Παρακολουθώ από τη δεκαετία του 1990 το σημαντικό έργο της διεθνώς αναγνωρισμένης εικαστικού Βάνας Ξένου, ομότιμης καθηγήτριας της Σχολής Αρχιτεκτόνων του ΕΜΠ, παρασημοφορημένης από το γαλλικό κράτος, και υποψήφιας από την Ελλάδα για την ανάδειξη της «Γυναίκας της Ευρώπης». Γνωρίζω επίσης την εδώ και τριάντα χρόνια επίμονη ενασχόλησή της με την Ελευσίνα και τα Ελευσίνια Μυστήρια, σε θεωρητικό, εικαστικό και φιλοσοφικό επίπεδο. Είχα μάλιστα την ευκαιρία το 2004 ως συνεπιμελητής της εμβληματικής έκθεσής της με τίτλο Ελευσις Πέρασμα, στο εργοστάσιο Κρόνος στην Ελευσίνα, να βιώσω τις χαρισματικές αρχιτεκτονικές χειρονομίες της, που κατάφερε τα έργα της να συνομιλούν με τους ατμοσφαιρικούς εγκαταλελειμμένους χώρους του εργοστασιακού συγκροτήματος.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ
- Η παραχώρηση εδαφών θα ήταν «απαράδεκτη», λέει ο αρχηγός των ενόπλων δυνάμεων της Ουκρανίας
- Κέρκυρα: Υπό την επήρεια αλκοόλ η 48χρονη που έπεσε με ΙΧ σε ποτάμι – Νεκρή η μητέρα της στη θέση του συνοδηγού
- Αυτόκλητοι «τιμωροί παιδόφιλων» ξυλοφορτώνουν ανθρώπους – Το μυστήριο τριών επιθέσεων και όσα ξέρει για αυτούς η Αστυνομία







