Σε ευκαιρία για ανάπτυξη μετέτρεψαν την πανδημική κρίση οι έξι στις δέκα εταιρείες-μέλη του Ελληνογερμανικού Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου, σύμφωνα με έρευνα του Επιμελητηρίου. Συγκεκριμένα το 58,82% δήλωσε ότι αξιοποίησε την κρίση του COVID-19 ως ευκαιρία έντασης της επιχειρηματικής δράσης και επαναπροσδιόρισε τη στρατηγική του. Μάλιστα διεύρυνε τις κατηγορίες προϊόντων και υπηρεσιών, στρέφοντας την προσοχή σε αγορές οι οποίες παρουσίασαν υψηλότερη ζήτηση εν μέσω πανδημίας, επιδίωξε συνέργειες-συνεργασίες με τρίτες εταιρείες (27,27%), έδωσε έμφαση στις εξαγωγές (6,06%) και προχώρησε σε νέες επενδυτικές κινήσεις.

Σχόλια
Γράψτε το σχόλιό σας
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Vidcast: Στα Σχοινιά