Τι παιχνίδια παίζει το μυαλό… Είδα τη διαφημιστική καμπάνια της ΑΑΔΕ για την έκδοση αποδείξεων και θυμήθηκα το μεγαλειώδες σχέδιο Βαρουφάκη – ρεζίλι είχαμε γίνει διεθνώς με το συγκεκριμένο -, σύμφωνα με το οποίο καλωδιωμένες νοικοκυρές, άνεργοι και τουρίστες θα ρίχνονταν στη μάχη των αποδείξεων κυνηγώντας φοροφυγάδες στα νησιά το καλοκαίρι. Ηταν εμπνευσμένο, αποδείχθηκε μπαρούφα.
Αντίθετα, η διαφημιστική καμπάνια της ΑΑΔΕ για την έκδοση αποδείξεων μου φαίνεται έξυπνη. «Apodixi please». Η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων έβαλε «μπανεράκια» σε μεγάλα ξένα σάιτ και αφίσες σε αεροδρόμια και λιμάνια. Ενημερώνει τους τουρίστες με φωτογραφίες για τις διαφορές ανάμεσα στην κανονική απόδειξη και το δελτίο παραγγελίας (κλασικό κόλπο των φοροφυγάδων), επισημαίνοντας παράλληλα ότι εάν δεν λάβουν απόδειξη δεν έχουν υποχρέωση να πληρώσουν τον λογαριασμό για τις παρεχόμενες υπηρεσίες ή προϊόντα στη χώρα μας.
Είναι πολύ απλό να πείτε στα ελληνικά «apodixi please», συνιστά στους τουρίστες η ΑΑΔΕ. Τώρα τι απάντηση θα πάρουν στα ελληνικά, άλλου παπά ευαγγέλιο…
Vidcast: Face2Face







