Το 2015, τότε που η χώρα μας βίωνε την περιπέτεια των Μνημονίων, δύο νέοι άνθρωποι, ο Γιάννης Τσιώρης και η Ιωάννα Αγγελιδάκη, μαζί με μια ολιγομελή ομάδα έστησαν την InstaShop. Μια start-up που δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες της εφαρμογής να κάνουν τις παραγγελίες τους από σουπερμάρκετ, αλλά και τοπικά καταστήματα και να λαμβάνουν τα προϊόντα τους όποτε αυτοί θελήσουν. Τότε κανείς τους δεν μπορούσε να φανταστεί ότι η ιδέα αυτή, ύστερα από πέντε χρόνια θα τους έκανε… εκατομμυριούχους. Η InstaShop εξαγοράστηκε από τον γερμανικό όμιλο Delivery Hero, έναντι του ποσού – ρεκόρ των 360 εκατ. δολαρίων και φυσικά πρόκειται για το μεγαλύτερο ντιλ στον κλάδο των start-up εταιρειών ελληνικών συμφερόντων. Τι είναι όμως το InstaShop; Αποτελεί ουσιαστικά μία εφαρμογή, η οποία δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες της να κάνουν τις παραγγελίες τους από σουπερμάρκετ, αλλά και τοπικά καταστήματα απευθείας από το κινητό τους ή από υπολογιστή, με τρία απλά κλικ και να παραλαμβάνουν τις παραγγελίες τους εντός ολίγων λεπτών ή σε προκαθορισμένη ώρα. Ο πελάτης μπορεί να πληρώσει είτε με μετρητά είτε με κάρτα. Παρέχει στους καταναλωτές πρόσβαση σε ευρεία γκάμα καταστημάτων, που εκτείνεται από σουπερμάρκετ, παντοπωλεία και καταστήματα τροφίμων, έως φαρμακεία, pet shops και καταστήματα πώλησης ειδών σπιτιού.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ







