Η έκθεση που παρουσιάζεται στο Κέντρο Μπομπούρ «Ο σουρεαλισμός και το αντικείμενο» θυμίζει την αίσθηση που προκάλεσε το γλυπτό της Μερέ Οπενχάιμ το 1936 στην πρώτη έκθεση για τον σουρεαλισμό στο Παρίσι. Ορισμένοι το ανακήρυξαν στο «κατ’ εξοχήν σουρεαλιστικό αντικείμενο». Η ίδια το θεωρούσε ένα αστείο της νιότης της και εξαιτίας της αίσθησης που προκάλεσε απουσίασε τα επόμενα 20 χρόνια από κάθε καλλιτεχνική δραστηριότητα. Αντίστοιχα και η λούτρινη πολυθρόνα των αδελφών Καμπάνας διεγείρει τα αισθητήρια νεύρα της αφής προς ένα παιχνίδι συνάντησης με τον αισθησιασμό.
Σχόλια
Τελευταία Νέα
- Ο καιρός σήμερα: Θυελλώδεις άνεμοι και πτώση θερμοκρασίας – Πώς θα κάνουμε Πρωτοχρονιά
- Ο σκιώδης στόλος στο στόχαστρο: Το πλήγμα σε ρωσικό δεξαμενόπλοιο στη Μεσόγειο και οι νέοι κίνδυνοι για τη διεθνή ναυσιπλοΐα
- Μισθοί, συντάξεις, ενοίκια: Ποιοι είδαν χρήματα στην τσέπη το 2025 – Οι 30 παροχές που δεν κόβονται το 2026







