«Φαινόμενο», «σημείο των καιρών», επιτυχία που ξεφεύγει από τις ερμηνείες. Μετά το νεότερο sold out του ΛΕΞ, οι χαρακτηρισμοί ήταν αναπόφευκτοι. Ολα ξεκίνησαν το απόγευμα της Πέμπτης (24/4), όταν ο ερμηνευτής μέσω ανάρτησής του στo Ιnstagram – όπου απλώς κρεμιέται ανάποδα από στύλο, σε στυλ Μπάτμαν – ανακοίνωσε τη συναυλία του στον εξωτερικό χώρο του ΟΑΚΑ στις 28 Ιουνίου. Από τα πρώτα κιόλας λεπτά η αναμονή διαδικτυακά για ένα εισιτήριο ήταν τεράστια: χιλιάδες αγοραστές περίμεναν έως και πέντε ώρες βλέποντας μπροστά τους στην «ψηφιακή ουρά» άλλος 20.000 και άλλος 54.000 επίδοξους ακροατές (υπάρχουν και σχετικά screenshots πλέον). Ολοι μάλιστα περιμένουν την αντίδραση της εταιρείας παραγωγής (Dynasty Athens), η οποία στις 25 του μήνα ζήτησε πίστωση χρόνου ώστε να εξυπηρετήσει το επόμενο διάστημα όσο περισσότερους γίνεται: «Ανακοινώνοντας τη συναυλία του ΛΕΞ στην Αθήνα στις 28 Ιουνίου, γνωρίζαμε τον ενθουσιασμό του κόσμου, αλλά το ενδιαφέρον ξεπέρασε κάθε προσδοκία. Το sold out του εξωτερικού χώρου του ΟΑΚΑ ήρθε σε λιγότερο από 24 ώρες, σπάζοντας κάθε ρεκόρ για έλληνα καλλιτέχνη. Αντιλαμβανόμαστε τη μεγάλη επιθυμία του κοινού να παραστεί στη συναυλία και ζητούμε μερικές μέρες για να βρούμε την καλύτερη λύση, ώστε να εξασφαλίσουμε τη δυνατότητα συμμετοχής σε όσο το δυνατόν περισσότερους».

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ