Να αλλάξει πρόσωπο το επιβατικό λιμάνι του Πειραιά, που εξυπηρετεί την ακτοπλοΐα και περισσοτέρους από 17 εκατ. επιβάτες και 3,02 εκατ. αυτοκίνητα, ζητεί ο υπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Κικίλιας από τη διοίκηση της ΟΛΠ ΑΕ. Το θέμα το έθεσε και στον πρεσβευτή της Κίνας στην Ελλάδα κατά την πρόσφατη συνάντησή τους. Σε δήλωσή του στα «ΝΕΑ» ο υπουργός Ναυτιλίας επισημαίνει ότι «η άμεση αναβάθμιση και ο εκσυγχρονισμός των υπηρεσιών του με παράλληλη επίλυση των όποιων προβλημάτων έχουν ανακύψει είναι πρώτη προτεραιότητα». Ειδικότερα, στη δήλωσή του ο υπουργός αναφέρει: «Το λιμάνι του Πειραιά έκλεισε έναν αιώνα από τη θεαματική τότε μετατροπή του στο μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας και σταδιακά σε διαμετακομιστικό κόμβο της Μεσογείου. Ο επόμενος λοιπόν αιώνας βρίσκει το λιμάνι με συνεχώς αναπτυσσόμενες εμπορικές, επιβατικές και δραστηριότητες εξυπηρέτησης πλοίων. Για το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιώτικης Πολιτικής, η άμεση αναβάθμιση και εκσυγχρονισμός των υπηρεσιών του με παράλληλη επίλυση των όποιων προβλημάτων έχουν ανακύψει είναι πρώτη προτεραιότητα. Σε αυτό το πλαίσιο είχα μια πρώτη πολύ εποικοδομητική συνάντηση με τον πρεσβευτή της Κίνας, Fang Qiu και θα ακολουθήσει σειρά συναντήσεων και διαβουλεύσεων με την εταιρεία COSCO προκειμένου το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας να προσφέρει σε εργαζόμενους πολίτες, ταξιδιώτες και τοπική κοινωνία, ποιοτικές υπηρεσίες σε όλα τα επίπεδα».

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ