Το υψηλό το κόστος των απαιτούμενων επενδύσεων αλλά και ο υψηλός ΦΠΑ στα ελληνικά προϊόντα φαίνεται να αποτελούν εμπόδια στην εξωστρέφεια και στην ανάπτυξη των ελληνικών e-shops στο εξωτερικό.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ