Στις αρχές του περασμένου Ιουλίου μια μεγάλη διαδικτυακή συζήτηση είχε ανοίξει στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μεταξύ σμερικανών πολιτών: Δημοφιλείς εμπορικές αλυσίδες όπως τα CVS και τα Walmarts είχαν αρχίσει να εμπλουτίζουν τα ράφια τους με χριστουγεννιάτικα είδη διακόσμησης – κι ας απέμεναν περισσότεροι από πέντε μήνες για την έλευση των εορτών. Ηταν άραγε νωρίς ή μήπως ποτέ δεν είναι νωρίς για να μας αγγίξει το πνεύμα των Χριστουγέννων;

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ
- ΣΕΦ: Η μαύρη σελίδα της ΚΑΕ Ολυμπιακός και ο αγώνας πόλο που έγινε κανονικά
- Kλειστοί σταθμοί του Μετρό και κυκλοφοριακές ρυθμίσεις για τις πορείες στη μνήμη Γρηγορόπουλου
- Συνάντηση Γεραπετρίτη με τον πρόεδρο της Βουλής των Αντιπροσώπων της Λιβύης – Επαναβεβαίωσαν τη θετική δυναμική στη σχέση των δύο χωρών







