|
|
ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ: Στον Πειραιά.
ΑΓΑΠΑΕΙ: Την οικογένεια στην ευρύτερή της έννοια, που είναι το
ανεκτίμητο κύτταρο της κοινωνίας μας.
ΠΡΟΤΙΜΑΕΙ: Το μπαλέτο και την όπερα.
ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΙ: Σχεδόν ποτέ τηλεόραση.
ΤΟΝ ΕΝΟΧΛΕΙ: Η ανούσια έπαρση.
ΑΠΕΧΘΑΝΕΤΑΙ: Την κακότητα και την υποκρισία.
Απόσυρση τώρα, λέει ο κ. Βασίλης Θεοχαράκης. Και αφού το κράτος θα αργήσει
λίγο, αναλαμβάνει να το κάνει η εταιρεία Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε. Για να βάλει
τέλος στην αναμονή χιλιάδων ιδιοκτητών αυτοκινήτων παλαιάς τεχνολογίας. Έτσι,
εξάλλου, επιβεβαιώνεται και η ηγετική θέση της εταιρείας του στην ελληνική
αγορά αυτοκινήτου.
ΕΡ.: Απόσυρση τώρα;
ΑΠ.: Η Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε. έβαλε τέλος στην αναμονή χιλιάδων ιδιοκτητών
αυτοκινήτων παλαιάς τεχνολογίας, συμβάλλοντας ταυτόχρονα ενεργά στην προστασία
του περιβάλλοντος.
ΕΡ.: Ποιες σκέψεις σάς οδήγησαν σε αυτό;
ΑΠ.: Ότι υπάρχει ένα μεγάλο μέρος του αγοραστικού κοινού που βρίσκεται σε
«λήθαργο», αναμένοντας τις εξαγγελίες της κυβέρνησης για την «κρατική απόσυρση».
ΕΡ.: Στόχος;
ΑΠ.: Η μεγιστοποίηση των πωλήσεων και η επιβεβαίωση της ηγετικής θέσης της
εταιρείας στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου.
ΕΡ.: Το κέρδος του καταναλωτή;
ΑΠ.: Το κέρδος για τον καταναλωτή είναι από 300.000-500.000 δραχμές, ανάλογα
με το μοντέλο Nissan που θα επιλέξει. Ανεξάρτητα από την παλαιότητα του
αποσυρόμενου αυτοκινήτου.
ΕΡ.: Και τα σαπάκια;
ΑΠ.: Τα σαπάκια συγκεντρώνονται σε ειδικούς χώρους αναμένοντας την κρατική
απόσυρση, ενώ πιθανόν κάποια από αυτά θα διατεθούν σε τρίτες χώρες του εξωτερικού.
ΕΡ.: Επιχειρηματική κίνηση με σκοπό;
ΑΠ.: Την αύξηση των πωλήσεων και του μεριδίου της Nissan.
ΕΡ.: Η εξέλιξη της αγοράς;
ΑΠ.: Η αγορά κινείται σε αρκετά υψηλά επίπεδα εξαιτίας των έντονων προσφορών
από την πλευρά των εταιρειών.
ΕΡ.: Και όσα ακούγονται περί κυβερνητικής απόφασης για απόσυρση;
ΑΠ.: Αργά ή γρήγορα θα εφαρμοστεί το μέτρο της απόσυρσης από την κυβέρνηση.
ΕΡ.: Τα σενάρια περί κατάργησης του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης επηρεάζουν;
ΑΠ.: Δεν ανταποκρίνονται στην αλήθεια. Πιθανόν να υπάρξει κάποια αναπροσαρμογή
του ΕΦΚ.
ΕΡ.: Τα μεταχειρισμένα εισαγωγής τι αντίκτυπο θα έχουν;
ΑΠ.: Εάν υπάρξει σωστός έλεγχος και η χώρα μας δεν γίνει ο «σκουπιδότοπος» της
Ευρώπης, ο ρόλος τους θα παραμείνει περιορισμένος.
ΕΡ.: Πόλεμος προσφορών. Επιτόκια, κλιματιστικά κ.λπ.
ΑΠ.: Αυτό αποτελεί μία νέα τάξη πραγμάτων για την ελληνική αγορά. Δυστυχώς,
όμως, σε πολλές περιπτώσεις αποπροσανατολίζουν το καταναλωτικό κοινό.
ΕΡ.: Αυτοκίνητο, είδος πολυτελείας ή πρώτης ανάγκης;
ΑΠ.: Τα μικρά και μεσαίου κυβισμού αυτοκίνητα είναι σίγουρα είδος πρώτης ανάγκης.
ΕΡ.: Ο Έλληνας αγοράζει με προτεραιότητα;
ΑΠ.: Είναι λυπηρό, αλλά κοιτάζει πρώτα την τιμή και δευτερευόντως την ποιότητα
του αυτοκινήτου.
ΕΡ.: Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε., απλά μία εισαγωγική εταιρεία;
ΑΠ.: Με μεγάλη παράδοση, αφού εισάγει τα αυτοκίνητα Nissan από το 1961. Έχει
πάντα ως πρωταρχικό της στόχο την ικανοποίηση του πελάτη μετά την πώληση του αυτοκινήτου.
ΕΡ.: Πώς κρίνετε τον χώρο του αυτοκινήτου;
ΑΠ.: Ιδιαίτερα σκληρό και ανταγωνιστικό.
ΕΡ.: Αυτοκίνητα, ηλεκτρονικά, τράπεζες, κατασκευαστικές εταιρείες, σκάφη
αναψυχής. Το επόμενο βήμα στον επιχειρηματικό τομέα;
ΑΠ.: Δεν είναι το επόμενο βήμα, είναι το παρόν.
ΕΡ.: Και τις ελεύθερες ώρες;
ΑΠ: Χαίρομαι να αθλούμαι και να κάνω παρέα με τα εγγόνια και τους φίλους μου.
ΕΡ.: Η ζωγραφική είναι για τον Βασίλη Θεοχαράκη;
ΑΠ.: Αναγκαιότητα και πάθος.
ΕΡ.: Οι στιγμές μπροστά στο καβαλέτο είναι…
ΑΠ.:… κουραστικές σωματικά και απολαυστικές ψυχικά.
ΕΡ.: Περισσότερο επιχειρηματίας ή ζωγράφος;
ΑΠ.: Και τα δύο.
ΕΡ.: Πώς κρίνετε τον ζωγράφο Βασίλη Θεοχαράκη;
ΑΠ.: Αυτό το αφήνω στους κριτικούς και στους φίλους που αγαπούν τη ζωγραφική μου.
ΕΡ.: Ο ζωγράφος που θαυμάζετε;
ΑΠ.: Ο Παρθένης και ο Παπαλουκάς.
ΕΡ.: Θέατρο ή κινηματογράφος;
ΑΠ.: Η ποιότητα του θεάματος έχει σημασία.