Για 30 δευτερόλεπτα τηλεοπτικού αέρα οι εταιρείες πλήρωσαν το ποσό ρεκόρ των οκτώ εκατ. δολαρίων, αφού και φέτος αναμένεται το Super Bowl να καθηλώσει στους τηλεοπτικούς δέκτες περισσότερους από 120 εκατ. Αμερικανούς.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ

Vidcast: Στα Σχοινιά