«Υπάρχουν πολλοί λόγοι που μια ομάδα κερδίζει αγώνες, κάτι το οποίο έχει να κάνει με την ομαδική δουλειά, τις ικανότητες, τις στιγμές μαγείας και την τύχη. Οταν όμως μια ομάδα κερδίζει συνεχώς με την πάροδο του χρόνου, είναι συνήθως γιατί η εταιρεία πίσω από την ομάδα έχει την ικανότητα να βγάζει χρήματα και να τα επενδύει σωστά σε παίκτες, προπονητές, γήπεδα, έργα υποδομής. Και φυσικά στο μάρκετινγκ. Αυτό με τη σειρά του σημαίνει ότι η ομάδα κερδίζει περισσότερους αγώνες μπροστά σε περισσότερους θεατές, είτε στην τηλεόραση, είτε ζωντανά. Και ως εκ τούτου η εταιρεία έχει περισσότερα χρήματα να επενδύσει. Ολα αυτά σε έναν ενάρετο κύκλο. Ασφαλώς, μια καλοστημένη επιχείρηση δεν συνεπάγεται μια εξασφαλισμένη επιτυχία κάθε εβδομάδα. Αλλά με την πάροδο του χρόνου, η ικανότητα των συλλόγων να επενδύσουν είναι ένα από τα βασικά συστατικά των ομάδων για να βελτιώσουν την αγωνιστική τους εικόνα. Αυτό σημαίνει ότι ο ιδιοκτήτης μιας ομάδας έχει δύο βουνά να αναρριχηθεί ταυτοχρόνως κάθε μέρα: ένα αγωνιστικό βουνό και ένα οικονομικό βουνό. Και πρέπει να ανέβει μόνο λίγα μέτρα κάθε μέρα. Να υπολογίσει τρόπους για να βελτιώσει τον τρόπο με τον οποίο ο σύλλογος πρέπει να εξαργυρώσει τα επιτεύγματα του παρελθόντος. Και στη συνέχεια να χρησιμοποιήσει με σύνεση τα χρήματα κατά τη μεταγραφική περίοδο, να αποφασίσει τι υποδομές χρειάζονται και να επενδύσει στο μάρκετινγκ. Να κρατήσει κοντά στην ομάδα τους οπαδούς αλλά και να τους κάνει να αισθανθούν δεμένους με αυτή».

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ

Vidcast: Στα Σχοινιά