Σχεδιασμοί μέχρι την τελευταία λεπτομέρεια. Ακόμα και για τον τρόπο πανηγυρισμού των γκολ. Πώς θα κάθονται οι παίκτες στους πάγκους, πώς θα δίνει οδηγίες ο προπονητής, πώς θα φορούν τις φανέλες, τα σώβρακα και τις κάλτσες οι ποδοσφαιριστές.
Η υγεία των αθλητών πρώτα και πάνω απ’ όλα. Οι Γερμανοί της τάξης και της οργάνωσης που θέλουν να διδάξουν και στους υπόλοιπους πώς να επανεκκινήσουν τα πρωταθλήματά τους έχουν τη σκοτεινή πλευρά τους.
Στο σύγχρονο ποδόσφαιρο, στο οποίο το πραγματικό αφεντικό είναι η τηλεόραση, σημαντικό ρόλο έχουν και οι άνθρωποι που βρίσκονται πίσω από τα φώτα της δημοσιότητας. Είναι αυτοί που εργάζονται κάτω από αντίξοες συνθήκες για να φτάσει η εικόνα από τα γήπεδα στην οθόνη της 50άρας 4Κ για να απολαμβάνουμε όλοι εμείς τα γκολ του Λεβαντόφσκι και τις ντρίμπλες του Σάντσο.
Η γερμανική λίγκα (DFL) έχει τη δική της εταιρεία τηλεοπτικών παραγωγών, τη Sportcast, στην οποία όλοι οι εργαζόμενοι είναι freelancers για ευνόητους λόγους.
Στον οδηγό των 51 σελίδων που εξέδωσε η DFL για την επανέναρξη των αγώνων της πρώτης και δεύτερης κατηγορίας υπάρχουν οκτώ σελίδες αφιερωμένες στην τηλεοπτική παραγωγή.
Πάνω-κάτω ζητεί από τους εργαζόμενους να προστατεύσουν τους εαυτούς τους και τους δίνει τις γνωστές πια σε όλους οδηγίες της κοινωνικής απόστασης, των κανόνων υγιεινής και του συχνού καθαρισμού των αντικειμένων.
Πουθενά δεν γράφει για υποχρεωτικά τεστ στα οποία πρέπει να υποβληθούν αυτοί οι άνθρωποι. Για να πιάσουν δουλειά που τόσο την έχουν ανάγκη αυτή την περίοδο αρκεί να συμπληρώσουν ένα ερωτηματολόγιο. «Βήχετε;», «Εχετε πυρετό;», «Νιώσατε πόνους στο σώμα τις προηγούμενες 14 ημέρες;», «Εχετε κάνει τεστ;».
Ενας άνθρωπος που έχει ανάγκη από χρήματα δεν πρόκειται να απαντήσει με ειλικρίνεια.
Στα vans παραγωγής οι εργαζόμενοι στριμώχνονται σε λίγα τετραγωνικά και η πιθανότητα μετάδοσης του κορωνοϊού είναι πολύ μεγάλη.
Ο γερμανικός Τύπος τους αποκαλεί πολίτες δεύτερης κατηγορίας. Είναι το τίμημα της δόξας για τη χώρα του Γκαίτε.







