Στροφή αργά αλλά σταθερά και πάλι στα επώνυμα προϊόντα κάνουν οι έλληνες καταναλωτές καθώς η μείωση του πληθωρισμού στην αγορά των τροφίμων και βασικών ειδών σουπερμάρκετ επηρεάζει τις επιλογές τους και δείχνει να κόβει την ορμή που εμφάνιζαν τα ιδιωτικής ετικέτας στο καλάθι των νοικοκυριών. Αν τα προηγούμενα χρόνια τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας (pl) αποτέλεσαν αναμφισβήτητα «καταφύγιο» εξαιτίας της πίεσης των οικονομικών των νοικοκυριών αλλά και της εκτίναξης των τιμών, έχοντας κερδίσει σχεδόν το 30% της σύνθεσης του ελληνικού καλαθιού, η εικόνα αλλάζει, με τον ρυθμό αύξησης των πωλήσεών τους να περιορίζεται όσο οι τιμές τους αυξάνονται σε υψηλότερα ποσοστά από αυτές των επώνυμων. Το 2024 η ανοδική πορεία του μεριδίου της ιδιωτικής ετικέτας τροφοδοτήθηκε κυρίως από την κατηγορία των τροφίμων. Ωστόσο η αποκλιμάκωση σε βασικές κατηγορίες τροφίμων το τελευταίο διάστημα κόβει και την ορμή των pl.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ