ΜΕ ΤΟ σήμα BSH που καθιερώθηκε από την 1η Απριλίου, μετά τη συγχώνευση της
Bosch και της Siemens, αντιπροσωπεύεται πλέον στη διεθνή αγορά ένας όμιλος που
έχει στη δύναμή του 100 θυγατρικές εταιρείες και 30 εργοστάσια παραγωγής
λευκών συσκευών.
Ο τζίρος του ομίλου που απασχολεί 32.000 υπαλλήλους έφτασε τα 10 δισ. μάρκα το
1997, ενώ για το 1998 αναμένεται να διαμορφωθεί στα 11 δισ. μάρκα.
Έχοντας αποκτήσει ένα μερίδιο της αγοράς μεγαλύτερο από 20%, όσον αφορά την
αξία, ο όμιλος είναι πρώτος στην Ευρώπη στις επώνυμες οικιακές συσκευές.
Οι δύο βασικές μάρκες, η Bosch και η Siemens είναι οι σημαντικότερες μάρκες
στον κλάδο των μεγάλων οικιακών συσκευών στη Δυτική Ευρώπη, διαθέτοντας το 8%
της αγοράς η καθεμιά.
Πρώτος σε πωλήσεις είναι ο όμιλος και στην Ελλάδα με μερίδιο αγοράς που
προσεγγίζει το 40%, διαθέτοντας τις μάρκες Bosch, Siemens και Πίτσος.
Οι εξαγωγές από την Ελλάδα το ’97 έφτασαν τα 10 δισ. δρχ., ενώ για το ’98
εκτιμάται ότι θα υπάρξει αύξηση.
Ο πρόεδρος της BSH Dr Herbert Worner σε συνέντευξη Τύπου είπε ακόμη ότι ο
όμιλος διαθέτει για διαφήμιση το 3,5% και πλέον του τζίρου του.
Είπε επίσης ότι ήδη (1997) ο όμιλος ίδρυσε μονάδα παραγωγής πλυντηρίων στην
Πολωνία και μια εταιρεία πωλήσεων στην Τσεχία, ενώ το 1998 εγκαινίασε
βιομηχανική μονάδα στη Ρωσία για κουζίνες υγραερίου.







