H αγορά της Washington Post το 2013 από τον πλουσιότερο άνθρωπο του κόσμου έναντι 250 εκατομμυρίων δολαρίων είχε δημιουργήσει ελπίδες ότι οι δισεκατομμυριούχοι θα έσωζαν τις εφημερίδες. Αλλά οι ελπίδες διαψεύστηκαν: οι πλούσιοι δεν είναι και φιλάνθρωποι, να κερδίσουν χρήματα θέλουν. Υστερα κυκλοφόρησε το σενάριο ότι τη λύση θα τη δώσουν οι τεχνολογικοί κολοσσοί. Αλλά η δέσμευση της Google ότι θα δώσει 1 δισεκατομμύριο δολάρια την επόμενη τριετία σε εφημερίδες για να μπορεί να δημοσιεύει το περιεχόμενό τους δεν είχε συνέχεια. Το συμπέρασμα είναι ότι τις εφημερίδες θα τις σώσουν – αν τις σώσουν – οι ίδιες οι εφημερίδες. Οπως έγραψε ο Economist, είναι σαν τους εμπόρους κουτσομπολιών που μαζεύονταν στις αρχές του 17ου αιώνα στον καθεδρικό ναό του Αγίου Παύλου, στο Λονδίνο: για να πουλήσεις, πρέπει να προσφέρεις ένα προϊόν που ενδιαφέρει το κοινό.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ