Πώς μπορούν λιμάνια που έχουν κατασκευαστεί για τις ανάγκες παλαιότερων εποχών να συμβαδίσουν με τα κρουαζιερόπλοια του 21ου αιώνα και με τα εκατομμύρια τουρίστες που αυτά μεταφέρουν; Το ερώτημα κυριάρχησε κατά τη δεύτερη ημέρα του Posidonia Sea Tourism Forum (PSTF), στο Ηράκλειο της Κρήτης. «Κάποια λιμάνια κατασκευάστηκαν για πλοία πριν από 50 χρόνια, σήμερα όμως τα πλοία είναι εντελώς διαφορετικά – πραγματικά θηρία» δήλωσε ο Μανώλης Αλευρόπουλος, αντιπρόεδρος Marine Operations του Celebrity Cruises, Royal Caribbean Group. Σε άλλο πάνελ με θέμα «Εταιρείες κρουαζιέρας & προορισμοί: Η ανάγκη για έναν έντιμο διάλογο», ο καθηγητής του Πανεπιστημίου Πειραιά Θάνος Πάλλης σημείωσε ότι «η μακροπρόθεσμη σταθερότητα στον θαλάσσιο τουρισμό εξαρτάται από τον ορθό σχεδιασμό και γι’ αυτό χρειαζόμαστε δεδομένα – δημόσια, προσβάσιμα και κατανοητά από όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη».

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ







