Οπως προέκυψε από πρόσφατη συνέντευξη του προέδρου του ΑΣΕΠ, ένας από τους λόγους δημιουργίας της Τράπεζας Θεμάτων είναι η αποδυνάμωση των πάσης φύσης «φροντιστηρίων». Στόχος αξιακά και κοινωνικά θεμιτός, δεδομένου ότι τα «φροντιστήρια» αυτά συνεπάγονται σημαντικό κόστος, που επηρεάζει δυσμενώς την ίση πρόσβαση στα δημόσια αξιώματα, καθώς ευνοούνται οι πιο εύποροι υποψήφιοι. Επιπλέον, ο στόχος αυτός συμβαδίζει και με τις αρχικές προβλέψεις του «νόμου Πεπονή», που απαγόρευαν ρητά τη λειτουργία τέτοιων φροντιστηρίων. Αναρωτιόμαστε όμως: Υπηρετείται αυτός ο στόχος όταν τα θέματα ανακοινώνονται με το «σταγονόμετρο» και σε «απόσταση αναπνοής» από τη γραπτή εξέταση; Μήπως ενθαρρύνεται η μηχανιστική απομνημόνευση ερωταπαντήσεων και όχι η ουσιαστική μελέτη των γνωστικών αντικειμένων; Μήπως εν τέλει με τον τρόπο αυτόν ευνοούνται όχι οι όντως «καταλληλότεροι» αλλά όσοι ξέρουν να «παπαγαλίζουν»;

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ

Vidcast: Στα Σχοινιά