Εκτοξεύθηκε η καταναλωτική δαπάνη στα e-shops τον Απρίλιο σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2019. Αυτό προκύπτει από στοιχεία του GRECA, σύμφωνα με τα οποία καταγράφηκε αύξηση έως και 171% στην καταναλωτική δαπάνη προϊόντων σε ηλεκτρονικά καταστήματα από Ελληνες, δημιουργώντας νέο ρεκόρ μετά τον Μάρτιο που ξεκίνησε η περίοδος της καραντίνας. Η έρευνα διενεργήθηκε από τον GRECA, τον Ελληνικό Σύνδεσμο Ηλεκτρονικού Εμπορίου, με τη συνεργασία των μηχανών σύγκρισης τιμών BestPrice & Skroutz και την ομάδα eMarket Intelligence της Convert Group.

Σχόλια
Γράψτε το σχόλιό σας
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Vidcast: Στα Σχοινιά