Σημαντικό κεφάλαιο θεωρούν στον ΟΛΠ τις ναυπηγοεπισκευαστικές εγκαταστάσεις του. Μόλις προ ημερών ολοκληρώθηκε η εκτεταμένη επισκευή της πλωτής δεξαμενής Περάματος «Πειραιάς Ι», Ετσι, τέσσερις δεξαμενές είναι σε πλήρη λειτουργία μετά τη συντήρησή τους και τη λήψη όλων των σχετικών πιστοποιήσεων από τον αρμόδιο Ελληνικό Νηογνώμονα. Το κυριότερο ωστόσο είναι ότι τον προσεχή Νοέμβριο αναμένεται να λειτουργήσει και η νέα, μεγαλύτερη όλων, πλωτή δεξαμενή για πλοία με μεταφορική ικανότητα 80.000 τόνων, μήκους 240 μ. και πλάτους 35 μ., με ανυψωτική ικανότητα 22.000 τόνων και πλήρη εξοπλισμό γερανών. Στο εξής, δηλαδή, και τα πλοία της ακτοπλοΐας δεν θα χρειάζεται να συντηρούνται στο εξωτερικό, αλλά θα μπορούν να το κάνουν, και πιο οικονομικά, στο Πέραμα. Σύμφωνα με τον οργανισμό, στόχος είναι ακριβώς η προσέλκυση περισσότερων πλοίων από την ευρύτερη περιοχή της Μεσογείου στη Ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη Περάματος και η τόνωσή της με τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας.
Στον Πειραιά προσδοκούν οφέλη και από το μνημόνιο που υπεγράφη τον Ιούνιο μεταξύ των ΟΛΠ – COSCO και του Shanghai International Port Group, του μεγαλύτερου εμπορικού λιμένα παγκοσμίως. Το μνημόνιο αφορά τη συνεργασία πάνω σε μελέτες έργων, εκπαίδευση προσωπικού, ανταλλαγή πληροφοριών, τεχνική βοήθεια και άλλα τεχνικά θέματα. «Δεν προγραμματίζουμε αλλαγές μόνο σε επίπεδο υποδομών. Μας ενδιαφέρει να αναβαθμίσουμε και τις παρεχόμενες υπηρεσίες μας, γι’ αυτό και είμαστε συνεχώς σε ταξίδια, ώστε να προσελκύσουμε περισσότερα πλοία όλων των κλάδων. Κάνουμε ενημερώσεις σε ξένους επενδυτές για τον σχεδιασμό μας, συμμετέχουμε σε εκθέσεις και συνέδρια. Τα μηνύματα που έρχονται από το εξωτερικό είναι ευοίωνα γιατί πλέον οι ξένοι εμπιστεύονται τον συνομιλητή τους, ξέρουν ότι τώρα, αυτό που λέει, αυτό θα γίνει» λέει η διευθύντρια στρατηγικού σχεδιασμού και μάρκετινγκ του ΟΛΠ, Θεοδώρα Ρήγα.