Στην αγορά του καφέ, όπου κυριαρχούν πανίσχυροι παίκτες όπως η Starbucks και η Nestle, μπαίνει τώρα η Coca-Cola. Η αμερικανική εταιρεία αναψυκτικών συμφώνησε να εξαγοράσει την αλυσίδα καφέ Costa από την εταιρεία Whitbread έναντι 5,1 δισ. δολαρίων με στόχο να επεκτείνει τις δραστηριότητές της σε πιο υγιεινά προϊόντα. Η Costa έχει περισσότερα από 3.800 καταστήματα σε 32 διαφορετικές χώρες. Οι ετήσιες πωλήσεις της Coca-Cola βρίσκονται σε υποχώρηση από το 2012 και τώρα με την επέκτασή της θέλει να πιάσει καλά πόστα στην αγορά του καφέ, όπου έχουν ήδη αρχίσει να γίνονται μεγάλα ντιλ από τις εταιρείες του κλάδου για την ισχυροποίησή τους.
Η αγορά για αναψυκτικά με ζάχαρη περνά περίοδο κάμψης, καθώς οι καταναλωτές αναζητούν πλέον άλλες εναλλακτικές λύσεις. Για τον λόγο αυτόν τον προηγούμενο μήνα η μεγάλη ανταγωνίστρια της Coca-Cola, η PepsiCo, συμφώνησε να καταβάλει 3,2 δισ. δολάρια για την εξαγορά της SodaStream η οποία κατασκευάζει μηχανήματα παρασκευής ανθρακούχου νερού.
Το τίμημα. Η Coca-Cola θεωρείται από αναλυτές ότι κατέβαλε περίπου 1,3 δισ. δολάρια περισσότερα από όσα περίμενε η αγορά για την εξαγορά της Costa. Ομως τώρα η αμερικανική εταιρεία αναμένεται να χρησιμοποιήσει το τεράστιο δίκτυο διανομής της για να βοηθήσει στην επέκταση της Costa. Η τελευταία θέλει να ανταγωνιστεί την ηγέτιδα εταιρεία του χώρου, τη Starbucks, η οποία διατηρεί σχεδόν 29.000 καταστήματα σε 77 διαφορετικές χώρες.
Οι άλλες εταιρείες βέβαια θα δώσουν σκληρή μάχη για να προστατέψουν τα μερίδιά τους. Ανάμεσα σε αυτές και η ελβετική Nestle, η οποία έχει κλείσει ντιλ αξίας 7 δισ. δολαρίων για να μπει στην αγορά λιανικής της Starbucks. Την ίδια ώρα η οικογένεια Ράινμαν στην Ευρώπη έχει χτίσει ολόκληρη αυτοκρατορία με μάρκες καφέ όπως είναι η Kenco, η Douwe Egberts και η εταιρεία αναψυκτικών Dr Pepper Snapple, σύμφωνα με το Reuters.