Συναντηθήκαμε στην Αποθήκη Γ του λιμανιού της Θεσσαλονίκης, μία ημέρα μετά την τελετή έναρξης του πρόσφατου 60ού Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης. Με τον τρόπο της η Δάφνη Πατακιά επιβεβαίωνε το διαρκές άνοιγμα του θεσμού σε πρόσωπα με ανοιχτούς ορίζοντες, που μπορούν να κινούνται ανάμεσα σε διαφορετικά είδη, ταυτότητες και σκηνοθέτες. Και στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Με προσδοκίες και για τη διεθνή τους πορεία και για τις ελληνικές «στιγμές». Η ίδια άλλωστε νιώθει ότι ανήκει στη γενιά των νέων καλλιτεχνών που αντιμετωπίζει την έβδομη τέχνη χωρίς στεγανά ή ταμπέλες. Η αφορμή για τη συνέντευξη ήταν η διπλή συμμετοχή της στο πρόγραμμα προβολών, καθώς εμφανίζεται στη «Winona» του Αλέξανδρου Βούλγαρη («Τhe Boy»), μαζί με τις Ηρώ Μπέζου, Ανθή Ευστρατιάδου, Σοφία Κόκκαλη, Κλειώ Κτενά, αλλά και στο «Μελτέμι» του Βασίλη Δογάνη. Εμφανίζεται, εξάλλου, με τον Ματ Ντίλον στο «Nimic», την ταινία μικρού μήκους του Γιώργου Λάνθιμου (σε σενάριο του ίδιου και του Ευθύμη Φιλίππου), που παρουσιάστηκε στο Φεστιβάλ του Λοκάρνο, ενώ ένα από τα επόμενα φιλμ στα οποία θα τη δούμε είναι το «Benedetta» του διάσημου ολλανδού σκηνοθέτη Πολ Βερχόφεν.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ