ μαζί σας είμαι και προωθώ, με τις λίγες μου δυνάμεις, τον εθνικοσοσιαλισμό που ασπάζεστε κι εσείς. Με αγωνιστικούς-πατριωτικούς χαιρετισμούς... Sieg Heil.
Απλά , παρατηρητικός!
12/12/2009 20:43
"Παρατηρητής" είναι ένα γνωστό πρακτορείο της Μοσαντ με έδρα τη Θεσσαλονίκη και "βιτρίνα" τις εκδόσεις με θέμα τη προώθηση εβραϊκών συμφερόντων και θέσεων. Τίτλοι με πλούσιο φιλοεβραϊκό ρεπερτόριο και έντυπα που υποστηρίζουν την επεκτατικότητα των εβραίων στην Ευρώπη, είναι η ειδικότητα του "Παρατηρητή" της συμπρωτεύουσας. Λέτε να έχει καμία "συγγένεια" με τον παρακάτω "παρατηρητή" που σ υ μ π τ ω μ α τ ι κ ά ανησυχεί για τις "αντιεβραϊκές" θέσεις του Μαύρου Κρίνου; Τότε να αγαπήσουμε τον Μαύρο Κρίνο! :)
Nicholas
12/12/2009 14:31
Έτσι εξηγείται γιατί περιορίστηκε ο διάλογος εδώ μέσα και εξατμίστηκαν οι συνδιαλεγόμενοι. Έπεσε εντολή από πάνω. Jawohl herr Kommandant.Όσο για τις παπαρδολογίες περί γεροντικής άνοιας που με έχει καθηλωμένο σε καροτσάκι, είναι και αυτό ένα δείγμα της ΝΑΖΙστικής σας ιδεολογίας. Οι γέροι δεν έχουν λόγο ύπαρξης ε; Οπότε πρέπει να βγάζουν το σκασμό, και να μας αδειάζουν τη γωνιά; Πείτε μας τουλάχιστον σε ποια ηλικία πρέπει να το εφαρμόζουμε. Στα 30, στα 40, στα 58 μήπως; Ας βγει ο κ Καλέντζης να αποκηρύξει την ΝΑΖΙστική του ιδεολογία και θα ζητήσω συγνώμη. Παρεμπιπτόντως αν όλοι εσείς που λέτε είστε φαν και αθλητές της έφιππης τοξοβολίας δεν αναφέρεστε αριθμητικώς στο άνωθεν άρθρο (οπότε μάλλον δεν πληρώνετε λόγω σύμπλευσης ιδεολογιών) και σημαίνει ότι οι 4 που αναφέρονται και φέρονται να πληρώνουν είναι μεγάλα κορόιδα ε; Σε ότι αφορά στο αν ξέρω τον κ Καλέτζη, σας διαβεβαιώ ότι δεν έχω καμία επιθυμία να τον γνωρίσω. Μου φτάνει να γνωρίζω τα πεπραγμένα του ιδεολογικού του προφήτη για να χρησιμοποιήσω τα λόγια του κ Καλέτζη. Και όπως ειπώθηκε, όταν ο άλλος έχει κάνει κάτι εξίσου η χειρότερο κακό με εμάς, τότε το δικό μας κακό παραγράφεται ε; Μήπως όμως να αρχίσετε να τρέχετε κανένα μαραθώνιο εσείς οι ίδιοι; Γιατί όταν τρέχουν τα άλογα, γυμνάζονται περισσότερο από εσάς.
Ρ.Λ.
12/12/2009 12:29
"nicholas" ή "Μαρία όμορφη" ή "Περιανδρεύς" ή "παρατηρητή" ή όπως κατά περίπτωση εμπνέεσαι ο Καλέτζης χ*στηκε για την πολιτική και τις "ηγεσίες". Φαίνεται όμως ότι δίνοντας δυνατότητα αθλήσεως σε πολλούς συμπολίτες (και μάλιστα ΤΖΑΜΠΑ) πράγματι βγάζει έξω από τα κουρέλια τους τους πάμπολλους σπρώχτες ''πρέζας" είτε αντιφασιστικής είτε κολομβιανής. γράφτε του κι άλλα!

Εκείνος σας απαντάει μέσα από το www.horsebackarcherygr.com
Παρατηρητής
12/12/2009 02:26
Nicholas, Μαρία, κ.ά. (μη-ναζιστές)... Το ανησυχητικό είναι ότι ο Καλέντζης δεν περιορίστηκε στα τόξα τα αλογάκια του, ούτε καν σε προώθηση του αθλήματός του όπως αυτό το ρεπορτάζ. Τα τελευταία χρόνια έχει ξαναμπεί στην πολιτική μέσω (τουλάχιστον) ενός νεοναζιστικού ιστολογίου που φιλοδοξεί να παίξει σημαντικό πολιτικό ρόλο, ξεπερνώντας σε μαχητικότητα ακόμη και τη Χρυσή Αυγή. Επίσης οι κατάπτυστες συκοφαντίες όσων τον καταγγέλλουν σαν "πρεζόνια", ακόμη και σαν "ντηλερόνια"(sic) εκτοξεύτηκαν και κατά άλλων, μέσα από δικό του άρθρο στο προαναφερθέν μπλογκ. Δεν είσαι ο μόνος. Ο ρόλος του Καλέντζη μάλλον προορίζεται σημαντικός, μέχρι και ηγετικός, δεδομένου ότι προπαγανδίζει την "ενότητα" όλων των εθνικοσοσιαλιστών και "εθνικο-επαναστατών". Η ομάδα του blog "Μαύρος Κρίνος", όπου γράφει ο Καλέντζης, καυχήθηκε και για τον ηγετικό της ρόλο στα έκτροπα μιας επίθεσης πλήθους κατά συναγωγής στο Βόλο, χαρακτηρίζοντας όλους τους άλλους που συμμετείχαν στό ίδιο συμβάν σαν "υποτονικούς". Και γι'' αυτό υπάρχουν αποδείξεις, αρκεί να διαβάσετε προσεκτικά τη λεπτομερή απάντηση αυτού του μπλογκ σε έναν επισκέπτη που δήλωσε αντιεξουσιαστής, καθώς και άλλα κείμενα. Η Ελλάδα είναι αθωράκιστη σε αυτό το νέο είδος ναζισμού, γιατί ο πιο πολύς κόσμος έχει μάθει να ταξινομεί τις πολιτικές σε αριστερά και δεξιά και αδυνατεί να κατανοήσει τον φαιοκόκκινο νεο-ναζισμό της "Τρίτης Θέσης", που υποκρίνεται πως είναι "πέρα από αριστερά και δεξιά" υιοθετώντας και αριστερά συνθήματα μαζί με τα ναζιστικά.
Ε. Κρασανάκης
11/12/2009 22:45
Για να μπει ένα τέλος στον ανόητο "nicholas" ή "Μαρία όμορφη" ή "Περιανδρεύς" που η γεροντική του άνοια τον καταδίκασε να παραληρεί στο πληκτρολόγιο, εκείνοι που πρέπει να απολογούνται είναι οι αντιφάδες δολοφόνοι!

Είναι ο Γ.Α. Μαγκάκης που στη διάρκεια της χούντας έβαλε βόμβα σε κλινική της οδού Πειραιώς δολοφονώντας την δεκαοχτάχρονη Κ.Μυλωνά (τελεσίδικη καταδίκη) για να γίνει κατ΄''οπιν υπουργός δικαιοσύνης, είναι οι αλήτες παρανοϊκοί της 17 Νοέμβρη που επί 30 χρόνια δολοφονούσαν τόσους και τόσους αθώους συμπολίτες μας κλπ κλπ!

Αν κακομοίρη κουκουλοφόρε "nicholas" ή "Μαρία όμορφη" ή "Περιανδρεύς" το γεροντικό μαράζι σου σε έχει καθηλωμένο στο αναπηρικό καροτσάκι να λασπολογείς πίσω από ένα πληκτρολόγιο, άσε μας να χαρούμε την έφιππη τοξοβολία και άσε τους υπόλοιπους να χαίρονται τη ζωή μιας και εσύ μόνο το θάνατο μπορείς να "χαίρεσαι" μαζί με τους άρρωστους αντιγφάδες ομοίους σου.

ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ: Aυτό το ποστ όσο και εάν παραβιάζει την εντολή σου Α για μη απάντηση στον ανώνυμο αλήτη λασπολόγο θεώρησα ως επιεικώς απαραίτητο και σου υπόσχομαι να μην επανέλθω. Στο κάτω-κάτω η λασπολογία πρέπει να αντιμετωπίζεται.
Δαυίδ Περιανδρεύς
11/12/2009 15:39
Ο ίδιος ο αγωνιστής Αριστοτέλης Καλέντζης είπεν εις την συνέντευξήν του ότι είχε καταδικαστεί για βομβιστικήν επίθεσην σε 12ετή φυλάκιση και άφησεν πολλάς αιχμάς διά την "κρίσην" του -εμφανέστατα στημένου- δικαστηρίου, το οποίον έτσι τον κατέστησεν πολιτικόν κρατούμενον.
Nicholas
11/12/2009 15:10
@Ρ.Λ. Το ποιος είναι βλαξ ευτυχώς δεν το κρίνω εγώ. Σε αντίθεση με εσάς εγώ δεν είμαι Θεός, ούτε καν ημίθεος. Άλλωστε η όλη "επιχειρηματολογία" σας είναι κάτω του μετρίου. Μηδενική για την ακρίβεια. Δεν έχω έγγραφες αποδείξεις, βίντεο και φωτογραφίες που να αποδεικνύουν πέραν πάσης αμφιβολίας ότι ο κ. Καλέτζης έριξε βόμβες και χειροβομβίδες σε καλά ταμπουρωμένους σινεφίλ. Δεν καταδικάστηκε λέτε; Θα χαρούμε να δουμε αναρτημένες τις αποδείξεις σας (όχι τα άπλυτα σας) σε κάποια σελίδα. Βγάλτε τα πρακτικά της δίκης Online να καθίσουμε να τα διαβάσουμε όλοι μαζί. Βγάλτε τις καταδικαστικές και αθωωτικές αποφάσεις στη φόρα, για να αποδείξετε την αλήθεια σας. Βγάλτε το βίντεο της δίκης online. Με το να λέτε ένα κάρο ασυναρτησίες απλά δείχνετε ότι έχει δίκιο το jungle report. Άλλωστε ο κ. Καλέτζης ομολογεί ότι είναι τιμή του να τον αποκαλούν φασίστα, ΝΑΖΙ. Και προσβολή να τον αποκαλούν αριστερό, δημοκράτη. Ο τελευταίος γνωστός ΝΑΖΙ που έχω υπόψιν μου έριχνε στην πυρά ανθρώπους με ανύπαρκτα επιχειρήματα και ανύπαρκτες καταδικαστικές αποφάσεις. Οπότε αν υποθέσουμε ότι έχετε δίκιο στα όσα λέτε γιατί σας πειράζει που "χρησιμοποιούμε φασιστικές συκοφαντικές μεθόδους;" ΤΙμή σας και καμάρι σας που αντιγράφουμε τις πρακτικές σας. Φυσικά αν είχε επικρατήσει ΝΑΖΙσμός, ο κ. Καλέτζης θα ήταν ήρωας και θα είχε και αδριάντα στην πλατεία Συντάγματος. Καμία αντίρρηση. Ευτυχώς τόσο για εσάς όσο και για εμάς αυτό δεν συμβαίνει και εγώ δεν χρειάζεται να πω τίποτα για τον κ Καλέντζη. Τα λόγια του ιδίου τον καταδικάζουν στο βόρβορο της ιστορίας. Το θετικό είναι ότι τα όσα κοσμητικά επίθετα μου συνάπτετε ηχούν ως κλασσική μουσική στα ώτα μου. Και δείχνουν του λόγου το αληθές. Αλλιώς προς τι όλη αυτή η επίθεση εναντίον μου; Μου θυμίζετε το Μητσοτάκη που επιχείρησε να βγάλει τον εαυτό του λάδι σε σχέση με τα γεγονότα της αποστασίας, μιας και δεν έχει μείνει κανένας άλλος ζωντανός να μιλήσει για αυτά. Κρατήστε τα όποια ίχνη αξιοπρέπειας έχετε ακόμα και σταματήστε να ρίχνετε κι άλλο το επίπεδο σας. Παρεμπιπτόντως ότι έχω να πω το λέω με ένα όνομα. Εσείς φυσικά μπορείτε να με αποκαλείτε όπως σας βολεύει. http://jungle-report.blogspot.com/2009/12/blog-post_02.html
Ρ.Λ.
11/12/2009 12:01
Μα τόόόόόόσο βλαξ είσαι "nicholas" η "Μαρία όμορφη" η "Περιανδρεύς" που δεν γνωρίζεις ότι ο Καλέντζης ουδέποτε έβαλε βόμβες σε κινηματογράφους και ότι με τα συγκεκριμένα περιστατικά ΑΛΛΟΙ σχετίζονταθι και καταδικάστηκαν; Τόόόόόόόσο βλάξ είσαι "nicholas" η "Μαρία όμορφη" η "Περιανδρεύς" που δεν ρώτησες ΚΑΝ οριν γράψεις τις ανοησίες σου ότι ο Καλέντζης ουδέποτε κατηγορήθηκε, ούτε δικάστηκε για βομβισμούς σε οποιονδήποτε κινηματογράφο, ουδέποτε; Άνθρωπέ μου είπαμε να είσαι ΒΛΑΞ αλλά μη γίνεσαι και τιποτένιος συκοφάντης για κάποιον που ούτε καν γνωρίζεις.
Δαυίδ Περιανδρεύς
11/12/2009 00:59
Και διευκρινίζω, ινά αποφευχθοί οιαδήποτε παρεξίγησις σχετικά με το πολεμικόν ήθος και την πολεμικήν αρετήν και ανδρεία του μεγίστου κυρίου Αριστοτέλους Καλέντζη, ότι απαιτείται μεγάλη γενναιότης διά να τοποθετήσει τις εκρηκτικούς και εμπρηστικούς μηχανισμούς σε βιβλιοπωλεία ή να ρίξει βόμβες και χειροβομβίδες σε κινηματογραφικές αίθουσες γεμάτες ανθρώπους οπλισμένους με πατατάκια, ποπ κορν και λεμονάδες. Γνωρίζετε άραγε ότι το σακουλάκι με τα πατατάκια είναι πολύ φονικότερον όπλον από ό,τι, φερ''ειπείν, ένα πιστόλι ή ένα περίστροφον; Ο κύριος Καλέντζης λοιπόν με μεγάλον κίνδυνον διά την ζωήν του τοποθετούσε τας βόμβας εις τας κινηματογραφικάς αίθουσες και εις τα βιβλιοπωλεία, ουσιαστικά άοπλος απέναντι στους βάρβαρους φασιστοφοβικούς σινεφίλ και βιβλιοφάγους που μπορούσαν ανά πάσαν ώραν και στιγμήν να τον ξεκάνωσιν. Ο κύριος Καλέντζης όμως, υπήρξε γενναιότατος και ανδρειωμένος και τιθάσευσε τον τρόμον που θα μπορούσε να προκαλέσει ακόμα και εις έναν ΛΟΚατζή ή εις έναν ΟΥΚά μια τοσούτως δύσκολη αποστολή και αγωνιζόταν υπέρ του Εθνικοσοσιαλισμού με αυταπάρνησην και αυτοθυσίαν.
Δαυίδ Περιανδρεύς
10/12/2009 21:56
Κύριε Ρ.Λ., νομίζω ότι υπάρχει εδώ μια κάποια σύγχυσις. Εγώ προσωπικώς (αλλά και όλα τα μέλη του ΛΑΟΣΥΔΙΣΑ) είμαι απολύτως υπέρ του κυρίου Καλέντζη, τον οποίον έχω σε πολύ μεγάλη εκτίμηση. Ο άνθρωπος είναι ένας γνήσιος πατριώτης αγωνιστής του Εθνικοσοσιαλισμού, όστις εφυλακίσθη υπό του καραμανλικού χουντοφοβικού καθεστώτος. Ο κύριος Καλέντζης είναι ένας σπάνιος ανήρ, με έξοχον πολεμικόν ήθος, με σπουδαίαν αρετήν και απόλυτον πίστιν εις τας αρχάς του Εθνικισμού και του Εθνικοσοσιαλισμού. Ο "κύριος" nicholas από την άλλην είναι προφανώς ένα μειράκιον που προπαγανδίζει την προδοτική αντιρατσιστική και αντιφασιστική ιδεολογία, αυτή που μας οδήγησε στο όνειδος της κοινοβουλευτικής δημοκρατίας, στο όνειδος της θεσπίσεως συντάγματος, ακόμη και στο βδέλυγμα του δικαιώματος ψήφου διά τας γυναίκας.
nicholas
10/12/2009 20:44
@ΡΛ Δεν ήξερα αν έπρεπε να κλάψω ή να γελάσω, αλλά η αρχαία ελληνική γραμματεία προσφέρει λύσεις. Κλαυσίγελως. Ναι αυτό είναι. "Κύριε" Ρ.Λ., πρέπει να είστε απευθείας απόγονος του Mr Εθνικά μπούτια, και όλων των άλλων υπέρτατων μορφών του Ελληνικού στερεώματος της trash TV. Μόνο ανεγκέφαλοι ακροδεξιοί ΝΑΖΙ κλπ θα μπορούσαν να σκεφτούν τα όσα ξεστομίσατε. Αναρωτιέμαι πως σας ξέφυγε αυτή η επιστημονική γνώση στα στρατόπεδα συγκέντρωσης. Να δεις όμως που η επιστήμη τελικά θα σας διασώσει και από απολιθώματα θα σας κάνει πάλι κυρίαρχους. Σας προτείνω να εφαρμόσετε αυτές τις μεθόδους μέσω της τηλεόρασης ή των υπολογιστών και των παιχνιδομηχανών σε όλους τους κατοίκους του πλανήτη (που έχουν πρόσβαση σε αυτά, για τους υπόλοιπους θα δυσκολευτείτε κομμάτι παραπάνω) έτσι θα μπορέσετε να εξαλείψετε από την μνήμη μας τις θηριωδίες των ΝΑΖΙ και των υπόλοιπων φαστισταριών της συνομοταξίας σας ώστε να μπορέσετε να ξανακάνετε τα ίδια και χειρότερα. Α και μην ξεχάσετε όταν τελειώσετε με το σβήσιμο της μνήμης μας, να κάψετε και τα βιβλία που δεν επιδέχονται διορθώσεων όπως άλλωστε συνηθίζετε να κάνετε σε ιδέες και απόψεις που σας πάνε κόντρα. χα χα χα είστε τραγελαφικοί ρε.
Ρ.Λ.
10/12/2009 12:23
Ευχάριστα τα "νέα" για τον "nicholas" ή "όμορφη Μαρία" ή "Περιανδρεύς" ή όπως αλιώς επιγράφεται η περιστασιακή κουκούλα που φοράει. Η Επιστήμη του συμπαρίσταται:

"...Αμερικανοί ερευνητές στο πεδίο της γνωσιακής νευροεπιστήμης κατόρθωσαν, για πρώτη φορά στα χρονικά, να μπλοκάρουν μνήμες φόβου στον εγκέφαλο ανθρώπων, χωρίς να χρησιμοποιήσουν κάποιο φάρμακο, ανοίγοντας έτσι πιθανώς το δρόμο για εναλλακτικές μη φαρμακευτικές θεραπείες σε περιπτώσεις όπως το μετα-τραυματικό στρες.

Επίσης το κατόρθωμα έρχεται να αμφισβητήσει την ευρέως διαδεδομένη αντίληψη ότι οι μακροχρόνιες μνήμες μας είναι σταθερές, "παγωμένες" στον χρόνο και συνεπώς δεν υπόκεινται σε αλλαγές. Είναι η πρώτη φορά που αποδεικνύεται πως είναι δυνατό, χωρίς φάρμακα, να αλλάξει μια μακροπρόθεσμη μνήμη, η οποία τελικά φαίνεται πως έχει πιο ρευστό και χειραγωγήσιμο περιεχόμενο από ό,τι νόμιζαν μέχρι τώρα οι επιστήμονες."

Τώρα κάθε φοβικός (φασιστοφοβικός, Καλεντζηφοβικός κλπ) έχει ελπίδες...
nicholas
08/12/2009 15:20
Διευκρίνιση γιατί δεν βγάζει νόημα. Το "τους ΝΑΖΙ να δέρνετε", θα έπρεπε να είναι "...εσάς τους κεντάυρους να αλλωνίζετε, εσάς τους ΝΑΖΙ να γ..... και να δέρνετε..." αλλά το γ κοπήκε από τον διαχειριστή. Όχι τίποτα άλλο, αλλά θα με κατηγορήσετε ότι καθοδηγώ και ξεσηκώνω τα πάθη και πλήθη να χειροδικήσουν εναντίων των ΝΑΖΙ. ΚΑΙ μη χειρότερα. Α και επειδή έχει μετακινηθεί προς τα πίσω ο σύνδεσμος που σας ώθησε να μη με αγαπάτε ιδιέτερα τον παραθέτω σε ορθή επανάλληψη: http://jungle-report.blogspot.com/2009/12/blog-post_02.html για το ποιόν του κ Καλέντζη.
Δαυίδ Περιανδρεύς
08/12/2009 09:31
Καλό είναι ο κόσμος να γνωρίζει το ηρωικό παρελθόν του μεγάλου εθνικοσοσιαλιστή διανοητή και αγωνιστή Αριστοτέλη Καλέντζη. Ο κύριος Καλέντζης αποτελεί μια ένδοξη σελίδα στο βιβλίο της Ιστορίας του Ελληνικού Εθνικοσοσιαλισμού κι εμείς από το ΛΑΟΣΥΔΙΣΑ με πολύ μεγάλη μας χαρά θα του ετοιμάσουμε αφιέρωμα στην ιστοσελίδα μας και θα στείλουμε και τη συγχαρητήριο-ευχαριστήριο επιστολή στον ΔΟΛ για την προώθηση της εταιρείας του. Και βέβαια θα πρέπει να ευχαριστήσουμε θερμά και όλους τους ανθρώπους (ξέρουν αυτοί ποιοι είναι) που στήριξαν οικονομικά και πολιτικά τον κορυφαίο Έλληνα Εθνικοσοσιαλιστή Διανοητή και Αγωνιστή κύριο Αριστοτέλη Καλέντζη. Καλούμε όλες τις πατριωτικές και εθνικοσοσιαλιστικές δυνάμεις του τόπου να ταχθούν στο πλευρό του ΚΥΡΙΟΥ Καλέντζη που διετέλεσε πολιτικός κρατούμενος του φαύλου κυνοβουλευτικού καθεστώτος. Ζήτω ο Γκρέγκορ Στράσσερ! Ζήτω ο Ερνέστος Ρεμ! Ζήτω η ερωτική μορφή (για να χρησιμοποιήσω τα λόγια του ιδίου του κ. Καλέντζη σε συνέντευξή του στη Σεμίνα Διγενή) του Αδόλφου Χίτλερ! Ζήτω ο Κωνσταντίνος Πλεύρης! Ζήτω ο Τζούλιους Έβολα! Ζήτω ο Αλαίν Ντε Μπενουά (και χαιρόμαστε πολύ που τις ιδέες του υπέροχου ακροδεξιού διανοητή ασπάζεται και το Ύπατο Συμβούλιο Ελλήνων Εθνικών)! Ζήτω ο Ιωάννης Μεταξάς! Ζήτω ο Γεώργιος Παπαδόπουλος! Ζήτω ο Στυλιανός Παττακός! Ζήτω ο Περίανδρος Ανδρουτσόπουλος! Ζήτω ο Νικόλαος Μιχαλολιάκος! Ζήτω ο Αστέριος Χάμος! Ζήτω η 4η Αυγούστου! Ζήτω η 21η Απριλίου! Ζήτω ο ΜΕΓΑΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΕΘΝΙΚΟΣΟΣΙΑΛΙΣΤΗΣ ΔΙΑΝΟΗΤΗΣ ΚΑΙ ΑΓΩΝΙΣΤΗΣ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ ΚΑΛΕΝΤΖΗΣ!!!
Μαρία η όμορφη
08/12/2009 03:28
Η τέχνη του διαλόγου δεν μπορεί να υφίστατε ποτέ ταυτόχρονα με τη νοοτροπία των παιδιών του σχολείου που αν ένας από τους συμμαθητές τους έχει κάνει μεγαλύτερη ζημιά από αυτούς, αυτόματα φέρνει σε δεύτερη μοίρα τη δική τους πράξη. Η ανάγκη για ύβρεις, υποβιβασμό και εξευτελισμό των συννομιλητών σας δεν δείχνει κανένα υψηλό επίπεδο σκέψης, μόρφωσης και εξυπνάδας. Περισσότερο επίπεδο νταβατζή, φόβο, έλλειψη επιχειρημάτων και στείρα μυαλά.Αντί να βρίζετε τον nicholas και αντί να σπαταλάτε το χρόνο σας γράφοντας για "πρεζάκια" θα μπορούσατε να επιχειρηματολογείτε και να χαίρεστε να κάνουν το ίδιο και οι συνομιλητές σας
nicholas
08/12/2009 01:49
Το άρθρο λέει "4 όλοι και όλοι είναι οι ασχολούμενοι με την έφιππη τοξοβολία στην Ελλάδα, οι 3 γυναίκες". Ας μέτρήσουμε: 1.Αμαζόνα, (η μονάδική με θυλικό ψευδώνυμο, θα μπορούσε να είναι και ο Χριστός ή η Πάολα). 2.HellenicF (thanks για την εννημέρωση, έξω οι μετανάστες ε;). 3.PAXAN. 4.Ευθύμης Κρασανάκης. 5.Γιάννης Η. 6.Θανάσης Λ. 7.Υποψιασμένος. 8.Νικος kintis. 9.Λεωνίδας. Το άρθρο σηκώθηκε την Τετάρτη 18 Νοεμβρίου 2009. Σχολίασα 3/12/09, 15 μέρες αφού είχε αναρτηθεί. Πέσαν να με φάνε 7 διαφορετικά, και καλά, άτομα. Είστε στην καλύτερη περίπτωση φαιδροί ρε. Εγώ δεν βγήκα να διαφημίσω σε 43.640 χιλιάδες κόσμο που διάβασε ΤΑ έντυπα ΝΕΑ στις 18/11 ότι υπάρχουν οι κένταυροι. Αλλά να διαφημίσω το ποιόν του αρχικεντάυρου στους 10-20 που "έτυχε" να διαβάσουν το άρθρο αυτό 15 μέρες μετά τη δημοσίευση του οnline. Έχετε καμιά ιδέα τι σημαίνει εφημερίδα; Άσε μην κουράζετε τον μικρό σας εγκέφαλο. Εφήμερος, προσωρινός. Αυτός που μετρημένοι στα δάχτυλα του χεριού θα κάτσουν να ασχοληθούν αφού μπαγιατέψει. Και ποιοί θα είναι αυτοί; Μα όλοι εκείνοι οι πολλοί που κόπτονται για τα όσα θεϊκά λέει το άρθρο κ Καλέτζη. Και για την πρέζα που με κατηγορείτε ότι κάνω εγώ και οι όμοιοι μου, εσάς τι σας κόφτει; Το πολύ πολύ να πάρουμε υπερβολική δόση αφήνοντας το μάταιο τούτο κόσμο και να σας αφήσουμε όλους εσάς τους πολυπληθείς κενταύρους να αλωνίζετε. Τους ΝΑΖΙ να δερνετε. Οπότε τι χολοσκάτε; Ίσως θα ήταν πιο έξυπνο να πουλάτε εσείς την πρέζα σε εμάς οπότε θα μπορούσατε να μας ξεφορτωθείτε πολύ έυκολα και χωρίς να ανοίγετε το στοματάκι σας και να φανερώνετε το χαμηλό πνευματικό σας επίπεδο. Μήπως νομίζετε ότι όταν καίτε τα περίπτερα και βγαίνετε ως γνήσιοι αγανακτισμένοι "πολίτες" να καρφώσετε τους αριστερούς και τους αντίφα ενώ μετά κάνετε παρέα στα ΜΑΤ την ώρα που πετάνε δακρυγόνα και τους βοηθάτε πετώντας πέτρες και μολότοφ δεν σας καταλαβαίνει κανείς. Αλλά είπαμε. Τόσο στροφάρετε. Όσο για το ποιός λερώνει τις προσόψεις, των ανεκτίμητων νεοκλασσικών πολυκατοικιών μας έχω να πω ότι οι σβάστιγκες, τα ναζιστικά συνθήματα και οι "χρυσή αυγή" τύπου επιγραφές μόνο ανεκτίμιτης πολιτιστικής αξίας μπορούν να χαρακτηριστούν και πρέπει να εισέλθουν πάραυτα στο νέο μουσείο της Ακρόπολης να τα θαυμάζουν οι τουρίστες και να μη φθείρονται από την όξινη βροχή και από αλήτες αριστερούς, αντίφα κλπ. Χάραξε μου μια σβάστιγκα στο μέτωπο και στο στήθος Αμαζόνα μου και θα σε λατρεύω με πάθος. Μην χάνεις όμως τον ειρμό της συζήτησης. Δεν φοράω τραγιάσκα, κουκούλα φοράω είπατε. Άντε και καλές δουλειές κ Καλέτζη. Υ.Γ. Μόλις κατάλαβα γιατί κανείς δεν θέλει τον ΟΚΑΝΑ κοντά στο σπίτι του. Μα φυσικά επειδή είναι εθνικοσοσιαλιστές-ΝΑΖΙ ΟΛΟΙ και δεν ανέχονται ξεπεσμένους αριστερούς που θέλουν να απεξαρτηθούν επιτέλους και να διαδώσουν τις αριστερές τους ιδέες.
Δαυίδ Περιανδρεύς
08/12/2009 00:14
Συμφωνώ απώλυτα μαζί σας Αμαζόνα. Είναι δυνατόν να κυκλοφορούν ελέυθεροι όσοι έχουν το θράσος να διαφωνούν με ΜΕΓΑΛΟΥΣ ΔΙΑΝΟΗΤΕΣ όπως ο εθνικοσοσιαλιστής αγωνιστής Αριστοτέλης Καλέντζης, ο Τζούλιους Έβολα, ο Αλαίν Ντε Μπενουά, ο Γκρέγκορ Στράσσερ, ο Κωνσταντίνος Πλεύρης και ο Ερνέστος Ρεμ;
Αμαζόνα
07/12/2009 18:05
Είναι απορίας άξιο πώς τολμάνε οι αλήτες που σπάνε τα μάρμαρα του Πανεπιστημίου και λερώνουν τις ανεκτίμητες προσόψεις των νεοκλασικών μας κτηρίων να τσαμπουνάνε αντιφασιστικά τσιτσάτα που το μόνο που θα έπειθαν είναι κάτι παρωχημένους καφενόβιους της δεκαετίας του 60 με τραγιάσκα και γαρούφαλο στο πέτο. Είναι ντροπή για την αστυνομία και το κράτος να αφήνει ελεύθερους τους νικολάκηδες (nicholas) να σπάνε και να λερώνουν ότι βρουν μπροστά τους, ακόμα και την προσπάθεια κάποιων για καλυτέρεψη της ζωής μας.
ΗellenicF
07/12/2009 16:39
Hellenic Force χαμένε κουκουλοφόρε! Εφιάλτης σου έγινε ο φασισμός και θα σου γίνει περισσότερο όσο κολλάς.
Ξύπνα και κατάλαβε ότι εδώ μιλάμε για μια πολεμική τέχνη και δε χρωστάμε να ακούμε τα παραμιλητά σου επειδή η ιστορία πέταξε εσένα και τους αντιφάδες ομοίους σου στη χωματερή.
ΡΑΧΒΑΝ
07/12/2009 15:03
Μπαγασάκο κομπλεξάκια nicholas αντί να γεμίζεις με μπορδίτσες το ίντερνετ δε πας να βγάλεις κανα φράγκο νάχεις να πληρώσεις τη δόση σου; Όλο τράκα και κέρασμα δε βγαίνει. Θα αγανακτήσει ο μπάτσος που σε τρατάρει νοθευμένα και ληγμένα. Και αυτά έχουν το κόστος τους.
Ευθύμης Κρασανάκης
07/12/2009 14:16
Μπορεί ο nicholas ή Δαυιδ ή Περιανδρεύς ή πουθενάκιας ή κουκουλάκιας ή όπως λιώς γουστάρει να διαφημίζει το φασισμό αλλά όλοι οι άλλοι δεν θα πέσουμε σε παγίδα να διαφημίζσουμε κρυφοπρέζονα όπως ο nicholas. Το ΟΚΑΝΑ είναι γνωστό που βρίσκεται.
Γιαννης Η.
07/12/2009 10:39
Όσο για τα βίντεο με τον Αριστοτέλη Καλέντζη σε πονάνε γιατί ο άνθρωπος αυτός καταφέρνει με τις τοποθετήσεις του να ταπώσει πρέζακες όπως η Σεμίνα και του λόγου σου αν και όντας αντιμέτωπος με θηριώδεις αντιπάλους που διαθέτουν όλα τα μέσα της Μοσαντ που σας σπρώχνει. Τον παρακαλάμε να τα ανεβάσει και στο ws της Ομάδας γιατί εμείς είμαστε περήφανοι για το περιεχόμενο των συνεντεύξεών του αλλά ο ίδιος δε μπλέκει την έφιππη τοξοβολία με οτιδήποτε άλλο. έτσι παλιοπρέζονο nicholas χίλιες φορές χιτλερικός και υγιής παρά αντιφα και πρεζόνι σα και σένα σα και τους δικούς σου που σπάτε μνε βαριοπούλες τα μνημεία όταν δε καίτε τα περίπτερα μεροκαματιάρηδων. Άντε και γ...!
Γιαννης Η.
07/12/2009 10:33
Ο εξής ένας και πουθενάς, ο nicholas, προσπαθεί να αρθρώσει λόγο και του βγαίνει παραλήρημα. Αυτές τις μέρες που τα πρεζάκια-συνάδελφοί του βγήκαν με βαριοπούλες να σπάσουν εθνικά μνημεία, ο καημένος πουθενάς βγήκε να μιλήσει για "φασισμό" γεμίζοντας ολόκληρες στήλες με τη ταραχή των στερητικών φαινομένων του. Ρε τράβα στην Ομόνοια να βρεις τη δόση σου όσο είναι καιρός και άσε εμάς να αθλούμαστε και να χαιρόμαστε τη ζωή. Σα ρε κουκουλοφόρε της συφοράς και της βαριοπούλας που θα μιλήσεις για ανθρώπους με ιδανικά! Η μάλλον κάνε μας διαφήμιση. Η αντιπαράθεση της προβοκατόρικης κακομοιριάς σου με τη χαρούμενη δραστηριότητά μας είναι η καλύτερη σύγκριση ανάμεσα στο καταστροφικό σκοτάδι των αντιφάδων και στο δημιουργικό μονοπάτι μας.
Nicholas
06/12/2009 17:34
@Ευθύμης Κρασανάκης (επώνυμος άρα τυπάρας, όπως λέμε παπάρας) Με τη διάθεση καλόπιστου διαλόγου πάντα όπως λες και συ χάνεις την ουσία. Το δέντρο και το δάσος είναι μπροστά σου ενώ θαυμάζεις το μανικιούρ στο δάχτυλο. Θες να με ονομάσεις προβοκάτορα; Με γεια σου. Όμως είτε δεν καταλαβαίνεις είτε δεν σε ενδιαφέρει. Το πρώτο είναι θλιβερό, το δεύτερο ύποπτο. Και με το να μου βάζεις λόγια μάλλον αντιστρέφει τους χαρακτηρισμούς σου. Το να είναι ο αρχηγός των κενταύρων φασίστας δεν κάνει όλους τους συμμετέχοντες φασίστες. Το ποιον του Καλέτζη είναι η ουσία. Νομίζεις ότι οι εγκληματίες πολέμου πήραν άφεση αμαρτιών επειδή όταν τέλειωσε ο πόλεμος επειδή έγιναν καλοί οικογενειάρχες και κρεμάσαν την προβιά του λύκου στη ντουλάπα ή επειδή έκαναν νοσοκομεία μετά και βοηθούσαν τους αστέγους μετά ή επειδή εξομολογήθηκαν στον παπά; Αλλά ξέχασα, οι εγκληματίες πολέμου είναι οι ήρωες σας. Τα ινδάλματα στα οποία θέλετε να μοιάσετε. Όλοι αυτοί άλλωστε είναι απηλλαγμένοι από ανόητους έννοιας και προάγουν την πολεμική δράσις. Το παιχνίδι της ανωνυμίας που προβάλεις όπως και οι όμοιοι σου είναι προσβολή στην όποια νοημοσύνη μπορεί να έχεις. Δεν έχω ουδεμία όρεξη να βρεθώ στο στόχαστρο των ομοίων σου με ανοιχτό κεφάλι ή κατεβασμένες τζαμαρίες όπως συχνά πυκνά κάνουν με ό,τι δεν τους αρέσει ή δεν συμφωνούν. Βλακεία είναι να προσπαθείς να μου πεις ότι ταυτίζω όλους τους έφιππους τοξοβόλους αθλούμενους με τον φασισμό. Μιας και παρέλειψες να διαβάσεις γιατί έτσι σε βολεύει προφανώς, ότι καλή είναι η εκγύμναση και η άθληση καλή η ιππασία, καλή η τοξοβολία, καλός και ο συνδυασμός τους αλλά κακός ο εκπαιδευτής τους χειρότερος ο λόγος του στη Σεμίνα, χείριστα αυτά που πιστεύει και δεν λέει. Ίσως αντί για εκπαιδευτής στους Κενταύρους να πρέπει να τον κάνουμε εκπαιδευτή στα σχολεία να παίρνουν τα παιδιά μας σωστά μαθήματα από μικρά πριν προλάβουν να τα διαβάλουν με τις αποκρουστικές ιδέες τους τα κοπρόσκυλα της αριστεράς όπως λέει στη "συνέντευξη" του ο ανεκδιήγητος Νίκος Ζιάγκας στον μαύρο κρίνο όπου στεγάζεται ο αρχικένταυρος Καλέτζης. Και να μην κατεβαίνουν να τα σπάνε όταν δολοφονούνται 15χρονοι αλλά να δολοφονούνται μεταξύ τους όπως πχ συμβαίνει στις ΗΠΑ όπου προάγεται τα μάλα η πολεμική δράσις. Τι λες δεν θα ήταν καταπληκτικό; Όσο για το ποιος δολοφονεί, θα αφήσω να μιλήσει η επέτειος 1 χρόνου του Α. Γρηγορόπουλου και τα 12 χρόνια στα σίδερα για βομβιστικές επιθέσεις που σίγουρα σφυρηλάτησαν τον χαρακτήρα του αρχικενταύρου. Ας προσκυνήσουμε και τον Αττίλα ως ένδοξου στρατηλάτη, τον τουρκικό Αττίλα ως ένδοξο κατακτητή, τον Χίτλερ ως ένδοξο αρχηγό, τον Μπούς ως ένδοξο πρόεδρο, τους διαφόρους δικτάτορες και δολοφόνους ανά την υφήλιο ως ένδοξους γενικά, τους ένδοξους Έλληνες δικτάτορες και βασανιστές ως προσφέροντες ποικιλία στην Ελληνική ιστορία. Να συγχαρούμε και ΤΑ ΝΕΑ που μέσω των σχολίων τους μου έδωσαν την δυνατότητα να προβάλω τα ιδεώδη του κινήματος τους. Του κινήματος των εθνικοσοσιαλιστών κοινώς ΝΑΖΙ. και να κλείσω με μερικά χαρωπά βίντεο http://www.youtube.com/watch?v=dLMD0EukpBs http://www.youtube.com/watch?v=bKmpMsgjN2I http://www.youtube.com/watch?v=Mme9FenhkE0 http://www.youtube.com/watch?v=qSCPPYRdIZw http://www.youtube.com/watch?v=Z1WjPM5HfWY α και χρόνια μου πολλά
Δαυίδ Περιανδρεύς
06/12/2009 15:42
Θα ετοιμάσωμεν επίσης ως ΛΑΟΣΥΔΙΣΑ επίσημον ανακοίνωσην και εις το διαδίκτυον και επιστολίν προς τν εφημερίδαν διά να ευχαριστήσομεν τον ΔΟΛ, την έγκριτον και αληθινώς προσηλωμένήν στας εθνικιστικάς αρχάς εφημερίδαν και τον αρθρογράφον κ. Πέτρον Στεφανήν διά την προβολήν του Άριου συναγωνιστού μας κ. Αριστοτέλη Καλέντζη. Συγχαίρομεν τον κ. Πέτρον Στεφανήν διά το έξοχον άρθρον του. Ειλικρινώς, ούτε να είχε πληρώσει ο κ. Καλέντζης γι''αυτήν την υπέροχη διαφήμιση που έγινε διά την επιχείρησήν του και διά τις ιδέες του. Η δε φωτογραφία με την υπερμεγέθην ελληνικήν σημαίαν ήτιν κρατεί ο ένδοξος αγωνιστής κ. Καλέντζης δείχνει το δρόμο της συνεργασίας πατριωτών και εθνικοσοσιαλιστών.
Δαυίδ Περιανδρεύς
06/12/2009 14:19
Κύριε Κρασανάκη, Σαφέστατα υπάρχει ιδεολογικό υπόβαθρο πίσω από την έφιππον τοξοβολία: μην ξεχνάτε τον συμβολισμόν! Η έφιππος τοξοβολία εμπνέεται από τις πολεμικότατες και απηλλαγμενες από ανοήτους εννοίας περί "φιλανθρωπίας" και "ελέους προς αμάχους και γυναικόπαιδα" (και άλλα τέτοια αντίθετα προς την Φύσιν και το Νόμον της Ζούγκλας φληναφήματα - σας συνιστώ ανεπιφυλάκτως να μελετήσετε τις "88 Αρχές" του ενδοξότατου πρωτοπόρου της "White Power" David Lane για να κατανοήσετε από πού εμπνέεται το κίνημά μας, μέρος του οποίου είναι και ο "Μαύρος Κρίνος", στον οποίον μέντωρ είναι ο συναγωνιστής κύριος Αριστοτέλης Καλέντζης). Μέσω της εφίππου τοξοβολίας προάγεται η πολεμική δράσις η σύμφωνος προς τας αρχάς του Αττίλα, του μεγίστου ηγέτη των Ούννων. Και δεν θα μπορούσε να υπάρξει τελειότερος εκφραστής αυτών των υπερόχων αρχών, τας οποίας εξέφρασαν αργότερα και υπέροχοι άνθρωποι όπως ο Gregor Strasser, ο Ernst Rhm κ.α. μέλη του NSDAP - του Εθνικοσοσιαλιστικού Κόμματος της Γερμανίας), από τον συναγωνιστή Αριστοτέλη Καλέντζη. Για άλλη μια φορά συγχαίρω την έγκριτον εφημερίδαν διά την προβολήν των ιδεωδών του κινήματός μας.
Δαυίδ Περιανδρεύς
06/12/2009 14:08
Ως πρόεδρος του ΛΑΟΣΥΔΙΣΑ συγχαίρω την έγκριτη εφημερίδα (αλλά και τον ΔΟΛ) για το έξοχο άρθρο της στο οποίο παρουσίασε τόσο όμορφα τον συναγωνιστή μας Αριστοτέλη Καλέντζη που η καραμανλική εξουσία έστειλε για 12 χρόνια στη φυλακή για τις ιδέες του.
Ευθύμης Κρασανάκης
05/12/2009 22:22
Τα σχόλια που ακολουθούν αυτό το άρθρο είναι αξιοπρόσεχτα : από τη μια ένας ανώνυμος τυπάκος (ο nicholas ή όπως λέμε ο Μάκης, ας πούμε) επιτίθεται με ποιματάκια και προσπαθεί να χαρακτηρίσει τους Κενταύρους σαν φασίστες ενώ από την άλλη φαίνεται μια μεγάλη αποδοχή για την προσπάθεια αυτών των παιδιών που εμφανώς τουλάχιστον ασχολούνται με μια πολύ ωραία δραστηριότητα.
Αν ο nicholas δεν είναι στη πραγματικότητα ο διαφημιστής των Κενταύρων (γιατί αυτό είναι το αποτέλεσμα της εδώ παρουσίας του) τότε να τον ρωτήσω πολύ καλόπιστα και με διάθεση διαλόγου: όντας υποχρεωμένοι να δεχτούμε ότι οι εφιπποτοξοβόλοι δίνουν μια πολύ ωραία εικόνα αθλουμένων δεν είναι βλακεία να εμφανίζεσαι εσύ nicholas και να ταυτίζεις αυτή την ωραία εικόνα με τον φασισμό; Αν ο Καλέτζης είναι πραγματικά φασίστας με το έργο που προσφέρει αν εσύ nicholas ήσουν πραγματικά αντιφασίστας θα πήγαινες πάσο και ούτε καν θα έπρεπε να ασχοληθείς με την περίπτωση. Nicholas είσαι βλάκας, προβοκάτορας ή όπως φαίνεται να συμβαίνει είσαι και τα δύο;

Τελικά όταν στις μέρες μας κάποιοι αφήνουν τη σφραγίδα τους με δολοφονίες εμπρησμούς καταστροφές και βία και κάποιοι άλλοι με ωραίες δραστηριότητες όπως η έφιππη τοξοβολία ποιους θα προτιμήσουμε ρε καλόπαιδο nicholas εσένα και τους ομοίους σου;
Nicholas
05/12/2009 19:24
@HellenicF(asistas?) Εσύ ρε παλικάρι που είσαι κατά της πρέζας και των ναρκωτικών συμμετείχες στις επιθέσεις κατά των μεταναστών "για να καθαρίσει ο τόπος"; ή ήταν και αυτοί αριστεροί, κομουνιστές, αντιφασίστες, προβοκάτορες που την πέφτουν στους μετανάστες ή και συμμετέχουν με την αστυνομία σε πορείες και διαδηλώσεις με ρόπαλα και ποιος ξέρει τι άλλο; Για πες μου με την εμπειρία που έχεις στο ζήτημα. Γιατί από μπλα μπλα καλά τα πάτε δεν λέω. Έχετε υψηλά ιδανικά αν είστε κατά των ναρκωτικών και της πρέζας εν γένει. Και εγώ μαζί σας. Όμως για ανοιγμένα κεφάλια μεταναστών και βιοπαλαιστών έχω ακούσει. Για ανοιγμένα κεφάλια εμπόρων ναρκωτικών και νονών της νύστας από μαυροφορεμένους κουκουλοφόρους αντί-αντίφα όμως ποτέ. Και δεν μιλάω για βαποράκια, μην τα στοχοποιήσουμε και αυτά στις μαύρες λίστες σας. Τζάμπα μάγκες
HellenicF
05/12/2009 12:25
Είναι φανερός ο νταλγκάς των τζούγκληδων που είναι τα καλύτερα παρεάκια των τζάνκιδων. Ο Καλέντζης και η έφιππη τοξοβολία τους χαλάει τη πιάτσα. Αντί τα πρεζάκια να κάνουνε ουρά στη πλατεία Δαβάκη για να τους προμηθεύσει ο κάθε jugle τη δόση πάνε να κάνουν ιππασία. Άκου θράσος. Ρε Καλέντζη γιατί κάνεις χαλάστρα στους εμπόρους και δε τους στέλνεις τα γκομενάκια σου για πελάτες παρά τους δείχνεις ιππασία; Ξέρεις ρε δάσκαλε τι πα να πει διακίνηση και πόσοι ροκανάνε από το εμπόριο; Νιστικούς θα τους αφήσεις;
Άντε ρε αλητόβιοι αντιφάδες που θα τολμήσετε να μιλήσετε για φασίστες και φασισμό όταν ο μόνος σκοπός σας είναι να ξεπουλήσετε το πράμα σας. Όξω ρε λαμόγια αντιφάδες που από μπροστά μιλάτε για αντιφασισμό και από τη πίσω πόρτα πολεμάτε για τη νομιμοποίηση της μαριχουάνας. Τι νομίζετε ρε πρεζέμποροι ότι δε μπήκαμε και δεν είδαμε τι μοστράρετε κρυμένοι πίσω από τα πληκτρολόγια στις διάφορες αντιφα σελίδες που στήνετε; Αλλά οι σφακιανάκηδες το έχουν δηλώσει ότι είναι φιλαράκια σας . Παλιά ιστορία. Μπράβο και στον Στεφανή και στον Καλέντζη που απάντησε σε όλα αυτά τα υποκείμενα τόσο ξεκάθαρα δείχνοντας ότι μπορεί οι σφακιανάκηδες να προμοτάρουν αλλά κάποιοι άλλοι έχουν το αντίδοτο στο πρόβλημα : http://mavroskrinos.blogspot.com/2009/12/blog-post_6900.html
nicholas
05/12/2009 04:13
@Θανάσης Λ. Αν θέλεις να τρυπιέσαι δικαίωμα σου, δεν θα σε κρίνω γιαυτό. Άλλωστε πιθανότατα δεν είναι δικό σου το λάθος. Οι κακές παρέες, η πουτάνα η κοινωνία. Ξέρω τα χω δει. Κρίμα και άδικο να πήζει ο εγκέφαλος από τα ναρκωτικά και τα αναβολικά. Καλοί οι κένταυροι καμία αντίρρηση. Και καλό να γυμνάζεσαι επίσης καμία αντίρρηση. Αλλά δυστυχώς για σένα, οι κένταυροι είναι μυθικά πρόσωπα και είναι κρίμα να πιστεύεις σε παραμύθια. Βγάλε τις παρωπίδες και άνοιξε τα ματάκια σου. Αυτές είναι για τα άλογα όχι τους ανθρώπους. Αλλά υποζύγιο είσαι και συ και στις φοράνε οι από πάνω σου. Πως να σε κατηγορήσει κανείς...
Θανάσης Λ.
04/12/2009 18:44
Ξέχασα να πω μπράβω στον Στεφανή για το πολύ καλό άρθρο του.
Θανάσης Λ.
04/12/2009 18:43
nicholas αν καταλάβαμε καλά εσύ είσαι από κείνους που προτιμάνε να γεμίζουν οι καφετέριες με χαρμάνηδες παρά τα γυμναστήρια με υγιείς ανθρώπους και επειδή ο άμεσος λόγος για κάτι τέτοιο συνεπάγεται τα ανάλογα, προτιμάς τα άλλα λόγια βρε παιδιά για να τρυπιώμαστε.
Οκ! Καθένας με το σκοπό του αλλά όπως λέει και ο συνονόματός σου Νίκος (Κίντης) "an tosa oraia ta dinei kati ektos dhmokratias de theloume dhmokratia protimame aloga gerakia kai fysh.".
Άντε τώρα nicholas κατά Εξάρχεια μεριά, κάψε κανα περίπτερο η κανα κάδο και άσε τους Κένταυρους να χαίρονται αυτά που εσύ δε θα χαρείς ποτέ.
Φιλικά nicholas.
nicholas
04/12/2009 14:27
Άναρχε κατάμαυρε και υποψιασμένε Μαύρ’ είν’ η νύκτα στα βουνά, στους βράχους πέφτει χιόνι. Μες στ’ άγρια, στα σκοτεινά, στες τραχιές πέτρες, στα στενά, ο κλέφτης ξεσπαθώνει. Στο δεξί χέρι το γυμνό βαστά αστροπελέκι. Παλάτι έχει το βουνό και σκέπασμα τον ουρανό, κ’ ελπίδα το τουφέκι. Φεύγουν οι τύραννοι χλωμοί το μαύρο του μαχαίρι μ’ ιδρώτα βρέχει το ψωμί, ξέρει να ζήσει με τιμή, και να πεθάνει ξέρει. Τον κόσμ’ ο δόλος διοικεί κι η άδικ’ ειμαρμένη. Τα πλούτη έχουν οι κακοί, κι εδώ στους βράχους κατοικεί η αρετή κρυμμένη.
@ν@ρχος & κ@τ@μ@υρος & ΠΑΝΤΑ υποψι@σμένος!
03/12/2009 23:42
χαχαχαχαχαχαχα τι κάνουνε οι ζουγκλο-χαφιέδες της Κατεχάκη όταν μένουνε άνεργοι; χαφιεδίζουνε μπας και τσιμπήσει κανα θύμα να πάρουνε γαλόνι. όμως απότι φαίνεται και οι φασιστέοι και οι αναρχέοι ξυπνήσανε και δε μασάνε με "σπρωξίματα" των ζουγκλέων. μπράβο μάγκες έτσι ψύχραιμα και αδιάφορα για τα "σπρωξίματα" των κρυφόμπατσων του JUNGLE REPORT και άλλων τέτοιων ασφαλίτικων παραμάγαζων. ΜΟΝΟΣ ΕΧΘΡΟΣ Ο ΜΑΣΚΑΡΕΜΕΝΟΣ ΜΠΑΤΣΟΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΘΕΛΕΙ "ΖΟΥΓΚΛΑ" ΓΙΑ ΝΑΧΕΙ ΝΟΗΜΑ Ο ΜΙΣΘΟΥΛΑΚΟΣ ΤΟΥ! όσο και αν τα JUNGLE-ϊκα παπαγαλάκια "σπρώχνουν" εμείς θα τα γράφουμε άσχετα αν η τοξοβολία είναι έφιππη ή όχι. στόχος ένας : τα μαϊμούδια που πιπικλάνε το φασισμό για να πάρουν γαλόνι και εφάπαξ.
nicholas
03/12/2009 19:38
Ο "γκιόζης" ξέρει τι λέει χατζατζάρη μου. διάβασε να μαθαίνεις και συ: http://jungle-report.blogspot.com/2009/12/blog-post_02.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A Jungle-report %28JUNGLE-Report%29
Nikos Kintis
26/11/2009 00:00
Geia xara kassaikoi. Poly oraia h parousiash ton gerakion kai pistevo na organosete to idio kala me thn e.t. kai ta gerakia. H Fab mou eipe poso xaroumenh einai me osa ginontai sto stavlo ths kai einai sta high ths. Keep up!

ysterografo: ti leei o gkiozhs parapanv gia fidia ayga kai nazismous? an tosa oraia ta dinei kati ektos dhmokratias de theloume dhmokratia protimame aloga gerakia kai fysh. Sth xarisoyme th dhmokratia re file dikia sou oloklhrh.
Αναβατης ΟΔΙΕ
25/11/2009 19:00
Τέλειο αμαζονάρες!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Αυτό είναι καβαλαρία με τα όλα του.
Μπράβο μπράβο μπράβο!!!!!!!!!!!!!!!!!
θα έρθω να δω την ομαδα από κοντά στης Φαμπ.
Ευθύμης Κρασανάκης
21/11/2009 22:00
Πολύ ενδιαφέρον και πρωτότυπο άρθρο για κάτι που δε φαντάζεσαι πως μπορεί να γίνεται στη χώρα μας. Κατατοπιστικός ο ρεπόρτερ που καταπιάστηκε για να μας κάνει να το ψάξουμε περισσότερο και να δούμε από κοντά τους εφιπποτοξοβόλους που μας κάνουν περήφανους με τη δουλειά τους. Καιρός για κάτι παραπάνω από φόνους και σκάνδαλα που μιζεριάζουν τη ζωή μας. Συχαρητήρια.
Λεωνίδας
20/11/2009 08:12
Ακούραστε λες ασυναρτησίες.... οι άνθρωποι μιλούν για εξάσκηση του ένστικτου μέσω μιας πολύ ενδιαφέρουσας πολεμικής τέχνης... είσαι κοντόφθαλμος και φασίστας αν κρίνω από τα γραφόμενά σου...
ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΚΟΥΡΑΣΤΟΣ
18/11/2009 15:07
ΟΧΙ ΣΤΟΥΣ ΝΕΟΝΑΖΙ ΚΑΙ ΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ ΤΟΥΣ.ΟΧΙ ΣΤΟ ΑΥΓΟ ΤΟΥ ΦΙΔΙΟΥ.ΜΗΝ ΔΙΝΕΤE ΒΗΜΑ ΝΑ ΜΙΛΑΝΕ ΟΙ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΟΙ ΓΙΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ
Ανδρέας Ακάματος
18/11/2009 10:37
Και να σκεφτεί κανείς, τώρα που μιλάμε για Πολεμικές Τέχνες του εχθές, χωρίς (σοβαρή) πιθανότητα να χρησιμοποιηθούν ως τέτοιες στη πραγματική ζωή, ότι υπάρχουν και άλλες, όπως η Μεσσαιωνική και Αναγεννησιακή Σπαθασκία και γενικότερα Οπλομαχία. Η συνάντηση με το Ενστικτο, που περιγράφεται στο άρθρο, είναι κάτι που έχει γίνει με πολύ κόσμο, μέσα από αυτές τις Τέχνες...