Οι ταχύτατα μεταβαλλόμενες καταναλωτικές συμπεριφορές το 2020 επιταχύνουν την υιοθέτηση νέων τάσεων στους τομείς της ψηφιακής τεχνολογίας, της υγείας και της βιωσιμότητας δείχνει η 11η παγκόσμια έκθεση της PwC «Global Consumer Insights», η οποία πραγματοποιήθηκε σε 27 χώρες του κόσμου. Οπως δείχνει, το 45% των καταναλωτών αναφέρει ότι οι υπηρεσίες υγείας είναι ένας από τους τρεις βασικούς λόγους για τη διαβίωση σε πόλη, το 69% των καταναλωτών εστιάζει περισσότερο στην ψυχική υγεία και την ευεξία, ενώ το 43% των καταναλωτών αναμένει από τις επιχειρήσεις υπευθυνότητα σε σχέση με το περιβαλλοντικό τους αποτύπωμα.







