Μία καμπάνια για την ονομασία προέλευσης των προϊόντων από τη Μακεδονία ξεκίνησε η νομικός Αφροδίτη Λατινοπούλου, που έχει στόχο να καταγράψει τις επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν στην επωνυμία τους το όνομα της Μακεδονίας αλλά και σε εταιρείες που δραστηριοποιούνται στις συγκεκριμένες περιοχές της. Ετσι, δημιούργησε το site macedonianproducts.gr ώστε να δημιουργηθεί μία κρίσιμη μάζα επιχειρηματιών κι ενώσεων με στόχο να πιεστεί το διεθνές περιβάλλον και να ξεκαθαρίσει την εκκρεμότητα με την ονομασία των προϊόντων που υπάρχει, μετά την κύρωση της Συμφωνίας των Πρεσπών. Το πλαίσιο δεν έχει ξεκαθαρίσει για τις δύο χώρες, Ελλάδα και Βόρεια Μακεδονία, όπως επιβεβαίωσε και ο ίδιος ο διεθνής διαμεσολαβητής, Μάθιου Νίμιτς, με πρόσφατες δηλώσεις του.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ







