Η πρόσφατη απόφαση της ελληνικής κυβέρνησης να επαναφέρει τα Λατινικά στην τρίτη τάξη του Ενιαίου Λυκείου, άρα και στα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα, είναι για κάθε κλασικιστή μια καλή είδηση αποκατάστασης. Το παρόν άρθρο αναφέρεται, πρώτον, στον χαρακτήρα των Λατινικών ως σημαίνοντος παιδαγωγικού και μορφωτικού αγαθού για την υποχρεωτική εκπαίδευση και, δεύτερον, στη δυνατότητά τους να συμβάλουν δραστικά προς την εμπέδωση της ευρωπαϊκής ταυτότητας εκ μέρους της Ελλάδας.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ