Ενα κλασικό παραμύθι βαθιά ριζωμένο στην ιταλική κουλτούρα, το οποίο έχει πολλάκις μεταφερθεί στον κινηματογράφο, έρχεται και πάλι στη μεγάλη οθόνη με «ενορχηστρωτή» τον Ματέο Γκαρόνε, έναν από τους πιο χαρισματικούς και με προσωπικό στίγμα σκηνοθέτες του σύγχρονου ιταλικού κινηματογράφου – γνωστό κυρίως από ταινίες όπως το «Γόμορρα» και προσφάτως το «Dogman».  Ο Πινόκιο λοιπόν, ο ξύλινος κούκλος με την ανθρώπινη μορφή και ψυχή που όποτε λέει ψέματα βλέπει τη μύτη του να μεγαλώνει, ήταν το «πρόσωπο» που πρωταγωνίστησε την Κυριακή που μας πέρασε στο Φεστιβάλ Βερολίνου, το οποίο διανύει σήμερα Δευτέρα την πέμπτη ημέρα διεξαγωγής του, έχοντας αφήσει πίσω του ανάμεικτα συναισθήματα.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ