ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ: Στον Πειραιά.

ΑΓΑΠΑΕΙ: Την οικογένεια στην ευρύτερή της έννοια, που είναι το

ανεκτίμητο κύτταρο της κοινωνίας μας.

ΠΡΟΤΙΜΑΕΙ: Το μπαλέτο και την όπερα.

ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΙ: Σχεδόν ποτέ τηλεόραση.

ΤΟΝ ΕΝΟΧΛΕΙ: Η ανούσια έπαρση.

ΑΠΕΧΘΑΝΕΤΑΙ: Την κακότητα και την υποκρισία.

Απόσυρση τώρα, λέει ο κ. Βασίλης Θεοχαράκης. Και αφού το κράτος θα αργήσει

λίγο, αναλαμβάνει να το κάνει η εταιρεία Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε. Για να βάλει

τέλος στην αναμονή χιλιάδων ιδιοκτητών αυτοκινήτων παλαιάς τεχνολογίας. Έτσι,

εξάλλου, επιβεβαιώνεται και η ηγετική θέση της εταιρείας του στην ελληνική

αγορά αυτοκινήτου.

ΕΡ.: Απόσυρση τώρα;

ΑΠ.: Η Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε. έβαλε τέλος στην αναμονή χιλιάδων ιδιοκτητών

αυτοκινήτων παλαιάς τεχνολογίας, συμβάλλοντας ταυτόχρονα ενεργά στην προστασία

του περιβάλλοντος.

ΕΡ.: Ποιες σκέψεις σάς οδήγησαν σε αυτό;

ΑΠ.: Ότι υπάρχει ένα μεγάλο μέρος του αγοραστικού κοινού που βρίσκεται σε

«λήθαργο», αναμένοντας τις εξαγγελίες της κυβέρνησης για την «κρατική απόσυρση».

ΕΡ.: Στόχος;

ΑΠ.: Η μεγιστοποίηση των πωλήσεων και η επιβεβαίωση της ηγετικής θέσης της

εταιρείας στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου.

ΕΡ.: Το κέρδος του καταναλωτή;

ΑΠ.: Το κέρδος για τον καταναλωτή είναι από 300.000-500.000 δραχμές, ανάλογα

με το μοντέλο Nissan που θα επιλέξει. Ανεξάρτητα από την παλαιότητα του

αποσυρόμενου αυτοκινήτου.

ΕΡ.: Και τα σαπάκια;

ΑΠ.: Τα σαπάκια συγκεντρώνονται σε ειδικούς χώρους αναμένοντας την κρατική

απόσυρση, ενώ πιθανόν κάποια από αυτά θα διατεθούν σε τρίτες χώρες του εξωτερικού.

ΕΡ.: Επιχειρηματική κίνηση με σκοπό;

ΑΠ.: Την αύξηση των πωλήσεων και του μεριδίου της Nissan.

ΕΡ.: Η εξέλιξη της αγοράς;

ΑΠ.: Η αγορά κινείται σε αρκετά υψηλά επίπεδα εξαιτίας των έντονων προσφορών

από την πλευρά των εταιρειών.

ΕΡ.: Και όσα ακούγονται περί κυβερνητικής απόφασης για απόσυρση;

ΑΠ.: Αργά ή γρήγορα θα εφαρμοστεί το μέτρο της απόσυρσης από την κυβέρνηση.

ΕΡ.: Τα σενάρια περί κατάργησης του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης επηρεάζουν;

ΑΠ.: Δεν ανταποκρίνονται στην αλήθεια. Πιθανόν να υπάρξει κάποια αναπροσαρμογή

του ΕΦΚ.

ΕΡ.: Τα μεταχειρισμένα εισαγωγής τι αντίκτυπο θα έχουν;

ΑΠ.: Εάν υπάρξει σωστός έλεγχος και η χώρα μας δεν γίνει ο «σκουπιδότοπος» της

Ευρώπης, ο ρόλος τους θα παραμείνει περιορισμένος.

ΕΡ.: Πόλεμος προσφορών. Επιτόκια, κλιματιστικά κ.λπ.

ΑΠ.: Αυτό αποτελεί μία νέα τάξη πραγμάτων για την ελληνική αγορά. Δυστυχώς,

όμως, σε πολλές περιπτώσεις αποπροσανατολίζουν το καταναλωτικό κοινό.

ΕΡ.: Αυτοκίνητο, είδος πολυτελείας ή πρώτης ανάγκης;

ΑΠ.: Τα μικρά και μεσαίου κυβισμού αυτοκίνητα είναι σίγουρα είδος πρώτης ανάγκης.

ΕΡ.: Ο Έλληνας αγοράζει με προτεραιότητα;

ΑΠ.: Είναι λυπηρό, αλλά κοιτάζει πρώτα την τιμή και δευτερευόντως την ποιότητα

του αυτοκινήτου.

ΕΡ.: Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε., απλά μία εισαγωγική εταιρεία;

ΑΠ.: Με μεγάλη παράδοση, αφού εισάγει τα αυτοκίνητα Nissan από το 1961. Έχει

πάντα ως πρωταρχικό της στόχο την ικανοποίηση του πελάτη μετά την πώληση του αυτοκινήτου.

ΕΡ.: Πώς κρίνετε τον χώρο του αυτοκινήτου;

ΑΠ.: Ιδιαίτερα σκληρό και ανταγωνιστικό.

ΕΡ.: Αυτοκίνητα, ηλεκτρονικά, τράπεζες, κατασκευαστικές εταιρείες, σκάφη

αναψυχής. Το επόμενο βήμα στον επιχειρηματικό τομέα;

ΑΠ.: Δεν είναι το επόμενο βήμα, είναι το παρόν.

ΕΡ.: Και τις ελεύθερες ώρες;

ΑΠ: Χαίρομαι να αθλούμαι και να κάνω παρέα με τα εγγόνια και τους φίλους μου.

ΕΡ.: Η ζωγραφική είναι για τον Βασίλη Θεοχαράκη;

ΑΠ.: Αναγκαιότητα και πάθος.

ΕΡ.: Οι στιγμές μπροστά στο καβαλέτο είναι…

ΑΠ.:… κουραστικές σωματικά και απολαυστικές ψυχικά.

ΕΡ.: Περισσότερο επιχειρηματίας ή ζωγράφος;

ΑΠ.: Και τα δύο.

ΕΡ.: Πώς κρίνετε τον ζωγράφο Βασίλη Θεοχαράκη;

ΑΠ.: Αυτό το αφήνω στους κριτικούς και στους φίλους που αγαπούν τη ζωγραφική μου.

ΕΡ.: Ο ζωγράφος που θαυμάζετε;

ΑΠ.: Ο Παρθένης και ο Παπαλουκάς.

ΕΡ.: Θέατρο ή κινηματογράφος;

ΑΠ.: Η ποιότητα του θεάματος έχει σημασία.